Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πυρήνας ανελκυστήρα


 
acnt

Recommended Posts

Aπ,ότι κατάλαβα σε αυτές τις περιπτώσεις γίνονται έκκεντρες όλες οι πεδιλοδοκοί που περιβάλλουν τον πυρήνα. Όταν η πλάτη του είναι στο όριο, το πέλμα της πεδιλοδοκού μεταφέρεται, τρόπον τινά, στην βάση του φρέατος...κι ο Θεός βοηθός!!!

 

Κι όλος αυτός ο σαματάς για να μην σηκωθεί περιμετρικό τοιχίο 80 εκ...

 

 

Str_eng στο σχήμα σου δεν δείχνεις πλάκα στην βάση του πυρήνα. Γιατί; Μήπως δεν το κατάλαβα καλά; Επίσης, τα ανοίγματα που δείχνεις είναι cour-anglais; Αναλύεις τοιχία υπογείου μαζί με πεδιλοδοκούς;

 

Ένα επιπλέον πρόβλημα στην περίπτωσή σου acnt είναι ότι έχεις ένα πτερύγιο του πυρήνα στο όριο του οικοπέδου. Εκεί θα το στηρίξεις πάνω στην έκκεντρη πεδιλοδοκό.

Ακριβώς αυτό φοβάμαι!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 73
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Είναι βασική μου αρχή να προωθώ την κατασκευή υπογείου στο έργο. Όταν λέω βέβαια υπόγειο εννοώ όροφο που σεισμικά είναι αμετακίνητος (καλύτερα κινείται με το έδαφος). Μέσα από αυτόν δημιουργείται μια πάκτωση στα κατακόρυφα στοιχεία που δεν προέρχεται από καμπτική αλλά από αξονική λειτουργία.

 

Βέβαια και τα τοιχία είναι θεμελιοδοκοί.

 

Η έκκεντρη ή όχι τοποθέτηση της πεδιλοδοκού έχει να κάνει με την ένταση της και κυρίως με το αν χωράνε τα σίδερα εκεί.

 

Φυσικά και υπάρχει πλάκα.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ την είδα.

 

str_eng σε αυτό που έστειλες η πεδιλοδοκός Δ110 διακόπτεται απότομα

 

Όχι απότομα, ένα τμήμα του οπλισμού συνεχίζει κάτω από το τοιχίο, όσο χρειάζεται για να παραληφθεί η ένταση. Να σημειώσεις ότι είναι υπόγειο και η κύρια ένταση είναι κατακόρυφη.

 

Πολύ καλή η λεπτομέρεια σου. Θα σχολίαζα, κυρίως, το ότι εδράζεις το δάπεδο απ ευθείας πάνω στις πεδιλοδοκούς. Τούτο προϋποθέτει ότι η επίχωση που κάνεις είναι πλήρως ανένδοτη ή ότι έχεις οπλίσει το δάπεδο κατάλληλα.

Link to comment
Share on other sites

@ acnt

Εφόσον τα κατακόρυφα σίδερα του πτερυγίου στο όριο κατεβαίνουν μέχρι κάτω και δένονται με τα οριζόντια της δοκού και της πεδιλοδοκού, και τα οριζόντια σίδερα της πλάκας στη βάση του πυρήνα κατασκευάζονται σε γάμα και δένονται και αυτά με τα κατακόρυφα του τουχείου γιατί το φοβάσαι? Γίνεται όλο ένα σώμα και εξασφαλίζεται η μονολιθικότητα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι πως το φοβάμαι αλλά εφόσον υπάρχει άλλη απλούστερη λύση, η οποία αφήνει ανέπαφη την μελέτη, γιατί να κάνουμε και το χατήρι των ανσασεράδων; Ας πληρώσει ο ιδιοκτήτης 20μ3 παραπάνω να γίνει σωστή δουλειά...

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ την είδα.

 

 

 

Πολύ καλή η λεπτομέρεια σου. Θα σχολίαζα, κυρίως, το ότι εδράζεις το δάπεδο απ ευθείας πάνω στις πεδιλοδοκούς. Τούτο προϋποθέτει ότι η επίχωση που κάνεις είναι πλήρως ανένδοτη ή ότι έχεις οπλίσει το δάπεδο κατάλληλα.

 

 

Το λές για να μην έχω διαφορικές καθιζίσεις στο δάπεδο από ότι καταλαβαίνω.

 

Και καλά να μην έχω οπλίσει φροντίζω στην καλή συμπύκνωση αλλά και γενικώς είναι αρκετά κοντά οι πεδολοδοκοί

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει δεν ξέρω, σχόλιο γενικό έκανα. Είναι προφανές ότι τα εδαφικά υλικά δεν προσφέρουν τον ίδιο τρόπο στήριξης ούτε την βεβαιότητα ότι στο μέλλον θα είναι εκεί.

 

«και που θα πάει;» έλεγε κάποιος πολύ παλαιότερος από εμένα «θεμέλιο είναι και να πέσει…». Όμως ένα δάπεδο τέτοιο μπορεί να αποκτήσει ρωγμές και οι ρωγμές αυτές να ενοχλούν.

 

Θα πρότεινα είτε να επίχωνε κανείς και πάνω από τα θεμέλια (ενδεχομένως να έχει και πρακτική αξία για να περάσουν από εκεί αποχετεύσεις ή υδραυλικά) ή να βάλει στην έδραση ένα μικρού πάχους φελιζόλ.

 

@anct: Ενας λόγος που "υπάρχεις" είναι να διασφαλίζεις την οικονομία υπο προυποθέσεις συμμόρφωσης με τους κανονισμούς και την τεχνική. Αρα να μήν πληρώσει ο ιδιοκτήτης για κάτι που δεν πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Str_eng ο λόγος ύπαρξης μας είναι αυτός που λες, κατόπιν υπολογισμών όμως και χωρίς εκπτώσεις σε ασφάλεια και "ταρζανιές". Ας μη το ξεχνάμε αυτό! Τί ποσοστό τέτοιων περιπτώσεων μοντελοποιείται και αναλύεται;

"Δεν πρέπει να πληρώσει ο ιδιοκτήτης" τα 20μ3 που το κλέβει ο μάστορας, ναι. Αλλά να μην πληρώσει τα 20μ3 όταν αυτά αφήνουν την μελέτη ανεπηρέαστη;;; Γιατί όχι; Για να έχει καμιά καθίζηση αργότερα και να βρεθεί κανένας μαστοράκος και να του πει "έγινε επειδή σκάψανε το φρεάτιο" και να σε τρέχει μετά εσένα που ήθελες να του κάνεις οικονομία;;; Γιατί να επικρατήσει αυτός ο τρόπος και όχι το κατέβασμα της θεμελίωσης 1μ κάτω; Και στην τελική γιατί να αλλάξει η στατική μελέτη και να μην αλλάξει το σύστημα αναλκυστήρα;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.