Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εργασία ενός Φοιτητή


yiannicivil

Recommended Posts

Καλημέρα σας!

Είμαι φοιτητής πολιτικός μηχανικός στο ΕΜΠ. Στο μάθημα "στοιχεία αρχιτεκτονικής", μας έχει ανατεθεί η σχεδίαση ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος και παράλληλα ενός σταθμού πολλαπλών χρήσεων (αναμονής σε αποβάθρα λιμανιού αλλά και teleferique).

Μεταξύ άλλων, έχει ζητηθεί να γίνει ένας προσεγγιστικός προϋπολογισμός του έργου..

Νοιώθω ότι δεν είμαι ικανός να συντάξω, ακόμη και προσεγγιστικά έναν προϋπολογισμό, και δεν θα ήθελα να παραδώσω κάτι εκτός πραγματικότητας..

Ανεβάζω τα αρχεία με τα σχέδια του σταθμού, που έχουμε κάνει ως ομάδα μέχρι τώρα, και κάποια Renderings που έχω κάνει εγώ! (αλήθεια, πείτε μου πως σας φαίνονται, σας παρακαλώ!!)

Θα μπορούσε κάποιος που έχει χρόνο να αφιερώσει λίγο για να μας βοηθήσει να βρούμε έγκυρες πηγές κόστους εργασιών και υλικών, και να μας περιγράψει λίγο πως κάνει ο ίδιος τον προϋπολογισμό των έργων του;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! Θα χαρώ πολύ να σχολιάσετε και τα σχέδια, δεν έχω δείξει σχέδιά μου ποτέ σε μηχανικούς, "έξω" από το πολυτεχνείο!!

 

Υ.Γ.

Τα στατικά και οι εκσκαφές έχουν κάποια τραγικά λάθη, που εντοπίστηκαν στην πιο πρόσφατη διόρθωση της ομάδας μας οπότε τώρα βελτιώνονται..

Μη με πάρετε με τις πέτρες   = )

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

βασικά θα πρέπει να έχεις έναν κατάλογο αρχικά με τις εργασίες και τα υλικά...

εξηγώ...

 

τα μπετά εκτός απο κυβικά θα χρεωθούν και ως εμφανή ....

τοιχοποιιες με τι είναι αν υπάρχουν...

τα δάπεδα με τι θα επιστρωθούν....

το ίδο και  οι τοιχοποιιες και οι οροφές...

τα αλουμίνια τι προδιαγραφές αντίστοιχα , θερμομονωτικά??

 

στα Η/Μ  είναι εκτός πεδίου μου

Edited by akius
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι. Αυτό μπορεί να γίνει. Έχει γίνει μια προσπάθεια αυτό που έχει σχεδιαστεί να είναι όντως υλοποιήσιμο.

Το ζήτημα είναι, έχοντας τις ποσότητες, από ποια πηγή θα έχει κανείς μια αξιόπιστη τιμή μονάδας για να βγάλει το κόστος.