Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Το πρόγραμμα Digital Engineer είναι μια online διαδικτυακή εφαρμογή που έρχεται να  καλύψει το κενό που έχουν τα προγράμματα των μηχανικών στο τομέα της αρχειοθέτησης και του πελατολογίου.
Όντας ο ίδιος μηχανικός, και έχοντας ένα αρχείο 30ετίας, διαπίστωσα ότι κατανάλωνα πολύ χρόνο για να βρω σε ποιο φάκελο έχω τα σχέδια που μου ζητούσε ο πελάτης.
Τα χειρόγραφα «μπλοκάκια» γρήγορα γέμιζαν μουτζούρες και το excel ήταν πολύ δύσχρηστο.

Έτσι αποφάσισα στον ελεύθερο χρόνο  που τώρα λόγο της κρίσης έχουμε άπλετο, να γράψω ένα πρόγραμμα που θα έκανε τη δουλειά μου ποιο εύκολη.

Να σας παρουσιάσω λοιπόν το Digital Engineer.
 

  • Διαθέτει Πελατολόγιο που καταχωρούμε αρκετά στοιχεία για τον πελάτη μας, ώστε να μην ψάχνουμε μετά να βρούμε τηλέφωνα, εμαιλ και ΑΦΜ.
  • Τα στοιχεία που καταχωρούμε, στο πελατολόγιο, με ένα κλικ συνδέονται με το πρόγραμμα της Αρχειοθέτησης, οπότε μετά πατώντας πάνω στο όνομα του πελάτη μας δίνει μια λίστα με όλες της εργασίες αλλά και το φάκελο στον οποίο έχουμε αρχειοθετήσει τα σχέδιά μας και τα υπόλοιπα έγγραφα.
  •  Έχοντας καταχωρημένα τα στοιχεία του πελάτη και την εργασία, το μόνο που μας μένει είναι να καταχωρήσουμε και την αξία του εργασίας, οπότε το πρόγραμμα μας τυπώνει το αντίστοιχο Παραστατικό (ΑΠΥ/ΤΠΥ), το οποίο μετά την πρόσφατη αλλαγή της νομοθεσίας και την κατάργηση της θεώρησης από τις εφορίες, είναι νόμιμο και απλά μπορούμε να το τυπώσουμε και να το δώσουμε στον πελάτη.
    Φυσικά όλα τα παραστατικά που τυπώνουμε παραμένουν στη βάση δεδομένων και μπορούμε ανά πάσα στιγμή να ζητήσουμε επανεκτύπωση από το πρόγραμμα.
    Αν για κάποιο πελάτη έχουμε κόψει παραστατικό, τότε όταν τον αναζητήσουμε στη βάση, κάτω από τα στοιχεία του και τις εργασίες, θα εμφανιστούν οι αριθμοί των αντίστοιχων παραστατικών που έχουμε εκδώσει για αυτόν.
  • Άλλο ένα σημαντικό κομμάτι του προγράμματος  είναι η άμεση ενημέρωση των πελατών, αφού ο πελάτης με το όνομά του και το ΑΦΜ του, μπορεί να διαβάσει τις σημειώσεις που έχει κάνει ο μηχανικός για κάθε εργασία του.
  • Όλο το πρόγραμμα, έχει γίνει με βασικό σκοπό την πρόσβασή του από οποιαδήποτε  συσκευή. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να μπείτε και να εκτελέσετε όλες τις εργασίες ακόμα και από το κινητό σας.
  • Τέλος, όλοι αποκτούν μια μίνι ιστοσελίδα, με λίγα λόγια για την εταιρία τους, καθώς και ένα χάρτη με την τοποθεσία του γραφείου τους.
    Τα στοιχεία της σελίδας αυτής αλλάζουν εύκολα μέσα από το μενού διαχείρησης.

 

Δυστυχώς η εφαρμογή  δεν είναι ακόμα διαθέσιμη για εμπορική διάθεση, αλλά αυτό που ζητάω από εσάς αυτή τη στιγμή, είναι η βοήθειά σας για την απασφαλμάτωση της εφαρμογής.

