Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
johnnie_blue

Πρόγραμμα για λογιστική διαχείριση Τεχνικού Γραφείου

Recommended Posts

Με όλες τις αλλαγές που συντελούνται στα φορολογικά θέματα το τελευταίο διάστημα συνειδητοποιώ ότι θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο ένα λογιστικό πρόγραμμα το οποίο θα καταχωρούνται τιμολόγια, ΑΠΥ, εισφορές, κτλ και στην ουσία θα είναι το βιβλίο "Εσόδων-Εξόδων". Στην συνέχεια να μπορεί να βγάζει άμεσα όλες τις απαραίτητες δηλώσεις και καταστάσεις, πχ περιοδικές-εκκαθαριστικές ΦΠΑ, καταστάσεις πελατών-προμηθευτών, πίνακες αναμόρφωσης και όλων των λογιών τα έντυπα που απαιτούνται κατά περιόδους.

 

Το αναφέρω εντελώς απλοϊκά για να γίνει κατανοητή η επιθυμητή απλή χρήση του τύπου: "Βιβλίο εσόδων-εξόδων" όπου καταχωρούμε παραστατικά, ----> εκτύπωση αυτού και παραγωγή όλων των δηλώσεων που απαιτούνται αυτοματοποιημένα από το πρόγραμμα.

 

Ζητούμενο βέβαια εκτός από την απλή μορφή και χρήση του είναι και η συνεχής ενημέρωσή του στις νέες απαιτήσεις του φορολογικού μηχανισμού και η προσιτή τιμή του.

Ειδικά αν υπάρχει κάτι πιο κοντά στις φορολογικές ανάγκες του μηχανικού και του τεχνικού γραφείου,δηλαδή για παράδειγμα να μπορεί να κάνει μια ομαδοποίηση  για έσοδα-έξοδα κάποιου έργου, δηλαδή μέρους των συνολικών δαπανών.

 

Μέχρι στιγμής δουλεύω με το Excel αλλά πλέον σφίγγουν τα πράγματα και ο όγκος της απαιτούμενης δουλειάς και χρόνου που χρειάζεται αυξάνεται πολύ!

 

Έχετε να προτείνετε κάτι? Χρησιμοποιείτε κάτι αντίστοιχο?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.