Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εκτύπωση Διαδικτυακού Ειδοποιητηρίου ΤΣΜΕΔΕ


Engineer

Recommended Posts

Παιδιά ας μην κοροιδευόμαστε και να τα λέμε όλα..

Το ότι εγώ και αρκετοί άλλοι έχουν πρόβλημα πληρωμής εισφορών δε σημαίνει ότι το έχουν και οι υπόλοιποι. Αρκετοί είναι αυτοί που πληρώνουν και μάλιστα κατά τη γνώμη μου (και από επίσημα στατιστικά) οι περισσότεροι.. 

Οταν κάποιος δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα γιατί να νοιαστεί? Μήπως δεν μπορέσει στο μέλλον? Δεν πάει έτσι... Κάποιος που δουλεύει κανονικά προσαρμόζει και σκέφτεται τη ζωή του με την υπάρχουσα κατάσταση και όχι τι θα έκανε αν έμενε άνεργος πχ.. Δεν τον αφορά ένα πρόβλημα τη στιγμή που δεν τον αγγίζει. Απλά και ρεαλιστικά. Στην παρέα μου πχ (φίλοι από τη σχολή 15+ χρόνια μαζί πλέον) μόνο εγώ και ένας που πρόσφατα βρήκε δουλειά έχουμε θέμα..Οι υπόλοιποι 6 δουλεύουν χρόνια και παίρνουν πολύ καλά χρήματα. Το ΤΣΜΕΔΕ το πληρώνει ο εργοδότης, γιατί να νοιαστούν? Μήπως αύριο χάσουν τη δουλειά? 

Καταλαβαίνετε με λίγα λόγια τι θέλω να πω.. Δεν είναι θέμα ενημέρωσης, αυτόν που τον καίει το θέμα έχει ήδη φροντίσει και ενημερωθεί...

Το θέμα είναι εμάς όλους που μας αφορά άμεσα τι κινήσεις μπορούμε να κάνουμε...

Link to comment
Share on other sites

@aris79 Κανείς δεν υποστήριξε ότι η πλειοψηφία των μηχανικών δεν ξέρει ότι έχει πρόβλημα. Απλά υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που δεν γνωρίζουν την έκταση του προβλήματος π.χ. αναδρομικά και νέα αύξηση σε δύο μήνες. Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση για μένα είναι η νέα προσφυγή από ομάδα μηχανικών.

 

@ikaros13 (μαζί γράφαμε) τα επίσημα στατιστικά του ΤΣΜΕΔΕ αμφισβητούνται κατά τη γνώμη μου. Θα είναι μέσα όλοι με τις ρυθμίσεις που σε λίγο δε θα μπορούν κι αυτοί να πληρώσουν. Οι νέες εισφορές δεν παλεύονται, ούτε για μηχανικούς, ούτε για εργοδότες. Τα αληθινά νούμερα όσο περνάει ο καιρός θα γίνονται και χειρότερα. Μου κάνει εντύπωση πάντως που οι φίλοι σου έχουν όλοι δουλειά και δεν έχουν θέμα. Στατιστικά εξετάζοντας το εννοώ.

Edited by Roy_Hobbs
Link to comment
Share on other sites

Καμιά φορά ισχύει φίλε τα ράσα κάνουν τον παπά. Θέλω να πω ότι άμα δουλεύεις σε brand names εταιρείες δεν έχεις θέμα..Οι 3 είναι σε τοπ κατασκευαστικές οι 2 σε τοπ πετρελαϊκές και ο 1 σε ναυτιλιακή (οκ, άλλος κόσμος εκεί). Τέλος πάντων...

Κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα έχουν πρωτίστως οι ελεύθεροι επαγγελματίες που εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων οι περισσότεροι δυσκολεύονται από λίγο εώς πάρα πολύ.. Τους υπάλληλους μη τους φοβάσαι και τόσο γιατί όσο πέφτει ο μισθός το μήνα εύκολα ή δύσκολα τα βγάζουν. Δεν είναι και όλοι με το φόβο της απόλυσης μην τα κάνουμε τραγικά..