Όσοι θέλετε να βοηθήσετε, μπορείτε να πάτε στην κύρια σελίδα της εφαρμογής (www.digital-engineer.eu) , ώστε να ενημερωθείτε ακριβώς για τις δυνατότητές της,  

 

Για να συμμετέχετε στην απασφαλμάτωση, μπορείτε να πάτε στη σελίδα http://www.digital-engineer.eu/000000   Με Α.Μ.ΤΕΕ: 000000  και κωδικό: demo

 

Παρακαλώ να έχετε υπόψη σας ότι η εφαρμογή demo είναι κοινή για όλους όσους θα συμμετέχουν στην απασφαλμάτωση οπότε τα στοιχεία που θα καταχωρήσετε να μην είναι αληθινά!

Όσοι συμμετέχετε, σας παρακαλώ ενημερώστε με στο εμαιλ [email protected].

 

Ενδιαφέρομαι να μάθω αν σας έβγαλε οποιοδήποτε μήνυμα λάθους, αν κάτι δεν δουλεύει όπως υα το περιμένατε. Αν κάτι είναι δύσχρηστο.
Ακόμα ποιο πολύ με ενδιαφέρει να μάθω αν χρειάζεστε να ενσωματώσω παραπάνω λειτουργίες στο πρόγραμμα ώστε να το κάνω ακόμα ποιο βολικό για τα γραφεία μας.

 

Όσοι προσφέρετε ενεργά στην απασφαλμάτωση,  όταν το πρόγραμμα αρχίσει να διατίθεται εμπορικά,  θα λάβετε δώρο 6 μήνες επιπλέον με την πρώτη συνδρομή σας.

 

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθειά σας,
Α. Λινάκης
Πολιτικός Μηχανικός – Προγραμματιστής.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθειά σας.
Αρκετά λάθη επισημάνθηκαν και διορθώθηκαν.

Αυτή τη περίοδο περιμένω από το δικηγόρο να τελειώσει τη διαδικασία για τη κατοχύρωση του ονόματος και των πνευματικών δικαιωμάτων.
Ο γραφίστας τελείωσε το "κουτί" της εφαρμογής και σύντομα το φυλλάδιο θα βρίσκετε σε αρκετά ηλεκτρονικά και φυσικά καταστήματα της Αθήνας.

 

Για εκτός Αθήνας, ψάχνω μεταπωλητές, αν γνωρίζετε κάποιον που να ενδιαφέρεται,  παρακαλώ φέρτε τον σε επαφή μαζί μου, μέσω του εμαιλ μου, [email protected].

 

 

 

Σας παρουσιάζω και το κουτί.

 

 

digital_engineer_box.png
 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η εφαρμογή  δεν είναι ακόμα διαθέσιμη για εμπορική διάθεση, αλλά αυτό που ζητάω από εσάς αυτή τη στιγμή, είναι η βοήθειά σας για την απασφαλμάτωση της εφαρμογής.

Όσοι θέλετε να βοηθήσετε, μπορείτε να πάτε στην κύρια σελίδα της εφαρμογής (www.digital-engineer.eu) , ώστε να ενημερωθείτε ακριβώς για τις δυνατότητές της,  

Όσοι προσφέρετε ενεργά στην απασφαλμάτωση,  όταν το πρόγραμμα αρχίσει να διατίθεται εμπορικά,  θα λάβετε δώρο 6 μήνες επιπλέον με την πρώτη συνδρομή σας.

 

Ο κώδικας είναι κλειστός; Υπάρχει ελεύθερα διαθέσιμος;

Προσωπικά μπορώ να βοηθήσω και στο development αν είναι ανοικτός ο κώδικας, παράλληλα με το domain το οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται για εμπορική εκμετάλλευση.

 

Ένα που είδα έτσι γρήγορα είναι πως η παρακράτηση στα εργαλεία υπολογίζεται λάθος ή κάτι χάνω.

20% η παρακράτηση.

23% ο ΦΠΑ.

Για 100€ καθαρό ποσό θα έπρεπε να υπολογίζεται 23€ ΦΠΑ και 20€ παρακράτηση. Στο παραστατικό αναγράφεται 123€ (το καθαρό μαζί με ΦΠΑ) και εξοφλήθη 123€-20€ (το συνολικό μείον την παρακράτηση)=103€. Αυτά τα βρίσκω όπως τα λέω μόνο αν στο input βάλω την τιμή 80. Το καθαρό (εξοφληθέν) είναι 103€ όμως και όχι 80€. Δείτε το λίγο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, 
Ο κώδικας είναι κλειστός, και αναμένω το δικηγόρο για την κατοχύρωση των πνευματικών δικαιωμάτων.

