Μετάβαση στο περιεχόμενο

Λονδίνο: Βάζουν ηλεκτροκίνητα αρθρωτά λεωφορεία


Engineer

Recommended Posts

Η BYD επιχειρεί τα τελευταία χρόνια δυναμική είσοδο στις αγορές της Βορείου και της Νοτίου Αμερικής.

 

Μόλις την περασμένη εβδομάδα οι αρχές μεταφορών του Λονδίνου ανακοίνωσαν την προσθήκη των πρώτων ηλεκτροκίνητων λεωφορείων στο στόλο που εξυπηρετεί τη βρετανική πρωτεύουσα, κατόπιν συμφωνίας με την κινεζική BYD. Ωστόσο, οι στόχοι του ομίλου δεν σταματούν εδώ, αφού προανήγγειλε την κυκλοφορία και αρθρωτών οχημάτων, τα οποία θα λειτουργούν αποκλειστικά με μπαταρίες.

 

Κατά τη διάρκεια συνεδρίου στην Μπογκοτά της Κολομβίας, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2014 θα αρχίσει η παραγωγή του πλήρως ηλεκτροκίνητου λεωφορείου, που με μήκος 18 μέτρων θα είναι το μακρύτερο στον κόσμο. Με βάση δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην Κίνα, η αυτονομία του φτάνει τα 240 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.

 

Όπως και στο - μήκους 12 μέτρων - μοντέλο K9 της BYD, οι ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται μέσα στους τροχούς. Τα αρθρωτά λεωφορεία με ατσάλινο πλαίσιο και σώμα από αλουμίνιο, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά στην Μπογκοτά θα έχουν ψηλό δάπεδο, όμως η εταιρεία διευκρίνισε ότι μπορεί να κατασκευάσει και οχήματα με πολύ χαμηλά δάπεδα, ανάλογα με τις ανάγκες και τις προδιαγραφές κάθε πόλης.

 

Η BYD επιχειρεί τα τελευταία χρόνια δυναμική είσοδο στις αγορές της Βορείου και της Νοτίου Αμερικής. Πριν από λίγες ημέρες, το πρώτο ηλεκτροκίνητο λεωφορείο μήκους 12 και πλάτους 2,5 μέτρων έκανε την εμφάνισή του στην πόλη Σαλβαντόρ της Βραζιλίας, ενώ πρόσφατα η Ουρουγουάη υπέγραψε συμβόλαιο για να προμηθευτεί 500 λεωφορεία έως το 2015.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Να ένας τομέας / είδος που θα μπορούσαμε να κάνουμε κάποια βήματα.

Εγχώριες εταιρείες κατασκευής αμαξωμάτων και συσσωρευτών υπάρχουν. Τα ηλεκτρονικά που απαιτούνται δεν είναι "διαστημικά" και οι ηλεκτροκινητήρες είναι επίσης ένα "βατό" είδος.

Οι πρώτες δοκιμαστικές υλοποιήσεις θα μπορούσαν να βασιστούν σε μεγάλο ποσοστό σε έτοιμα επιμέρους εξαρτήματα και θα έδειχναν τον δρόμο για ανάπτυξη εγχώριων εξαρτημάτων και βελτίωση.

Το πεδίο εφαρμογών είναι μεγάλο.

Φωτοβολταϊκά στην οροφή των λεωφορείων θα εξασφάλιζαν επιμήκυνση στην αυτονομία και κάλυψη τρεχουσών ενεργειακών αναγκών (π.χ. κλιματισμός), ειδικά κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Η σταδιακή απόκτηση τεχνογνωσίας θα βελτίωνε σταδιακά το προϊόν και ίσως να έφερνε και κάποιες εξαγωγές.

 

Τι λέω τώρα.....ονειρεύομαι ξύπνιος......

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.