Μετάβαση στο περιεχόμενο

Φέρων οργανισμός από Ω/Σ με τοιχοπλήρωση από λιθοδομή


 

Recommended Posts

terry, το consept της κατασκευής είναι χιλιοπαιγμένο.

Εκεί που σκαλώνει το πράμα είναι η ορθή και επιμελημένη εφαρμογή.

Άρα έμπειρος μηχανικός και καλά συνεργεία.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 39
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλημερα και παλ, ι μιλησα με τον αρχιτεκτονα για την περιπτωση φερουσας κατασκευης απο λιθοδομη  και μου απαντησε οτι  θα  χασει  ωφελιμη επιφανεια  σε ενα ηδη μικρο κτιριο . Επισης τουβλο εσωτερικα οπως φαινεται την τομη  δεν θα υπαρχει. και θα δεσουν την τοιχοποιια με το φ/ο οπως φαινεται στον φωτογραφια .

Edited by dorita2271
Link to comment
Share on other sites

dorita, στα καινούρια κτίρια από φέρουσα τοιχοποιία δεν υπάρχει το μπόνους το πάχος του τοίχου να μην μετράει στην δόμηση?

jek καλημέρα (όπως και στους υπόλοιπους):

1. θυμάσαι με ποιον τρόπο επέλεξες να διασυνδέσεις λιθοδομή και φ.ο. από μπετόν? επιγραμματικά αν σου είναι κόπος η πιο αναλυτική αποτύπωση..

2. σε επίπεδο μελέτης πώς "κινείται" αυτή η κατασκευή? πώς προσομοιώνεται? φαντάζομαι δεν προσομοιώνεται η επένδυση από λίθους και η διασύνδεση είναι εμπειρική.

Edited by pirsogiannis
Link to comment
Share on other sites

προφανως ο μηχανικος υπευθυνος της αδειας δομησης θα το γνωριζει , αλλα εγω  δεν γνωριζω τους ειδικους ορους δομησης της περιοχης εκεινης και για να μου πει οτι θα χασει ωφελιμη επιφανεια , θα το εχει ψαξει 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

pirsogiannis:

1.Καμιά ιδιαίτερη σύνδεση μεταξύ Φ.Ο και λιθοδομής. Απλή περιμετρική σφήνωση στα 10εκ. περίπου που υπολείπονταν από σκελετό. Πάτημα της λιθοδομής σε φτερό της πλάκας στο ύψος του ορόφου. Σύνδεση τουβλοδομής και λιθοδομής με αναμονές στο ύψος των δύο σενάζ.

2. Δεν υπήρχε δυνατότητα προσομοίωσης. Μόνο τα στατικά φορτία ελήφθησαν υπόψη.

Link to comment
Share on other sites

Η άνω σφήνωση της λιθοδομής στα 10εκ. του δοκαριού Ο.Σ πως υλοποιήθηκε?

Το συνολικό πάχος λιθοδομής πόσο ήταν: 10εκ.+ πόσο? (δηλ. το φτερό της πλάκας πόση πέταξη προς τα έξω είχε)?  

Link to comment
Share on other sites

Ο.k. Απλά η σφήνωση της λιθοδομής είναι γενικά δύσκολο να καταστεί επαρκής γιατί όταν υπάρχει πολύ λάσπη έναντι των λιθοσωμάτων, τότε το σφήνωμα χάνει την αποτελεσματικότητά του με την συρρίκνωση/συστολή ξήρανσης της λάσπης. Με τα τούβλα, όπου στο σφήνωμα μπαίνουν πλαγιαστά γίνεται καλύτερη δουλειά (εφόσον αυτό γίνει στοιχειωδώς σχολαστικά βέβαια). Είναι ένα θέμα για το πως μπορεί να σφηνωθεί καλά μια λιθοδομή (εάν τουλάχιστον το φουρούσι σκυροδετηθεί μετά που θα έχει χτιστεί η λιθοδομή, θα είναι πιο αποτελεσματική η συγκράτηση του τοίχου).   

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

καλησπέρα συνάδελφοι,

διάβασα ολο το θέμα με προσοχή και βλέπω οτι οι πολιτικοί μηχανικοί είναι ιδιαίτερα σκεπτικοί όσον αφορά την ορθότητα μιας τέτοιας εφαρμογής. Από την άλλη, βλέπω ότι εφαρμόζεται ευρύτατα σε περιοχές που λόγο συγκεκριμένων όρων δόμησης απαιτείται η εμφανής πέτρα στην όψη και μάλιστα προσδιορίζεται και ελάχιστο πάχος επένδυσης ορισμένες φορές (πχ στη Μάνη ελάχιστο πάχος επένδυσης 25εκ).

Μπορείτε να αναπτύξετε το σκεπτικό σας, γιατί είστε ενάντιοι? Και τελικά είναι απαγορευτική μια τέτοια κατασκευή ή μπορεί να είναι σωστή υπό προϋποθέσεις?

 

Μου έχει ανατεθεί μελέτη με τα συγκεκριμένα δεδομένα ("επένδυση" από πέτρα) και προσπαθώ να εντοπίσω τις ιδιαιτερότητες της κατασκευής.

Ο εσωτερικός τούβλινο τοίχος θα ήταν ορθό να ενώνεται με τον εξωτερικό πέτρινο στο ύψος του σεναζ? Να είναι δηλαδή το σενάζ κοινό, όπως σε εξωτερικό διπλό δρομικό σε συνήθη κατασκευή?

 

Εξωτερικά του φέροντος οργανισμού, όπου λογικά θα υπάρχει κάποιο μονωτικό πως συνεχίζεται η κατασκευή της πέτρας? Μήπως θα πρέπει να προβλεφθούν "φουρούσια" στο ύψος της πλάκας ή κάποιος άλλος τύπος σύνδεσης?

 

Κάθε βοήθεια πολύτιμη! ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοιο ζήτημα αναπτύσσεται και σε άλλο θέμα, μπορεί να σε ικανοποιήσει κάποια από τις απαντήσεις εκεί:

http://www.michanikos.gr/topic/41687-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%AD%CE%BD%CE%B4%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1/

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.