 

Όσο αφορά την παρακράτηση στα εργαλεία, δεν σου υπολογίζει την παρακράτηση από το ποσό, αλλά την παρακράτηση για το καθαρό ποσό που θες να εισπράξεις.

Για παράδειγμα, 

Εγώ ανεξάρτητα από το πόσο θα είναι η παρακράτηση θέλω να βάλω στην τσέπη μου καθαρά, 80,00€.

Πληκτρολογώ λοιπόν 80 στο αντίστοιχο πεδίο και παίρνω το παρακάτω αποτέλεσμα.

 

Το καθαρό ποσό που θέλετε να λάβετε είναι 80.00 €
Η παρακράτηση που αντιστοιχεί στο ποσό που καταχωρίσατε είναι 20.00 €
Σύνολο με παρακράτηση 100.00 €
ΦΠΑ 23.00 €
Ποσό στο παραστατικό 123.00 €
Εισπραχθέν ποσό 103.00 €

 

Και εξηγώ:

το καθαρό ποσό που θέλω να λάβω είναι 80. συνεπώς ψάχνω ένα αριθμό όπου το 20% αυτού του αριθμού μου δίνει το 80.
Αυτός ο αριθμός είναι το 100.
Στο 100 πρέπει να βάλω 23% φπα. συνεπώς το ποσό γίνετε 123.
Αλλά στο χέρι δεν θα λάβω την παρακράτηση. συνεπώς ενώ το ποσό που θα γράψω στο παραστατικό είναι 123, το ποσό που θα λάβω στο χέρι είναι 103.

Με αυτό το εργαλείο εξασφαλίζω ότι στο χέρι θα λάβω πάντα το καθαρό ποσό που θέλω μετά την παρακράτηση,

δίνοντάς μου ταυτόχρονα ότι πρέπει να συμπληρώσω πάνω στο τιμολόγιο, σε περίπτωση που δεν θέλω να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή τιμολογίων που υπάρχει στο πρόγραμμα, αλλά εμπιστεύομαι περισσότερο τα χειρόγραφα. 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι λαθος η λογικη αυτη.

Ισως θα μπορουσες να το εχεις ως εναλλακτικη.

 

 

Προσοχη.

Οι οδηγιες του ΥΠΟΙΚ λενε οτι οταν τα παραστατικα εκδιδονται μηχανογραφημενα ΠΡΕΠΕΙ να εχουν και τον αντιστοιχο κωδικο  ΕΑΦΔΣΣ.

Αν δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, το λογισμικο δεν θα μπορει να χρησιμοποιηθει (επισημα) για την εκδοση ΤΠΥ και ΑΠΥ.

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Μα το έχω ως εναλλακτική. 

για αυτό το λόγο το έχω στα εργαλεία, 
διαφορετικά, κατά την εκτύπωση του τιμολογίου, υπολογίζονται αυτά κανονικά από το ποσό που θα βάλεις ως αμοιβή.

Χμ... Ο λογιστής που συνεργάστηκα για τη δημιουργία του λογιστικού τμήματος του προγράμματος, δεν με ενημέρωσε για αυτό. 
Μπορείς σε παρακαλώ να με κατευθύνεις στην αντίστοιχη ιστοσελίδα / νομοθεσία ώστε να μπορέσω να μιλήσω μαζί του και να διορθώσω το συγκεκριμένο τμήμα αν χρειάζεται?
Πάντως για την ώρα, η ενημέρωση που έχω είναι ότι από 1/1/14 έγκυρο παραστατικό μπορεί να είναι ακόμα και χειρόγραφο πάνω σε χαρτοπετσέτα...

 

Προσθήκη 1

ΕΑΦΔΣΣ είναι ο φορολογικός μηχανισμός? δεν ήμασταν ποτέ υπόχρεοι για φορολογικό μηχανισμό οι μηχανικοί. 

Με ολιγόλεπτη έρευνα στο ιντερνετ, βλέπω από το taxheaven ότι ακόμα και οι εταιρίες που ήταν υπόχρεες σε φορολογικό μηχανισμό από 1/1/14 δεν είναι υποχρεωτική η χρήση.
Σε παρακαλώ αν γνωρίζεις κάτι παραπάνω ενημέρωσε με σχετικά.

