Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανολόγων ή Ηλεκτρολόγων


Harden

Recommended Posts

Γειά σας. Είμαι φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του ΑΠΘ και έχω πλέον αποφασίσει ότι η σχολή δεν μου ταιριάζει. Έτσι λοιπόν θα ακολουθήσω την τακτική του 10% για τις σχολές των Μηχανολόγων και Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στο πολυτεχνείο του Βόλου. Γράφω στο forum αυτό διότι χρειάζομαι την βοήθεια σας στην τελική μου επιλογή, δηλαδή πια θα βάλω στην κορυφή του μηχανογραφικού. Θα το εκτιμούσα αν μου λέγατε περιληπτικά τις διαφορές των σχολών αυτών τόσο σε επίπεδο σπουδών όσο και σε επίπεδο επαγγελματικής ενασχόλησης για να αποκτήσω μια πιο ξεκάθαρη ιδέα του περί τίνος πρόκειται.

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι καταλαβαινω φετος δεν προλαβαινεις να κανεις τα χαρτια σου. Γινονται καλοκαιρι αν δεν κανω λαθος... Τωρα τι ετος εισαι?

Υποθετω εισαι απο βολο.... οπως και να εχει, ειτε το χειμωνα τον περασεις βολο ειτε θεσσαλονικη, η συμβουλη μου ειναι να ξοδεψεις το χειμωνα παρακολουθωντας μαθηματα και απο τις 2 σχολες, και συζητωντας με φοιτητες, ειδικα στα τελευταια εξαμηνα να παρεις μια ιδεα τι κανουν. Οταν λεω παρακολουθησε μαθηματα δεν εννοω να πας να κρατας σημειωσεις, απλα να δεις τι μαθηματα κανουν στην πραξη. Ανοιξε οδηγους σπουδων να δεις τι μαθηματα κανουν... πηγαινε στα εργαστηρια και ζητα απο τους μεταπτυχιακους να σου δειξουν/εξηγησουν οσο εχουν διαθεση με τι πραγματα ασχολειται ενας μηχ ή ενας ηλ στη σχολη...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ρωτας αν μπορεις απο ενα τμημα της πολυτεχνικης του απθ να μετακινηθεις σε καποιο αλλο παλι στο απθ? Δεν ξερω αν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, αν γινεται, στο εξωτερικο ειναι ευελικτοι σε τετοια πραγματα παντως....