Link to comment
Share on other sites

Iκαρε για μια ακόμη φορά θα διαφωνησω με την αποψη σου...Θα αναφερθώ στους πολιτικούς μηχανικους  για τους οποίους η ανεργία ξεπερνά το 50%..όλοι στο κλάδο των πολιτικών μηχανικών έχουν πρόβλημα...ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν εχουν θέμα..Τώρα για τους μηχανολόγους δεν γνωρίζω αλλα δεν είναι τόσο τραγικά τα πραγματα όσο στους πολιτικούς μηχανικους και αρχιτέκτονες...

Link to comment
Share on other sites

@Roy_Hobbs

 

Απλά υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που δεν γνωρίζουν την έκταση του προβλήματος π.χ. αναδρομικά και νέα αύξηση σε δύο μήνες. 

 

 

Προφανώς αναφέρεσαι σε αυτούς που ακόμα τα κουτσοβολεύουν. Όμως μη μου πεις οτι και πολλοί από αυτούς δεν φοβούνται οτι με αυτά που έρχονται δεν θα αντέξουν για πολύ ακόμα χωρίς σοβαρότερα προβλήματα.

 

Δεν μπορεί να αναφέρεσαι σε όσους όχι μόνο τις αυξημένες εισφορές να πληρώσουν δεν μπορούν, αλλά ούτε καν σε ρύθμιση να μπουν μπορούν. Για αυτούς το "ξέρουν οτι έχουν πρόβλημα αλλά δεν ξέρουν την έκτασή του" είναι όχι Γιάννης, Γιαννάκης.

 

 

Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση για μένα είναι η νέα προσφυγή από ομάδα μηχανικών.

 

 

Το έχεις ξαναπεί. Δεν έχω πειστεί ακόμα για αυτό. Αν καταφέρεις να πείσεις ένα σοβαρό αριθμό μηχανικών (500 - 1000), τότε να βάλουν από 3,4,5 ευρώ να βγούν τα έξοδα μιας κινησης, (εκτός εαν κάποιοι λίγοι που έχουν κάτι στη μπάντα πιστέψουν πολύ σε αυτό και το βάλουν μπρος γιατί είναι η  "Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση" αλλά προηγουμενως θα πρέπει:

 

- Να μας πει δικηγόρος, τουλάχιστον τα παρακάτω 

 

1) ΤΙ ακριβώς πάμε να κάνουμε (δηλ. το ΠΩΣ)

2) ΤΙ θα πετύχουμε και ΠΟΤΕ

3) ΓΙΑΤΙ αυτό που θα κάνουμε έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας.

4) τι δεν έκαναν μέχρι τώρα, τι πρόβλημα είχε η προηγούμενη προσφυγή (και ...γιατί)

 

Έχεις απάντηση για αυτά; Φαντάζομαι πως ναι για να λές οτι είναι η Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση" ?

 

 

@Ίκαρε

 

1) Θα συμφωνήσω ότι το βασικό πρόβλημα  "Δεν είναι θέμα ενημέρωσης, αυτόν που τον καίει το θέμα έχει ήδη φροντίσει και ενημερωθεί..."

 

Το πρόβλημα της ενημέρωσης θα το δεχτώ πχ. για το ότι δεν υπάρχουν φωνές που αναλύουν ξεκάθαρα το πρόβλημα δημιουργώντας μια θολούρα για το τι πρέπει να γίνει. Θα το δεχτώ στο ότι δεν υπάρχει μια κίνηση που να προπαγανδίζει 1 ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΤΙ που να λέει "μάγκες, αν Χ μηχανικοί μαζευτούν και κανουν 1,2, 3, πράγματα για να ζητήσουν το α,β,γ, θα πετύχουν το Ι, ΙΙ, ΙΙΙ". Υπάρχει κανένα τέτοιο σχέδιο που να έχει πείσει? Όμως το να λέμε ελάτε όλοι αύριο-μεθαύριο έξω από το ΤΣΜΕΔΕ, ΟΑΕΕ να κάνουμε σαματά και ντου στα ΔΣ και μετά να λέμε "μα που είναι οι μηχανικοί; είναι τόσο αδιάφοροι; μήπως δεν έχουν πρόβλημα με συγχωρείτε δεν θα πάρω. Να μην ξεχνάμε τους 100αδες χιλιάδες που βγήκαν στους δρόμους για τα μνημόνια...και χωρίς να έχει προπαγανδιστεί μαζικά πραγματικά εναλλακτική λύση μιας άλλης πορείας για τη χώρα αυτή.