 

Προσθήκη 2

Συμφωνώ ότι η λογική είναι λάθος, αλλά εμένα με ενδιαφέρει τι θα βάλω καθαρά στη τσέπη μου σήμερα.. όχι τι θα μου επιστρέψει η εφορία (αν...) σε 15 μήνες :)

Edited by alinakis
Link to comment
Share on other sites

Πάντως για την ώρα, η ενημέρωση που έχω είναι ότι από 1/1/14 έγκυρο παραστατικό μπορεί να είναι ακόμα και χειρόγραφο πάνω σε χαρτοπετσέτα...

 

 

 

Δυστυχως δεν ειναι ετσι.

Υπαρχει σε ΠΟΛ αυτο που σου ειπα.

Δυστυχως δεν την εχω και δεν ξερω πως να την βρω.

Ο λογιστης σου λογικα θα την εχει υποψη.

Link to comment
Share on other sites

Ο λογιστής μου μου επιβεβαίωσε ότι δεν χρειάζομαι κωδικό για φορολογικό μηχανισμό, στα παραστατικά που εκδίδει η εφαρμογή.
Το ίδιο επιβεβαιώνει και στο φόρουμ κάποιος λογιστής, σε αυτό το thread #24

 

Και παραθέτω.

 

 

Αφού θέλετε νόμο διαβάστε Ν 4093/2012 , άρθρο 9, παρ 1.

Αθεώρητα θέλει για την λιανική στην παροχή υπηρεσίας  (είναι σε όσες επιχειρήσεις δεν είναι υποχρεωτική η χρήση ΦΤΜ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ).

Αρα δύο λύσεις 1) συνεχίζεται στο θεςωρημένο στέλεχος μέχρι να εξαντληθεί 2) παιρνετε ενα άλλο και αρχίζετε να εκδίδετε αθεώρητα

 

 

και εδώ στο #35

και παραθέτω

 

 

http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/16792

Στο δ είμαστε εμείς.

Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούμε ταμειακή μηχανή.

Αυτό είναι μία καλή αρχή για να τα βάλουμε όλα σε μία σειρά.

Συνεχίζουμε λοιπόν να εξαιρούμαστε από αυτούς που πρέπει να έχουν ταμειακή μηχανή ή να εκδίδουν παραστατικά με φορολογικό μηχανισμό.

Δεν είμαστε τέτοιοι.

(όλα αυτά στην ΠΟΛ 1001/2014)

 

Πάμε για άλλα τώρα.

 

Με τις υφιστάμενες διατάξεις του Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών (ν. 4093/2012, υποπαράγραφος Ε1), όπως τροποποιήθηκαν με το άρθρο 51 του νόμου 4223/2013 «Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων και άλλες διατάξεις», επέρχονται σημαντικές τροποποιήσεις στην τήρηση φορολογικών βιβλίων και στοιχείων, μεταξύ των οποίων είναι:
● Η πλήρης κατάργηση της υποχρέωσης τήρησης ασφαλών πληροφοριών (πρόσθετων βιβλίων).
● Η πλήρης κατάργηση της θεώρησης βιβλίων και στοιχείων.

Πηγή taxheaven

 

Εγώ λοιπόν από όλα τα παραπάνω βγάζω το συμπέρασμα ότι η ΑΠΥ θα είναι πλέον αθεώρητες.

Και για να μην πηγαίνω στο βιβλιοπωλείο, θα φτιάξω ένα ωραίο excel να "τιμολογώ" ηλεκτρονικά.

 

 

Ελπίζω να κάλυψα σχετικά το θέμα, και ακόμα παρακαλώ αν κάποιος έχει κάτι αντίστοιχο που να ορίζει διαφορετικά, σας παρακαλώ να με ενημερώσετε :)

Edited by alinakis
Link to comment
Share on other sites

Θα επανελθω, αλλα η ΠΟΛ βγηκε μεσα στο Γεναρη, αν θυμαμαι.

 

Εδω ειναι

 

http://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/18054

 

Και εδω, το επιβεβαιωνει και ο Σωτηρης

 

http://www.michanikos.gr/topic/37612-Αθεώρητα-πλέον-τα-μπλοκάκια-των-ΑΠΥ/page-12

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.