Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υπόδειγμα ΥΔΕ


athtsak

Recommended Posts

Καλησπέρα, 

 

είμαι νέος μηχανικός και προέκυψε μια υδε για αντλία γεώτρησης. Αν είναι εύκολο να ανεβάσει κάποιος μία τέτοια υδε για να έχω ένα μπούσουλα για να προχωρήσω.

 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Είσαι Πολιτικός Μηχανικός; Εάν όχι διόρθωσε το προφίλ σου.

 

Πληροφορίες και έντυπα θα βρεις στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ www.deddie.gr.

 

Θα χρειαστείς ειδικό όργανο (που υποθέτω δεν έχεις) για να πάρεις τις μετρήσεις και να συμπληρώσεις τα έντυπα.

 

Επίσης πρέπει να εγγραφείς και στα αντίστοιχα μητρώα της οικείας Περιφερειακής Ενότητας (Νομαρχίας) για να πάρεις άδεια Μηχανολόγου και Ηλεκτρολόγου, πλέον νομίζω κάνεις δήλωση έναρξης δραστηριότητας, έχει αλλάξει η νομοθεσία σχετικά πρόσφατα.

Edited by JasonK
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ, μόλις το διόρθωσα

 

To όργανο το έχω (macrotest). Επίσης, έχω πάρει και την σχετική άδεια από την Περιφερειακή Ενότητα. Απλά ήθελα αν μπορεί κάποιος να ανεβάσει μία υδέ για γεώτρηση.

 

Ευχαριστώ

Edited by athtsak
Link to comment
Share on other sites

Ανέβασε τις μετρήσεις που έχεις κάνει κ θα σε βοηθήσουμε να την συμπλήρωσες από εδώ

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Μετρήσεις δεν έχω κάνει ακόμα για την συγκεκριμένη περίπτωση (γενικά έχω κάνει), απλά θα ήθελα αν είναι δυνατόν να ανεβάσει όποιος μπορεί την υπεύθυνη δήλωση του ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη, την έκθεση παράδοσης, το πρωτόκολλο ελέγχου, το μονογραμμικό του πίνακα και το σχέδιο της εγκατάστασης.Ενδεικτικά αν γίνεται μία υδε θέλω για γεώτρηση.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα που λες ειναι σχεδον ίδια με μια κανονικη ΥΔΕ. Θα πρεπει ομως να ξερεις την ισχυς του κινητηρα που εχει η γεώτρηση

Link to comment
Share on other sites

To θέμα ειναι οτι κανεις αιτηση για πρωτη ηλεκτροδότηση ή κανεις τροποποιητική (επανέλεγχο)?

Γτ μπορει να χρειαστείς και καποια χαρτια απο την διευθυνση γεωργιας

Link to comment