Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Τετελεσμένη απόφαση η τοποθέτηση διοδίων σε όλη την Εγνατία Οδό


Engineer

Recommended Posts

Τελειωμένη υπόθεση είναι η λειτουργία των διοδίων στο Δροσοχώρι καθώς ήδη από τις 17 Νοεμβρίου έχει δημοσιευτεί στο ΦΕΚ η σχετική απόφαση του υπουργείου Μεταφορών με βάση την οποία ορίζονται τόσο οι τιμές όσο και το πλήθος των διοδίων στην Εγνατία Οδό.

 

Έτσι όλες οι αντιδράσεις που είδαμε τις τελευταίες μέρες από βουλευτές και Περιφερειάρχη δεν θα έχουν καμία απολύτως τύχη αφού μιλάμε για μια κατάσταση χωρίς επιστροφή.

 

Το ΦΕΚ 3086 που υπογράφεται από τους υπουργούς Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αναφέρει χαρακτηριστικά ότι τα διόδια της Εγνατίας και των κάθετων αξόνων της είναι τα εξής:

 

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ - ΔΩΔΩΝΗΣ, ΑΡΑΧΘΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΑΣ, ΚΟΖΑΝΗΣ, ΚΛΕΙΔΙΟΥ,ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ, ΛΑΓΚΑΔΑ, ΡΕΝΤΙΝΑΣ, ΣΤΡΥΜΟΝΑ, ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑ, ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ, ΑΝΑΤ. ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ, ΑΡΔΑΝΙΟΥ, ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ (ΔΥΤ.ΣΙΑΤ) , ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ, ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗΣ, ΛΕΥΚΩΝΑ, ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ, ΓΕΦΥΡΑΣ (ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ) και ΕΥΖΩΝΩΝ.

 

Γίνεται απολύτως σαφές δηλαδή ότι στον σχεδιασμό της κυβέρνησης τα διόδια στο Δροσοχώρι θα λειτουργήσουν κανονικά, παρά τις όποιες προφορικές δεσμεύσεις υπήρξαν τα προηγούμενα χρόνια από υπουργούς διαφόρων κυβερνήσεων περί του αντιθέτου.

 

Όπως φαίνεται το γεγονός ότι τα διόδια ως κατασκευή παρέμειναν όλα αυτά τα χρόνια στο Δροσοχώρι έδωσε την αφορμή στην κυβέρνηση να τα θέσει σε λειτουργία, παρά τις όποιες αντιδράσεις υπήρξαν.

 

Και σαν να μην έφτανε η οριστικοποίηση των διοδίων στο Δροσοχωρί το ΦΕΚ το οποίο ορίζει και το χρόνο στον οποίο θα λειτουργήσουν αυτά με τη νέα τιμολογιακή πολιτική ξεκινάει την εφαρμογή της από την Ήπειρο.

 

Έτσι όπως αναφέρει ο χρόνος έναρξης καταβολής διοδίων των νέων τμημάτων ορίζεται:

 

Για τους σταθμούς διοδίων του τμήματος Α/Κ Δωδώνης - Α/Κ Αράχθου η 01.04.2015 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών.

 

Για τους σταθμούς διοδίων του τμήματος Α/Κ Παναγιάς - Α/Κ Κοζάνης, η 01.11.2015 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών.

 

Για τους σταθμούς διοδίων του τμήματος Α/Κ Καλοχωρίου - Α/Κ Λαγκαδά η 01.05.2016 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών.

 

Για τους σταθμούς διοδίων του τμήματος Α/Κ Ρεντίνας - Α/Κ Στρυμόνα η 01.01.2016 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών.

 

Για τους σταθμούς διοδίων του τμήματος Α/Κ Αγ. Ανδρέα - Α/Κ Χρυσούπολης η 01.01.2016 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών.

 

Για τους σταθμούς διοδίων του τμήματος Α/Κ Ανατ. Κομοτηνής - Α/Κ Αρδανίου η 01.11.2015 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών.

 

Για τους σταθμούς διοδίων των τμημάτων: Α/Κ Καστοριάς - Α/Κ Άργους Ορεστικού και Α/Κ Άργους Ορεστικού - Α/Κ Κρυσταλλοπηγής η 01.01.2016 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών.

 

Για τους σταθμούς διοδίων του τμήματος Α/Κ Λαγκαδά - Α/Κ Λευκώνα η 01.01.2016 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών

 

Για τους σταθμούς διοδίων του τμήματος Α/Κ Λευ-κώνα - Προμαχώνα η 01.04.2015 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών.

 

Για τους σταθμούς διοδίων του τμήματος Α/Κ Γέφυρας (Αγ. Αθανασίου) - Ευζώνων η 01.01.2016 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών.

