Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

παχος πλακας


 
milionislift

Recommended Posts

καλησπεριζω την κοινοτητα. Το προτυπο για τους ανελκυστηρες αναφερει οτι σε μια συγκεκριμενη περιπτωση ο πυθμενας του φρεατος του ανελκυστηρα πρεπει να αντεχει σε φορτιο τουλαχιστον 5000Nt/m^2.Μπορει καποιος να μας πει πρακτικα ποσο πρεπει να ειναι το ελαχιστο παχος του πυθμενα για να αντεχει σε αυτο το εφαρμοζομενο φορτιο?

ΥΓ:το φρεατιο ειναι απο οπλισμενο σκυροδεμα

 

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσες να κάνεις μια προσομοίωση,

Τετραερεστη πλάκα με ομοιόμορφο φορτίο το προαναφερθέν

Η πλάκα θα είναί ο πατος του φρέατος.

 

Πρακτικά ποστευω ότι 25 εκ. με οπλισμό την συνέχειά του οπλισμού του γυρωθεν πεδιλου του φρεατίου θα είναί αρκετό

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πρόκειται για στοιχειο θεμελίωσης δεν νομίζω ότι πρέπει να έχει πάχος κάτω τον 25 εκ.

Link to comment
Share on other sites

Για 3-4 μ2 μιλαμε.Μαλλον οι διαβρωτικες συνθηκες του εδαφους και οι επικαλυψεις των οπλισμων θα κρινουν πιο πολυ παρα αυτου καθ εαυτου η αντοχη.

.

Link to comment
Share on other sites

Τα 500kg/m² δεν χρειάζονται πλακίτσα, μπορεί κανείς να τα ακουμπήσει κατευθείαν στο έδαφος. Άρα θα μπορούσε ο πυθμένας να είναι χωμάτινος. Βεβαίως, το βασικό φορτίο σχεδιασμού των πυθμένων είναι η αντίδραση των επικρουστήρων. Μιλάμε για μερικούς τόνους στο κομμάτι. Κι αυτή μπορεί να πάει στο έδαφος, αν έχει ένα έλασμα έδρασης ~30x30cm... μέθοδος που -παρεμπιπτόντως- αυξάνει την απορρόφηση ενέργειας κατά την πρόσκρουση. Αλλά όλοι κατανοούμε τα πλεονεκτήματα ενός πυθμένα από σκυρόδεμα. Τον θέλει και ο ασανσερτζής για να στερεώσει το συρματόσχοινο ελέγχου (όταν υπάρχει) ή άλλα εξαρτήματα, ή απλώς για να είναι καθαρά...

 

Εγκαταλείπουμε λοιπόν τα ελάσματα έδρασης επί εδάφους και κάνουμε ένα γκρό μπετουδάκι 10 ~ 12cm. Το ελέγχουμε με ελατήρια από κάτω και φορτία επικρυστήρων από επάνω, και -ώ του θαύματος- στις περισσότερες περιπτώσεις εδαφών και ανελκυστήρων είναι επαρκές. Αλλά, επειδή είμαστε πολιτικοί μηχανικοί δεν γουστάρουμε τα γκρο μπετά. Θέλουμε να ρίξουμε μέσα και μια σχάρα Φ10/20. Θέλουμε το μπετό να είναι από το C20/25. της θεμελίωσης. Θεμιτά όλα αυτά, κι ας είναι επί της ουσίας περίσσια για την πλειονότητα των περιπτώσεων.

 

Υπάρχει άνω όριο στο τι θα κάνει κανείς; Όχι! Μία πλακίτσα 4m² τι ψυχή να έχει... Και μισό μέτρο πάχος να την κάνεις, με 2#Φ16/15, τζάμπα (σχεδόν) θα βγει.

 

Αλλά, αν μιλάμε για το υποχρεωτικό, αυτό στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι το τίποτα, το χώμα. Κι αν μιλάμε για το χρήσιμο ή το αναγκαίο, αυτό στην πλειονότητα των περιπτώσεων είναι ένα γκρο μπετό.

Edited by AlexisPap
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Alexis δεν μιλάμε για δοκιμή "εργαστηρίου" το πως θα μορφωθεί ο πάτος του φρεατίου δεν έχει να κάνει με αντοχές φορτίου άλλα κυρίως με αντοχές στον χρόνο έναντι στην διάβρωση, νομίζω ότι τα είπε όλα ο KF 

 

Για 3-4 μ2 μιλαμε.Μαλλον οι διαβρωτικες συνθηκες του εδαφους και οι επικαλυψεις των οπλισμων θα κρινουν πιο πολυ παρα αυτου καθ εαυτου η αντοχη.

.

 

Είναι δυνατών σε πραγματικές συνθήκες να αφήσεις των πάτο χώμα ή με απλά gro beton , Τις υγρασίες ή τους αρουραίους τι θα τους κάνεις ;

Όπως είπα και στην αρχή δεν μιλάμε για συνθήκες εργαστηρίου αλλά για πραγματική οικοδομή.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα συναδελφοι,

θα ηθελα να κανω μια διευκρινιση πανω στο θεμα. ο λογος που μας ενδιαφερει τοσο η αντοχη ειναι γιατι κατω απο το φρεατιο υπαρχει προσπελασιμος χωρος και δεν βρισκονται τα θεμελια του κτηριου.

ελπιζω να βοηθησα

Link to comment
Share on other sites

Αρά είναι κανονική πλάκα και δεν εδράζει στο έδαφος.

Το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να επιλυθεί κανονικά στην στατική μελέτη.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.