Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αξιολόγηση του δημοσίου από τους πολίτες – Τι σχεδιάζει το υπουργείο για ηλεκτρονικές υπηρεσίες & virtual ΚΕΠ


Engineer

Recommended Posts

Την αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες, μέσω διαδικτύου, προαναγγέλλει ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Γιώργος Κατρούγκαλος.

 

Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής» ο κ. Κατρούγκαλος επισημαίνει ότι: «το βασικό σενάριο που επεξεργαζόμαστε περιλαμβάνει την αξιοποίηση του διαδικτυακού ΚΕΠ και για την αξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών».

 

Όπως αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός, οι πολίτες θα μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις για δημόσια έγγραφα, προκειμένου να κερδίσουν χρόνο, καθώς θα απαιτείται η φυσική παρουσία μόνο για την παραλαβή εγγράφων.

 

Επίσης, οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με υπηρεσίες προκειμένου να αναφέρουν προβλήματα ή ελλείψεις στη λειτουργία της κρατικής μηχανής. Για τον σκοπό αυτό το υπουργείο επεξεργάζεται πρόταση για τη διαμόρφωση μηχανισμού υποδοχής των αιτημάτων από τις υπηρεσίες.

 

Ακόμη, οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το κράτος στέλνοντας τα σχόλιά τους στο διαδικτυακό ΚΕΠ και η αξιολόγησή τους θα λαμβάνεται υπόψη για τη βελτίωση των υπηρεσιών.

 

«Πρόθεσή μας είναι να μπορεί ακόμα και για μία λακκούβα να καταθέτει ο πολίτης το αίτημά του και μέσω της ηλεκτρονικής επικοινωνίας των υπηρεσιών να ενημερώνεται η αρμόδια υπηρεσία», σημειώνει χαρακτηριστικά ο υπουργός.

 

Δείτε παρακάτω ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Κατρούγκαλου στο «Έθνος της Κυριακής»:

 

Posted Image

 

Πηγή: http://www.aftodioik...ies-virtual-kep

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους αξιοποιήστε τις δυνατότητες της τεχνολογίας το συντομότερο δυνατό!

Χρόνια πιστεύω ότι η μηχανογράφηση και οι διαδικτυακές υπηρεσίες είναι ο μόνος τρόπος αποτελεσματικής καταπολέμησης της γραφειοκρατείας και της διαφθοράς.

 

Ας ελπίσουμε ότι θα γίνει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Θα αλλαξει τιποτα;

Θα απολυθουν τα αχρηστα παρασιτα που μπηκαν με μεσον;

Θα μπει ταξη στο μπ***;

Θα εξυπηρετούμαστε καλυτερα;

 

ΟΧΙ, είναι η απαντηση σε όλα. Λογια του αερα, σαν την αξιολογηση των προηγουμενων.

  • Upvote 8
Link to comment
Share on other sites

Μου θυμίζει τα κυτια παραπόνων στα νοσοκομεία που οταν γεμίσουν...τα αδειάζουν οι καθαρίστριες.

Αν δεν στείλουν στο διάολο άτομα άχρηστα η χωρίς προσόντα εκει που χρειάζονται δεν γινεται τιποτα...

Ακούω ελικόπτερα λέμε...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by ikaros13
  • Upvote 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται είναι η κατάργηση των δημόσιων υπηρεσιών.

 

Αρκεί ένας κεντρικός υπολογιστής που θα περιέχει όλα τα δημόσια έγγραφα που σχετίζονται με το πρόσωπό μας και γνωρίζοντας τι δικαιούμαστε και τι όχι θα πραγματοποιεί αμέσως τις αιτήσεις μας χωρίς να ζητά υπεύθυνες δηλώσεις και επικυρωμένα αντίγραφα..

 

Και γλιτώνεις χαρτί, κτίρια, υπαλλήλους και δεν υπάρχει και η περίπτωση πλαστών δικαιολογητικών ή να μπει και καμια υπογραφή χωρίς καθόλου δικαιολογητικά..

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Θα αλλαξει τιποτα;

Θα απολυθουν τα αχρηστα παρασιτα που μπηκαν με μεσον;

Θα μπει ταξη στο μπ***;

Θα εξυπηρετούμαστε καλυτερα;

 

ΟΧΙ, είναι η απαντηση σε όλα. Λογια του αερα, σαν την αξιολογηση των προηγουμενων.

 

Είναι μια αρκετά ρεαλιστική άποψη.

 

Ακόμα δεν ξέρουμε λεπτομέρειες για τον τρόπο που θα γίνει αυτή η αξιολόγηση, γνωρίζουμε μόνο το μέσον που είναι το internet.

 

Εγώ απορώ, θα αφορά όλον τον δημόσιο τομέα; Όλες τις υπηρεσίες και υπο-υπηρεσίες σε κάθε φορέα με τις οποίες έρχεται σε επαφή ο πολίτης για να εξυπηρετηθεί για κάτι;

Ποιός θα διασφαλίζει οτι αν υποβάλλω παράπονο για κάποια υπηρεσία θα είμαι αξιόπιστος και δεν θα είμαι κάποιος που μπήκα επίτηδες απλά για να γράψω κάτι κακό.

Θα υπάρχουν τυχόν συνέπειες σε φορείς και υπηρεσίες με κακή αξιολόγηση; Θα υπάρχει κάποια κατάταξη υπηρεσιών ας πούμε με βάση το πλήθος των παραπόνων ώστε να διακρίνονται αυτές με υψηλή αξιολόγηση από αυτές με χαμηλή;

Π.χ αν εγώ πάω στη σχολή μου για κάτι μεθαύριο και συμπεριφερθεί άσχημα η γραμματεία (κλασσικές μνήμες όλων των ψαρομένων πρωτοετών σε ελληνικά ΑΕΙ-ΤΕΙ) τότε θα μπορώ να υποβάλλω αρνητική αξιολόγηση για την συγκεκριμένη γραμματεία;

 

Αν συμβούν πάντως δεν θα το πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός ειδικών ατομικών περιπτώσεων

το μεγάλο πρόβλημα (εγγενές της "δημοκρατίας") είναι η πολυνομία, (ο τεράστιος αριθμός νόμων - νομολογιών - κατά παραγγελία εγκυκλίων και εγγράφων) από το σύστημα, που προκαλεί ("δικαιολογεί") την υπεραριθμία υπαλλήλων (για εμπέδωση του κομματικού κράτους), σε πολλές περιπτώσεις, αλλά και την αντιπαραγωγική απασχόλησή τους και την ταλαιπωρία των πολιτών

Κατά τα λοιπά ζητούνται ρουφιάνοι ενώ θα προσθέσουμε άλλη μια υπηρεσία να παραλαμβάνει και να ελέγχει και να αξιολογεί τα παράπονα

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

Και να προσθεσω σε αυτο πως τοοοοοοοοοοοοσα χρονια δεν εχει εισαχθει ενας ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ανανεωσης των κειμενων των νόμων.

Βγαινει π.χ ο ΝΟΚ και αναθεωρειται ή βγαινουν ΚΥΑ τις οποιες τις ψαχνουμε σαν τον Σερλοκ Χολμς σε παραγράφους, σε ΑΣΧΕΤΑ νομοσχεδια, και περιμενουμε καποιο τσακαλι εδω στο MICHANIKOS να φτιαξει ενα δυναμικο word που περιεχει ολες τις αλλαγες.

Edited by terry
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.