 

Στο ΦΕΚ σημειώνεται επίσης ότι μέχρι τη λειτουργία των νέων σταθμών διοδίων και τη χρέωση των νέων τμημάτων της παρούσας, παραμένουν σε λειτουργία οι υπάρχοντες σταθμοί διοδίων και ισχύ έχει η κοινή υπουργική απόφαση περί καθορισμού τελών διοδίων στην Εγνατία Οδό, εκτός αν στο μεταξύ η απόφαση αυτή επικαιροποιηθεί.

 

Η χρέωση

 

Σε ότι αφορά τη χρέωση η τιμή χρέωσης για οχήματα με ύψος μέχρι 2,7 μέτρα μπορεί να φθάσει ανά χιλιόμετρο στην τιμή χρέωσης που επιβάλλεται στα τμήματα των αυτοκινητόδρομων της χώρας που είναι σε καθεστώς Σύμβασης Παραχώρησης. Η προσαρμογή αυτή μπορεί να γίνει από τον ενδεχόμενο παραχωρησιούχο, άλλως θα ακολουθείται η μέχρι σήμερα διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση η χρέωση για τα ελαφρά οχήματα δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 0,03€ ανά χιλιόμετρο, στρογγυλοποιούμενη στον αμέσως μεγαλύτερο ακέραιο.

 

Η χρέωση των υπολοίπων κατηγοριών οχημάτων θα υπολογίζεται με βάση την τιμή χρέωσης των ελαφρών οχημάτων επί έναν συντελεστή, ο οποίος ορίζεται σε 0,7 για τα δίκυκλα -τρίκυκλα, σε 2,5 για φορτηγά και λεωφορεία με λιγότερους από 4 άξονες και σε 3,5 για οχήματα με περισσότερους από 4 άξονες.

 

Το ολοκληρωμένο αναλογικό σύστημα διοδίων στην Εγνατία Οδό θα εγκατασταθεί σταδιακά εντός του έτους 2017. Σε πρώτη φάση οι σταθμοί διοδίων που αντιστοιχούν στις περιαστικές περιοχές Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Ιωαννίνων (Παμβώτιδας) θα λειτουργήσουν με ειδικό σύστημα αναλογικής χρέωσης (rebate), μέθοδος με την οποία η χρέωση των οχημάτων που διαθέτουν πομποδέκτη (ηλεκτρονικοί χρήστες) θα γίνεται απολύτως αναλογικά και οι χρήστες αυτοί θα χρεώνονται μόνο για την απόσταση που διανύουν.

 

Ανακοίνωση Κασσή

 

Στο μεταξύ ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ κ. Μιχάλης Κασσής εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση σχετικά με το θέμα των διοδίων της Εγνατίας Οδού στο Δροσοχώρι Ιωαννίνων, προφανώς αγνοώντας και ο ίδιος τη δημοσίευση της απόφασης στο ΦΕΚ.

 

«Διαβάσαμε τις τελευταίες μέρες μέσω δημοσιευμάτων, ένα σχέδιο απόφασης του Υπουργείου Υποδομών στο οποίο γίνεται αναφορά στη λειτουργία σταθμού διοδίων στο Δροσοχώρι, πλην εκείνων της Τύριας και του Μαλακασίου.

 

Κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο και το σχέδιο αυτό δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να εφαρμοστεί. Η απόσταση είναι πάρα πολύ μικρή για να δικαιολογεί τόσους σταθμούς ,συν το γεγονός ότι η διαδρομή εντός της Ηπείρου θα είναι οικονομικά δυσβάστακτη για όλους τους ταξιδιώτες. Πως είναι δυνατόν να αναπτυχτούν οι ορεινές περιοχές όταν κάποιος καλείται να πληρώνει δυσανάλογα ποσά σε διόδια;

 

Εφόσον το σύστημα των αναλογικών διοδίων είναι έτοιμο να λειτουργήσει, πρέπει να εγκατασταθεί άμεσα και με χαμηλή τιμή ανά χιλιόμετρο, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται όλοι, είτε είναι μόνιμοι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής είτε επισκέπτες.

 

Είναι απαράδεκτο για μια απόσταση 120 χιλιομέτρων εντός της Ηπείρου, να πληρώνουμε 3 φορές διόδια... Δεν είναι δυνατόν την τρύπα στα δημόσια οικονομικά να την πληρώνει η Ήπειρος....

 

Το αεροδρόμιο βαλτώνει, το σχέδιο κατασκευής της σιδηροδρομικής Εγνατίας είναι ακόμα επί χάρτου. Δεν θα επιτρέψουμε και οδικό αποκλεισμό της Ηπείρου.»

