Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Εφορία: Δεν έχετε e-mail; Αν δεν αποκτήσετε μέσα σε δύο μήνες, απειλήστε με πρόστιμο 100 ευρώ και άνω


Engineer

Recommended Posts

Με πρόστιμο από την εφορία κινδυνεύουν όσοι δεν έχουν e-mail.

 

Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, το αργότερο μέχρι τον επόμενο Μάιο το υπουργείο Οικονομικών θέλει να έχει θέσει σε πλήρη λειτουργία το σύστημα που εφαρμόζουν από το 2000 ήδη η Ισπανία, η Πορτογαλία και άλλες χώρες, με το οποίο η επίδοση όλων των πράξεων της διοίκησης στους πολίτες γίνεται ηλεκτρονικά μέσω e-mail.

 

Έτσι, μέσα σε δυο μήνες, κάθε φορολογούμενος υποχρεούται από την Εφορία να έχει αποκτήσει διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να μπορεί το Υπουργείο Οικονομικών να προχωρά στην ηλεκτρονική κοινοποίηση επιβολής προστίμων, πρόσθετων φόρων, και εισφορών, όπως επίσης και ατομικών ειδοποιήσεων για οφειλές που αν δεν εξοφληθούν εντός 40 ημερών η Εφορία θα μπορεί να προχωρά σε λήψεις μέτρων και κατασχέσεις.

 

Η υποχρέωση δήλωσης e-mail θα είναι υποχρεωτική ακόμη και αν δεν έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο ή δικό τους e-mail. Όσοι δεν σπεύσουν μέσα σε 60 ημέρες να μπουν με τους κωδικούς τους στο Taxisnet και να δηλώσουν μία διεύθυνση e-mail, θα αντιμετωπίσουν τα νέα πρόστιμα που ισχύουν από το 2014 και ξεκινούν από 100 ευρώ κατ'ελάχιστον.

 

Αυτό σημαίνει ότι όσοι δεν διαθέτουν ακόμα θυρίδα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή είχαν δηλώσει κάποια στο Taxisnet και άλλαξαν, έστω και αν είναι υπέργηροι σε απομακρυσμένα χωριά ή ηλεκτρονικά αναλφάβητοι, θα πρέπει να αποκτήσουν και να δηλώσουν e-mail και μάλιστα άμεσα, μέσα σε 60 μέρες το αργότερο από την ημερομηνία της δημοσίευσης της απόφασης που βρίσκεται στα σκαριά.

 

Ο νόμος πάντως δεν καθορίζει ότι πρέπει ο λογαριασμός αυτός να είναι προσωπικά του υπόχρεου και άρα θα μπορούσε θεωρητικά να δηλώσει κάποιος το ίδιο e-mail με άλλον που γνωρίζει τη χρήση του διαδικτύου για να μπορεί να ελέγχει την ηλεκτρονική αλληλογραφία του με την εφορία.

 

Το εν λόγω μέτρο αποσκοπεί κυρίως στο να μην μπορεί ο φορολογούμενος να επικαλεστεί στα δικαστήρια ότι δεν ειδοποιήθηκε από την εφορία, και, άρα, δεν πρέπει να προχωρήσουν τα εις βάρος του μέτρα είσπραξης, επειδή πχ η επιστολή χάθηκε στο ταχυδρομείο.

 

Η διαδικασία

 

Όλοι οι φορολογούμενοι που έχουν κωδικούς εισόδου στο Taxisnet, θα πρέπει να μπουν στο λογαριασμό τους και να δηλώσουν τα στοιχεία ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

 

Το επίμαχο e-mail θα γράφει ότι ο φορολογούμενος πρέπει να μπει με τους κωδικούς του στο Taxisnet για να βρει και να διαβάσει την ειδοποίηση που τον αφορά. Εκτός από τα πλήρη στοιχεία του θα αναγράφεται και η ημερομηνία έκδοσης της ατομικής ειδοποίησης που έχει αναρτηθεί στο λογαριασμό στο Taxisnet, καθώς και ο όρος ότι εφόσον ο φορολογούμενος δεν προβεί σε εξόφληση εντός 30 ημερών από την επίδοση της ατομικής ειδοποίησης η Φορολογική Διοίκηση μπορεί να προβεί σε διαδικασία αναγκαστικής είσπραξης των ποσών που αναφέρονται σε αυτή.

 

Κατασχέσεις εξπρές μέσα σε δέκα μέρες

 

Με τη εφαρμογή του μέτρου δεν καταργούνται οι άλλες μορφές ειδοποίησης από την εφορία αλλά πλέον τα μέτρα είσπραξης θα μπορούν να εκτελεστούν εντός δεκαημέρου μετά την αποστολή του e-mail, ώστε να μπορούν να κατάσχονται από την εφορία. Η αποστολή των e-mail θα γίνεται αυτομάτως την ίδια στιγμή που η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων θα "ανεβάζει" στον λογαριασμό του φορολογουμένου στο Taxisnet την ατομική ειδοποίησης. Η πράξη θα θεωρείται νομίμως κοινοποιηθείσα μετά την παρέλευση 10 ημερών από την ανάρτησή της στο Taxisnet και το e-mail 10 ημέρες μετά την αποστολή του.

 

Τι θα μπορεί να κατάσχει η εφορία:

 

-Το 25% των μισθών ή συντάξεων που εισπράττει κάθε μήνα ο οφειλέτης.

