SIRADRAB Posted July 18, 2014 at 01:08 PM Posted July 18, 2014 at 01:08 PM Σήμερα ή αύριο αναμένεται να εισαχθεί προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο για τη δασική νομοθεσία, την ιδιωτική πολεοδόμηση, τους οικοδομικούς συνεταιρισμούς και την ανάπτυξη των εγκαταλελειμμένων οικισμών. Με τις νέες ρυθμίσεις, όπως υποστήριξε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος κ. Νίκος Ταγαράς, σε άτυπη συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους, προωθείται ένα νέο μοντέλο «ήπιας οικιστικής ανάπτυξης με περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά». Βάσει του συγκεκριμένου μοντέλου, τακτοποιούνται οικοδομικοί συνεταιρισμοί που βρίσκονται σε δάση και δασικές εκτάσεις με ανταλλαγές εκτάσεων, νομιμοποιούνται οικισμοί που είχαν χτιστεί μέσα σε δάση και δασικές εκτάσεις με ευθύνη της διοίκησης, όπως είναι η περίπτωση του Αγίου Στεφάνου και εισάγονται νέες χρήσεις στα δάση και τις δασικές εκτάσεις της χώρας. Έτσι πλέον σε δάση και δασικές εκτάσεις θα επιτρέπεται η κατασκευή οργανωμένων υποδοχέων τουριστικών δραστηριοτήτων, κέντρων ιαματικού τουρισμού - θερμαλισμού, μονάδες μεταποίησης αγροτικών προϊόντων, δεξαμενές αποθήκευσης πετρελαιοειδών, ηλεκτροπαραγωγή από συμβατικά καύσιμα κλπ. Από την εφημερίδα ''το Βήμα'' σήμερα. Υ.Γ. Επέρχονται και τροποποιήσεις σε Ν.4178 και ΝΟΚ. Click here to view the είδηση
kan62 Posted July 18, 2014 at 02:35 PM Posted July 18, 2014 at 02:35 PM http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=8c188b52-abf1-41d6-a299-52de7826b400 και πιό ευανάγνωστα : B2Green_Aitiologiki_Ekthesi_Idiotiki_Poleodomisi.pdf B2Green_Sxedio_Nomou_Idiotiki_Poleodomisi.pdf 3
imhotep Posted July 18, 2014 at 04:10 PM Posted July 18, 2014 at 04:10 PM (edited) ωραίoς kan62 +1 γενικά τα της δασικής νομοθεσίας βρίσκονται από το αρ. 32 και μετά οι τροποποιούμενοι νόμοι κλπ. για όποιον θέλει να κάνει τη σύγκριση είναι οι ν.δ. 86/1969 (ΦΕΚ Α' 7/1969) ν. 998/1979 (ΦΕΚ Α' 289/1979) ν.3208/2003 (ΦΕΚ Α' 303/2003) βλ. κατωτέρω βλ. και http://www.naturagraeca.com/ws/139,201,16,1,1,%CE%9C%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7-%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%BA%CF%84%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF-3208-2003 επί τη ευκαιρία "Υ.Γ. Επέρχονται και τροποποιήσεις σε Ν.4178 και ΝΟΚ." όχι πάλι ρε π.. μου αυτό το φυσικό έδαφος (αρ.15 & αρ.17 του ΝΟΚ) δεν εννοεί να σταθεροποιηθεί. μια πάνω, μια κάτω, ούτε καράβι... nd86_1969.pdf N 998-1979.pdf N 3208-2003.pdf Edited July 19, 2014 at 05:11 PM by imhotep 2
kan62 Posted July 18, 2014 at 06:08 PM Posted July 18, 2014 at 06:08 PM (edited) Μην ανησυχείς ... "σταθεροποιήθηκε" πλέον στο ±1,50 ... και στο 15 και στο 17 ... πρέπει να ομολογήσουμε ότι δεν ήταν και εύκολο ! Δύο αλλαγές έχει στο ΝΟΚ ... την παραπάνω σταθεροποίηση και μιά "ανατροπή στα πέναλτυ" ... πλέον δεν φυτεύεις υποχρεωτικά τις υπόγειες επεκτάσεις ! Καλό διάβασμα ... το δασικό θέλει ένα καλοκαίρι μόνο του ... τα υπόλοιπα είναι για όταν θα έρθει η ανάπτυξη ... χρόνος υπάρχει ! Edited July 18, 2014 at 06:10 PM by kan62 2
ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Posted July 21, 2014 at 08:09 AM Posted July 21, 2014 at 08:09 AM Δεξαμενές αποθήκευσης πετρελαιοειδών μέσα στα δάση ! ! ! Τι άλλο θα διαβάσουμε ; Έλεος πια "κύριοι".
imhotep Posted August 7, 2014 at 04:55 PM Posted August 7, 2014 at 04:55 PM (edited) ψηφίστηκε προχτές με 50 υπέρ 47 κατά μαζί με τροπολογίες όπως http://www.michanikos.gr/topic/40035-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BD/page-3 το ψηφισθέν κείμενο προ ΦΕΚ επισυνάπτεται όποιος θέλει τα πρακτικά, εισηγήσεις κλπ http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Psifisthenta-Nomoschedia?law_id=8c188b52-abf1-41d6-a299-52de7826b400 (για όσο θα φαίνονται) p-dash-pap_1.pdf Edited August 7, 2014 at 04:57 PM by imhotep
imhotep Posted August 19, 2014 at 05:33 PM Posted August 19, 2014 at 05:33 PM Μην ανησυχείς ... "σταθεροποιήθηκε" πλέον στο ±1,50 ... και στο 15 και στο 17 ... πρέπει να ομολογήσουμε ότι δεν ήταν και εύκολο ! Δύο αλλαγές έχει στο ΝΟΚ ... την παραπάνω σταθεροποίηση και μιά "ανατροπή στα πέναλτυ" ... πλέον δεν φυτεύεις υποχρεωτικά τις υπόγειες επεκτάσεις ! Καλό διάβασμα ... το δασικό θέλει ένα καλοκαίρι μόνο του ... τα υπόλοιπα είναι για όταν θα έρθει η ανάπτυξη ... χρόνος υπάρχει ! τελικά έχει και μια "παράκαμψη" του ΝΟΚ (για παρεκκλίσεις) αλλά θα την κάνω ξεχωριστό θέμα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now