Μετάβαση στο περιεχόμενο

Νέες κάμερες στις καινούριες λεωφορειολωρίδες για την αντιμετώπιση του προβλήματος της αυθαίρετης κατάληψής τους


Engineer

Recommended Posts

Aγαπητέ συνάδελφε, δε διαφωνώ πως υπάρχει το διαγραμμισμένο όριο...αλλά σε ώρα αιχμής (δηλ τη μισή ημέρα) στη τσιμισκή, δεν σε αφήνουν έυκολα να στρίψεις δεξιά, με αποτέλεσμα να μπαίνεις νωρίτερα στη λεωφοριολωρίδα.

Link to comment
Share on other sites

Μια κάμερα σε κάθε σημείο; Η Λ.Στρατού έχει ένα μήκος (εκεί που έχει λεωφορειολωρίδα) 4000μ περίπου. 
Τι θα πρωτοδείχνει η κάμερα; 
Ας βάλουν drones όπως η ΑΜΑΖΟΝ!

Link to comment
Share on other sites

Λεωφορου Στρατού μετά την ΕΤ3 προς ανατολικά την φρεσκοβαμμένη λεωφορειολωρίδα την περάσανε για ζώνη στάθμευσης....

 

Κοινώς νομίζω ότι το πρόβλημα είναι τα σταθμευμένα στις λεωφορειλωρίδες κι όχι τόσο αυτά που μπαινοβγαίνουν που γενικά είναι κι ελάχιστα

Link to comment
Share on other sites

H κάμερα ούτως ή αλλώς χρειάζεται

...

ωσπου να γίνουμε ώριμοι να μην τις χρειαζόμαστε

Δεν νομίζω ότι θα ωριμάσουμε!!!! Δεν θα ξεχάσω τις δύο πρώτες μέρες απεργίας των δημοτικών αστυνόμων που υπήρχαν αμάξια παρκαρισμένα πάνω σε πεζοδρόμια ακόμα και πάνω σε διαβάσεις αναπήρων και όχι απλά παρκαρισμένα μπροστά. (και εννοώ σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ότι πριν) Φαινόταν ότι ο άλλος το έκανε γιατι δεν υπήρχαν συνέπειες. Είμαστε απλά άξιοι της μοίρας μας.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.