 

-Το 50% των εφάπαξ που τυχόν δικαιούται ο οφειλέτης από το ασφαλιστικό του ταμείο.

 

-Άλλα εισοδήματα, όπως ενοίκια, αποζημιώσεις και επιδοτήσεις.

 

-Χρηματικά υπόλοιπα σε τραπεζικούς λογαριασμούς.

 

Πηγή: http://news247.gr/ei...nw.2667686.html

 

Click here to view the είδηση

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτό ήθελε "δωρεάν" ίντερνετ για όλους ο Σαμαράς..... Εξηγούνται πολλά....

Αλλο ένα "δωράκι" από τον απλό κόσμο που δεν ασχολείται με τις τεχνολογίες στους λογιστές. 

 

Μας τα πρήξανε με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες σε ένα διαλυμένο κράτος...Σύντομα τελειώνουν λίγους μήνες ζωής έχουν τα λαμόγια!!!!!

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Όλο αυτό ξεκίνησε από ένα μνμ του συστήματος TAXIS για επικαιροποίηση των στοιχειων..... Οι ΑΡΔ δεν παίζονται....

Link to comment
Share on other sites

φλερταρω με την οριστικη διαγραφη απο το φορουμ

μου με την μεθοδο "μια κι οξω"

 

παλι μου πηγε η πιεση στο 19

 

παω να κανω τσιγαρο γιατι μολις κρατιεμαι να μη χωσω μπινελικια

Link to comment
Share on other sites

πρώτη κρούση (με αφορμή το μήνυμα του Taxisnet) από μιλημένους ΑΡΔ και μετά διάψευση μέσω Twitter

ιτ στινκς

τι να διαλέξω? βραχιολάκι ή υποδόρειο τσιπάκι?

..

ΥΓ τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή δεν είναι πράγματα, είναι τα τουιτ του Χάρη..

Edited by imhotep
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Υπ.  Οικ:   Δεν τίθεται θέμα προστίμου "επειδή κάποιος δεν έχει email" Σχετικά με δημοσιεύματα που αναφέρονται σε υποπ χρέωση (με την απειλή προστίμων) απόκτησης ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) από όλους τους φορολογουμένους προκειμένου να τους κοινοποιούνται ηλεκτρονικά κατασχετήρια,  από το Υπουργείο Οικονομικών ανακοινώνεται "ότι τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα".  

"Μάλιστα, και με δεδομένη πλέον την ηλεκτρονική υποβολή όλων των δηλώσεων, αλλά και γενικότερα των συναλλαγών μεταξύ εφοριών και φορολογουμένων, (κάτι που φάνταζε αδιανόητο πριν λίγο καιρό, όταν οι πολίτες ταλαιπωρούταν σε ουρές ταχυδρομείων και εφοριών) όλοι οι φορολογούμενοι έχουν, ήδη, πρόσβαση και ηλεκτρονική διεύθυνση στο TAXISnet.

Αυτό μας καθιστά ως μία από της πιο σύγχρονες φορολογικές διοικήσεις στο συγκεκριμένο τομέα, με 97% όλων των δηλώσεων να γίνονται ηλεκτρονικά το 2013.

Η επικαιροποίηση των στοιχείων επικοινωνίας, μέσα σε αυτά και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είναι μια συνεχής υποχρέωση των φορολογουμένων, ενώ πρόκειται για μια διαδικασία που μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά χωρίς ταλαιπωρία, είτε από τους ίδιους του φορολογουμένους είτε από τους λογιστές τους.

Βεβαίως και δεν τίθεται θέμα προστίμου "επειδή κάποιος δεν έχει email", όπως ανακριβώς διακινείται.

Σε κάθε περίπτωση, το Υπουργείο Οικονομικών θα συνεχίσει να προχωρά με ενέργειες που απλοποιούν τις διαδικασίες, μειώνουν την γραφειοκρατία και κάνουν την επικοινωνία με τους πολίτες αμεσότερη. Εξάλλου, κάθε τέτοια πρωτοβουλία του στέφθηκε από επιτυχία και αγκαλιάστηκε από αυτούς που έχουν την μεγαλύτερη σημασία: τους φορολογούμενους πολίτες", αναφέρεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου.

Πηγή:  News247

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

εντάξει μπαρούφα (?) το μιλημένο δημοσίευμα του "θέματος"

αλλά όχι και να μιλάει το υποικ για μείωση της γραφειοκρατίας...

δεν λέω "ρωτήστε τους λογιστές" που τάχουν παίξει

στα καθ' ημάς -το πιο πρόσφατο- η ηλεκτρονική υποβολή ΦΕΜ σημαίνει: έκδοση σημειώματος πληρωμών - άντε τρέχα στην τράπεζα να πληρώσεις, έστω ηλεκτρονικά - περίμενε δύο, τρεις , εφτά μέρες να βγει η βεβαίωση ότι πλήρωσες και φυσικά αύξηση της χαρτούρας

μη θυμηθώ ότι η δήθεν ηλεκτρονική υποβολή ακολουθήθηκε από το "φέρτε τώρα τα δικαιολογητικά στην εφορία"

απλά φορτώνουν τη γραφειοκρατία και το κόστος των εκτυπώσεων στους ιδιώτες

τη μόνη αμεσότητα που βλέπω είναι η πρόσβαση του υποικ σε προσωπικά δεδομένα

Edited by imhotep
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.