 

Θα συμφωνήσω επίσης (όπως όλοι νομίζω, είναι ολοφάνερο) ότι το πρόβλημα το έχουν οι Ε.Ε. (άρα η πλειοψηφία, αφού είναι μικρό το ποσοστό των μισθωτών, που τους πληρώνουν το ΤΣΜΕΔΕ εργοδότες) για τους οποίους δεν είναι βιώσιμος ο συνδυασμός φόρων, αυξήσεις ταμείου κλπ. με υποαπασχόληση - χαμηλές αμοιβές.

Όταν έχεις κάτι σταθερό, ξέρεις τι μπαίνει στο χρόνο και κάνεις τα κουμάντα σου. Αλλιώς δεν ξέρεις τίποτα και δεν μπορείς να προγραμματίζεις τίποτα.  (Δεν λέμε φυσικά οτι δεν υπάρχουν και μισθωτοί με προβλήματα). 

 

Εϊναι προφανές οτι θέλουν αλλαγή των δομών απασχόλησης-ασφάλισης.

 

Δεν θα συμφωνήσω και εγώ με το να βγάζουμε ποσοστά βάση του τι κάνει η παρέα μας (που είναι και όλοι της ίδιας ειδικότητας). Είναι λάθος να βγάζουμε έτσι στατιστικά συμπεράσματα.

Edited by Aris79
Link to comment
Share on other sites

Πολιτικο  είναι  το  θεμα  και  δεν  επιλύεται  με  στε  και  δικαστηρια  που 

όπως  ξερουμε   θα   υποστηριξουν    τα  συμφεροντα  του    δημοσιου  τομεα  ,  που  ρουφα 

ιδιωτικο  χρημα  με  το  μπουρι   της  σομπας   ,  αλλωτε  δανεικο  ,από  το  εξωτερικο    τωρα  όμως  που  μας 

πηραν   χαμπαρι  , από  περιουσιες  ιδιωτων  .

και  πολιτικη  αντιμετωπιση  χρειαζεται   .  σε  τέτοιες  περιπτώσεις  γινονται  διαπραγματευσεις  μεταξυ  των  φορεων  .

οι  μηχανικοι  όμως   δεν  εχουν  φορεα  εκπροσώπησης  , διοτι  ψηφιζουν  τα  γνωστα  που  ξερεται 

,  γιαυτο  είναι  αποτυχημενη  οποιαδήποτε  προσπαθεια 

και  αυτό  το  γνωριζουν  και  στα  υπουργεια  ,   οι  παντες .

Αναζητειται   φορεας  εκπροσώπησης  .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα των εισφορών, μεγάλη ζημιά μας κάνουν, άθελά τους, οι ΔΥ Μηχανικοί και γενικά αυτοί με μισθωτή σχέση εργασίας.

Γι' αυτούς η αύξηση των εισφορών μεταφράζεται απλά σε μείωση μισθού.

Δεν είναι βέβαια και πέρα βρέχει (όπως σωστά αλλά υπερβολικά τα λέει ο Ίκαρος) αλλά δεν είναι πολύ ζεστοί σε κινητοποιήσεις (αν και σε όσες έχω πάει ήταν και ΔΥ).

Link to comment
Share on other sites

@Roy_Hobbs

 

 

Προφανώς αναφέρεσαι σε αυτούς που ακόμα τα κουτσοβολεύουν. Όμως μη μου πεις οτι και πολλοί από αυτούς δεν φοβούνται οτι με αυτά που έρχονται δεν θα αντέξουν για πολύ ακόμα χωρίς σοβαρότερα προβλήματα.

