Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεταλλικές


 
makis

Recommended Posts

Επειδή είμαι νεός μηχανικός θα ήθελα να ρωτήσω:Στη μελέτη των μεταλλικών κατασκευών :

1) Οι συνθήκες στήριξης πως γίνονται κατασκευάτικά π.χ πάκτωση ή άρθρωση δοκού σε στύλου , άρθρωση στις τεγίδες κ.τ.λ

2)Επίσης είναι σύνηθες τι είδους στήριξη εγενικα επιλέγουμε π.χ η στήριξη των υποστυλωμάτων είναι συνήθως πάκτωση

3)Το είδος στοιχείο που προεπιλέγουμε είναι κάτι σταντάρ π.χ για υποστύλωμα ΙΡΕ και ΗΕΒ ?

4)Υπάρχει κάποιος αλγόριθμος στησίματος μιας τετοιας μελέτης.

5)Πληροφοριακά έχω πρόσβαση σε Instant και Sofistik ποιο να προτιμήσω?

6)Άμα αυτά που ρωτάω είναι πολλά( που είναι) τουλάχιστον στην ερώτηση 5 θα ήθελα μια άποψη

 

 

Γιατι καλή η θεωρία αλλά η πράξη μετράει και η πιάτσα από ότι κατάλαβα έχει δικούς της κανόνες.

Σας ευχαριστω εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

makis

Καλώς ήρθες στο forum.

 

Απαντήσεις σε πολλά από τα ερωτήματά σου μπορείς να βρεις αν κάνεις μια αναζήτηση στο forum (πάνω-πάνω αριστερά είναι η επιλογή).

 

Στο πρώτο πεδίο γράψε "μεταλλικά μεταλλικές" χωρίς τα εισαγωγικά και πάτησε το πλήκτρο "αναζήτηση".

Θα βρεις 8 θέματα με πληροφορίες για ό,τι ζητάς.

 

Αν δεν καλυφθείς εδώ είμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Μακη θα σου απαντησω με λιγα λογια γιατι τα περισσοτερα απο αυτα που ρωτας θελουν πολυ συζητηση

1) Αντιμετωπιζονται με τις συνδεσεις. ΠΧ αν θεωρησεις στο μοντελο σου αρθρωση στη συνδεση δοκου-υποστυλωματος θα εφαρμοσεις μια απλη συνδεση που θεωρητικα δε μεταβιβαζει ροπες αλλα μονο διατμηση(στην πραξη μεταβιβαζονται μικρες ροπες παντα), αν θεωρησεις στο μοντελο σου πακτωση σε υπ-δοκο θα εφαρμοσεις μια συνδεση ροπης που ειναι αρκετα διαφορετικη απο την απλη. Υπαρχει πλουσια βιβλιογραφια για το θεμα αυτο

2)δεν καταλαβα καλα την ερωτηση. Αν εννοεις την εδραση του υποστυλωματος στο σκυροδεμα κ εκει αναλογα με το μοντελο σου εφαρμοζεις την αντιστοιχη συνδεση στο σκυροδεμα (αρθρωτη η' πακτωση)