 

Πηγή: http://www.ypodomes....την-εγνατία-οδό

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

ο...συνεχως "διαμαρτυρομενος" αλλά  παντα ψηφιζων...διαμαρτυρεται

 

για αυτο που ψηφισε και ο ιδιος..

 

και  εχει  ηδη δημοσιευθει  σε ΦΕΚ....

--------------------------------------------

Ανακοίνωση Κασσή

«Διαβάσαμε τις τελευταίες μέρες μέσω δημοσιευμάτων, ένα σχέδιο απόφασης του Υπουργείου Υποδομών στο οποίο γίνεται αναφορά στη λειτουργία σταθμού διοδίων στο Δροσοχώρι, πλην εκείνων της Τύριας και του Μαλακασίου.

Κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο και το σχέδιο αυτό δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να εφαρμοστεί. Η απόσταση είναι πάρα πολύ μικρή για να δικαιολογεί τόσους σταθμούς ,συν το γεγονός ότι η διαδρομή εντός της Ηπείρου θα είναι οικονομικά δυσβάστακτη για όλους τους ταξιδιώτες. Πως είναι δυνατόν να αναπτυχτούν οι ορεινές περιοχές όταν κάποιος καλείται να πληρώνει δυσανάλογα ποσά σε διόδια;

 

 

 

 

--------------------------------

προσεξτε αυτο.... αφορα τον δρομο προς Ευζωνους,  κατασκευασμενο εδω και 30 χρονια...

Για τους σταθμούς διοδίων του τμήματος Α/Κ Γέφυρας (Αγ. Αθανασίου) - Ευζώνων η 01.01.2016 και όχι μεταγενέστερα, επιπλέον 2 μηνών..

 

και  αυτο...

 

Το ολοκληρωμένο αναλογικό σύστημα διοδίων στην Εγνατία Οδό θα εγκατασταθεί σταδιακά εντός του έτους 2017. Σε πρώτη φάση οι σταθμοί διοδίων που αντιστοιχούν στις περιαστικές περιοχές Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Ιωαννίνων (Παμβώτιδας).....

-----------------------

υπενθυμιζω τους σταθμους

 

Οι σταθμοί διοδίων στον κύριο άξονα της Εγνατίας Οδού θα έχουν ως εξής:

- Τύρια Θεσπρωτίας (εν λειτουργία)
- Παμβώτιδα Ιωαννίων (προς λειτουργία)
- Μαλακάσι Τρικάλων (εν λειτουργία)
- Βενέτικος Γρεβενών (προς λειτουργία)
- Πολύμυλος Κοζάνης (εν λειτουργία)
- Μάλγαρα (εν λειτουργία)
- Εξωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης (προς λειτουργία)
- Ανάληψη Λαγκαδά (εν λειτουργία)
- Αμφίπολη Σερρών (προς λειτουργία)
- Μουσθένη Καβάλας (εν λειτουργία)
- Περιμετρική Καβάλας (προς λειτουργία)
- Ίασμος Ροδόπης (εν λειτουργία)
- Μεστή Έβρου (προς λειτουργία).

Στους κάθετους άξονες προβλέπεται επίσης να λειτουργήσουν οι εξής σταθμοί: Ιεροπηγή Καστοριάς, Αλιάκμονας Καστοριάς, Εύζωνοι Κιλκίς, Προμαχώνας Σερρών, Στρυμωνικό Σερρών.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

παράδειγμα καλής πρακτικής!

 

Διόδια Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Αφιδνών: 3.35
Θήβας: 3.95
Τραγάνας: 3.90
Αγίας Τριάδας: 1.65
Πελασγίας: 3.50
Μοσχοχωρίου: 4.00
Μακρυχωρίου: 1.40
Πυργετού: 2:00
Λεπτοκαρυάς: 2.00
Κλειδιού: 2.20
Μαλγάρων: 1.20
*Σύνολο: 29:15

Διόδια Θεσσαλονίκη - Αθήνα
Μαλγάρων: 1.20
Κλειδιού: 2.20
Λεπτοκαρυάς: 2.00
Πυργετού: 2.00
Μακρυχωρίου: 1.40
Μοσχοχωρίου: 4.00
Πελασγίας: 3.50
Αγίας Τριάδας: 1.65
Τραγάνας: 3.90
Θήβας: 3.95
Αφιδνών: 3.35
*Σύνολο: 29:15

x2 : 58,30

(Monte Carlo)

και τουλάχιστον δύο φορές ανά διαδρομή το βράδυ κινδυνεύεις να σκοτωθείς

Link to comment
Share on other sites

Θεσσαλονίκη-Αυστρία (Βιέννη) ,Αυστρία-Θεσσαλονίκη το 2012 = 49 ευρώ διόδια ...

Γιά γίνε πιό αναλυτικός αν μπορείς .

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.