 

Δεν μπορεί να αναφέρεσαι σε όσους όχι μόνο τις αυξημένες εισφορές να πληρώσουν δεν μπορούν, αλλά ούτε καν σε ρύθμιση να μπουν μπορούν. Για αυτούς το "ξέρουν οτι έχουν πρόβλημα αλλά δεν ξέρουν την έκτασή του" είναι όχι Γιάννης, Γιαννάκης.

 

 

 

Το έχεις ξαναπεί. Δεν έχω πειστεί ακόμα για αυτό. Αν καταφέρεις να πείσεις ένα σοβαρό αριθμό μηχανικών (500 - 1000), τότε να βάλουν από 3,4,5 ευρώ να βγούν τα έξοδα μιας κινησης, (εκτός εαν κάποιοι λίγοι που έχουν κάτι στη μπάντα πιστέψουν πολύ σε αυτό και το βάλουν μπρος γιατί είναι η  "Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση" αλλά προηγουμενως θα πρέπει:

 

- Να μας πει δικηγόρος, τουλάχιστον τα παρακάτω 

 

1) ΤΙ ακριβώς πάμε να κάνουμε (δηλ. το ΠΩΣ)

2) ΤΙ θα πετύχουμε και ΠΟΤΕ

3) ΓΙΑΤΙ αυτό που θα κάνουμε έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας.

4) τι δεν έκαναν μέχρι τώρα, τι πρόβλημα είχε η προηγούμενη προσφυγή (και ...γιατί)

 

Έχεις απάντηση για αυτά; Φαντάζομαι πως ναι για να λές οτι είναι η Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση" ?

 

Eσύ δηλαδή ρε συνάδελφε τα περιμένεις όλα στο πιάτο και να δώσεις 3-5 ευρώ αν έχεις εκείνη τη μέρα? Δε γίνεται έτσι η δουλειά. Κι επειδή σε βλέπω να κρίνεις με χαρακτηριστική ευκολία, για πες μας και τη δική σου πρόταση...

Link to comment
Share on other sites

Αν ήμασταν πραγματικά σοβαροί και είχαμε πραγματικά επιμελητήριο / σύλλογο, 

θα φτιάχναμε πάλι από την αρχή πραγματικά ανεξάρτητο ταμείο / ασφαλιστική με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, και για την αστική ευθύνη,  

κι ας τους έπαιρνε το κράτος τους υπαλλήλους του ΤΣΜΕΔΕ να τους βάλει εκεί που ξέρει.

Και βέβαια τότε δεν θα έπαιζε ούτε για αστείο να κάνει κάποιος δουλειά χωρίς έδρα, ενημερότητες, άδειες software κλπ,  

ή να θεωρείται ε.ε. ο υπάλληλος, δημόσιος ή ιδιωτικός. Ούτε στα ασφαλιστικά, ούτε στα επαγγελματικά. 

Αλλά έχουμε τα αριστερά αντανακλαστικά και τέτοιες λύσεις δεν τις συζητάμε καν.

Κοιτάμε πως θα διαμορφώσουμε τον κρατισμό και όχι πως θα τον καταργήσουμε.

Κοιτάμε πως θα διαιωνίσουμε την κατάσταση και όχι πως θα την καθαρίσουμε.

Γιατί βέβαια ο καθένας θεωρεί για τον εαυτό του ότι πρέπει να είναι σε αυτούς που θα μείνουν και όχι σε αυτούς που θα φύγουν.

Του εαυτού μου μη εξαιρουμένου βέβαια.

Ψάχνει ο καθένας λύση στο πρόβλημά του, και όχι το πρόβλημα που πρέπει να λύσουμε όλοι μαζί.

Και βέβαια δεν εννοώ να γίνουμε όλοι δημόσιοι υπάλληλοι "με σταθερή εργασία" και εξασφαλισμένες εισφορές.

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.