Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Οδηγός Αδειοδότησης Καταστημάτων Υγειονονομικού Ενδιαφέροντος (ΚΥΕ)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 124
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σε χώρο στο δώμα τακτοποιημένο σε κτίριο του 1958 , που αναφέρεται ως χώρος κύριας χρήσης , έχω πάρει έγκριση χρήσεων γης για αναψυκτήριο . Το υπόλοιπο κτήριο είναι 3όροφο μαγαζί και από εκεί και πάνω γραφεία και ανήκει όλο σε ένα ιδιοκτήτη . Αυτό δεν λειτούργησε ως κάτι όταν φτιάχτηκε . Δεν έχω δει ακόμα την τακτοποίηση αναλυτικά , αλλά λέτε ότι χρειάζεται να κάνω αλλαγή χρήσης ? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω για προσθήκη εξωτερικού χώρου σε καφετέρια που ήδη λειτουργεί. Η καφετέρια βρίσκεται στο κτίριο Β και οι ιδιοκτήτες επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το δώμα του κτιρίου για καθήμενους πελάτες. Το ζήτημα που έχει προκύψει είναι ότι για την πρόσβαση στο δώμα απαιτείται η διέλευση από το γειτονικό κτίριο Α, το οποίο ανήκει στους ίδιους (οπότε δεν τίθεται θέμα συναίνεσης για τη διέλευση). Ωστόσο, ενώ το κτίριο Β υφίσταται νόμιμα, καθώς νόμιμα έχει γίνει και η λειτουργική συνένωση των Α και Β, στο κτίριο Α έχουν πραγματοποιηθεί αυθαιρεσίες και η οικοδομική άδεια είναι υπό αναθεώρηση (μια από τις αυθαιρεσίες είναι η διάνοιξη θύρας για πρόσβαση στο δώμα του Β). Γνωρίζετε εάν με τα παραπάνω δεδομένα επιτρέπεται η χρήση του δώματος; 
Το σκεπτικό μου είναι ότι το κτίριο Β και το δώμα του υφίσταται νόμιμα, οπότε επιτρέπεται η χρήση του. Με προβληματίζει το γεγονός ότι απαιτείται διέλευση μέσα από το Α για το οποίο δεν μπορώ να δώσω βεβαίωση νομιμότητας. 

*Η νομιμοποίηση του Α θα πραγματοποιηθεί, απλώς είναι μια χρονοβόρα διαδικασία (εμπλέκεται η αρχαιολογία λόγω γειτνίασης με διατηρητέο), η οποία μέχρι να ολοκληρωθεί θα έχει λήξει η σεζόν και η χρήση του δώματος δε θα είναι πλέον αναγκαία.

ευχαριστώ!!

64275350_352244622154187_3405127154046861312_n.jpg

64621321_607621683058330_1136080869119754240_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Για να τσεκάρω αν το κατάστημα που έχω σχεδιάσει είναι σύμφωνο με τις υποχρεωτικές προδιαγραφές (εμβαδόν, τουαλέτες, ύψος οροφής, χαρακτηριστικά βοηθητικών χώρων κλπ) χρησιμοποιώ το ΦΕΚ του '83  (8577) ; Από αυτά που είναι ανεβασμένα εδώ είναι το μόνο που τις αναφέρει αναλυτικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

καλησπέρα σας,

πελάτης μου θέλει σε κατάστημα περίπου 95 τμ που κατασκευάστηκε με άδεια "κατάστημα διάθεσης πρόχειρου φαγητού" να πουλάει καφέ - σφολιάτες - γλυκά (πρατήριο ειδών ζαχαροπλαστικής) - χυμούς - προετοιμασία και διάθεση φαγητού/μαγειρείο - παρασκευή σάντουιτς - μπύρες. Ημερίσια λειτουργία, το σκεπτικό είναι να εξυπηρετεί τις γύρω επιχειρήσεις. 

Τι άδεια του βγάζω; καφετέρια - πρατήριο ειδών ζαχαροπλαστικής - εστιατόριο;

Μπερδεύω όμως την κατηγορία υγειονομικού με λιανική διάθεση προιόντων. 

όποια βοήθεια χρήσιμη!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Τελικά με το θέμα της μεταβίβασης της παλιάς άδειας (έκδοση με παλιό καθεστώς) σε νέο φορέα δραστηριότητας τι γίνεται?

Επειδή η παλιά άδεια που έχω στα χέρια μου λέει "Η παρούσα είναι προσωπική και δεν μεταβιβάζεται"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μπορεί γενικά να γίνει μεταβίβαση άδειας, εκτός αν έχεις κάποια ειδική περίπτωση που η άδεια είναι προσωποιημένης. Σε αυτήν την περίπτωση αντικαθιστάς τα έγγραφα που σχετίζονται με την αλλαγή προσώπου και τα έχει στο αρχείο του ο νέος υπεύθυνος μαζί με υπεύθυνη δήλωση (κάπου το είχα διαβάσει αυτό νομίζω).

Γενικά πάντως για υφιστάμενη άδεια και μεταβίβαση αυτής κάνει ο παλιός φορέας γνωστοποίηση με τα στοιχεία του αναγράφει στα σχόλια την άδεια και την μεταβιβάζει. Ο νέος φορέας κάνει αποδοχή. Προσοχή στα χρονικά όρια γιατί πρέπει εντός 10 ή 15 ημερών από όταν έγινε η έναρξη δραστηριότητας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

@sof2 συνάδελφε, από αυτά που έχω βρει για την μεταβίβαση παλαιάς άδειας λειτουργίας ΚΥΕ έχω καταλήξει στην εξής διαδικασία:

1. ο ΠΑΛΑΙΟΣ φορέας κάνει γνωστοποίηση στο notifybusiness

2. ο ΠΑΛΑΙΟΣ φορεας κάνει μεταβολή αυτής/αίτημα αλλαγής φορέα και συμπληρώνει τα στοιχεία του νέου φορέα

3. ο ΝΕΟΣ φορέας αποδέχεται το αιτήματος αλλαγής.

Ερώτημα: σε ποίο σημείο της διαδικασίας κάνει έναρξη δραστηριότητας στην εφορία ο ΝΕΟΣ φορέας και αν αυτό επηρεάζει την διαδικασία χρονικά(σε σχέση με αυτό που ειπώθηκε παραπάνω για το "εντός 10-15 ημερών" γιατί δεν το κατάλαβα)

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αντιμετώπισα μία περίπτωση με πρόστιμο λόγω λανθασμένης ημερομηνίας...που όμως εν τέλη είχα δίκιο και έγινε δεκτή η προσφυγή.

Είναι μπλεγμένο και γραφειοκρατικό χωρίς λόγο.

Από την στιγμή της μεταβίβασης εντός 10 ημερών πρέπει να κάνει γνωστοποίηση ο παλιός φορέας και αποδοχή ο νέος. Σε εμένα για αυτό ήταν το πρόστιμο η έναρξη ήταν μεταγενέστερη...Καλό θα ήταν να συμπίπτουν..

Τι άδεια λειτουργίας έχεις? Γιατί εν τέλη η μεταβίβαση από τον παλιό φορέα μπορεί να μην χρειάζεται κιόλας. 

 

Link to comment
Share on other sites

Για πώληση (όχι παραγωγή) άρτου από πρατήρια-εργαστήρια ζαχαροπλαστικής απαιτείται κάποια επιπλέον διαδικασία-γνωστοποίηση?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.