Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

WWF Καλύτερη Ζωή: Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ή αυτοκίνητο;


Engineer

Recommended Posts

O Μάκης Παπαδημητρίου αποφάσισε να δει από πρώτο χέρι τι του πάει καλύτερα… το μετρό ή το αυτοκίνητο; To τηλεοπτικό συνεργείο του Panda ήταν αντικειμενικός κριτής. Το συμπέρασμα, δικό σας!

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα της WWF – Καλύτερη Ζωή

Η κρίση έφερε αλλαγές στον τρόπο που μετακινούμαστε. Ένα μεγάλο μέρος των πολιτών ανά την Ελλάδα χρησιμοποιεί τα μέσα αστικής συγκοινωνίας για τις καθημερινές μετακινήσεις του. Είναι πιο φθηνά, βοηθάνε στον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο παραμένει το βασικό μέσο στις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών ανά την Ελλάδα. Το 2011, το 81,6% των επιβατοχιλιόμετρων που διανύθηκαν έγιναν με αυτοκίνητο και μόλις το 17,7% με τη δημόσια συγκοινωνία! Όμως μαζί με το αυτοκίνητο έρχονται οι επιπτώσεις στο περιβάλλον, το αυξημένο κόστος μετακινήσεων για τα νοικοκυριά, το μποτιλιάρισμα, τα νεύρα, τα ατυχήματα.

Στη WWF – Καλύτερη Ζωή λέμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε τις μεταφορικές μας συνήθειες και να έρθουμε ακόμα πιο κοντά στα μέσα αστικής μετακίνησης. Λέμε Πάντα μέσα, πάντα με Μέσα! Αρωγό και συνεργάτη στη θεματική έχουμε τις Συγκοινωνίες Αθηνών, τον οργανισμό που μεταφέρει καθημερινά πάνω από 1.000.000 επιβάτες σε όλη την Αττική! Από τον Δεκέμβριο του 2014 έως τον Μάρτιο του 2015 συνεργαζόμαστε με τις Συγκοινωνίες Αθηνών και υλοποιούμε μία καμπάνια ευαισθητοποίησης για τα μέσα αστικής συγκοινωνίας. Σκοπός μας να αναδείξουμε τα οφέλη των μετακινήσεων με μέσα αστικής συγκοινωνίας στο περιβάλλον, την υγεία, την τσέπη, τον κοινωνικό ιστό! Σε αυτή προσπάθεια σας θέλουμε δίπλα μας!

Περισσότερα: http://kalyterizoi.gr/fakeloi/panta-mesa#sthash.AUSLhF1X.dpuf


View full είδηση

Link to comment
Share on other sites

Αρκεί να μένεις κοντά σε σταθμό μετρό , αρκεί να είσαι υπάλληλος σε δουλειά που είναι κοντά στο μετρό .

Αν δεν ισχύουν αυτά , τότε δύσκολα .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

εδω δεν έχει πάει το μετρό ζωγράφου τι να λέμε τώρα...

 

αν είσαι ε,ε  που κάνεις καθημερινά 50 χλμ  δεν μπορώ να σκεφτώ πως θα μπορούσα να κινηθώ με ΜΜΜ...

άντε όταν είναι να πάω πολεοδομία  αθηνών και ΜΟΝΟ  πάω με μετρό

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι που δεν πήραν ποτέ ΜΜΜ έφτιαξαν ένα βίντεο επιστημονικής φαντασίας. Παρουσιάζονται όλα ρόδινα αλλά καθημερινά η επαιτεία που γίνεται μέσα στο μετρό μπορεί να φαίνεται απίστευτη σε κάποιον που δεν το πήρε ποτέ.

Μια φορά πήρα λεωφορείο στην Πειραιώς βράδυ και κόντεψα να βρεθώ με καρφωμένη σύριγγα από ναρκωμανή που έπαθε κρίση. Και κατέβηκα άρον άρον στο ύψος της....Σωκράτους. Το μετρό βολεύει, αλλά τους λίγους που μένουν και εργάζονται κοντά σε σταθμό.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη δυσκολία στην στάθμευση κοντά στους σταθμόυς του μετρό και χαμηλή συχνότητα δρομολογίων τις ώρες πλην αυτών της αιχμής είναι το προβλήματα που προσωπικά με ενοχλούν. 

Προσωπικά είμαι διατεθειμένος να πάρω αμάξι για να πάω σε ~15 λεπτά στο κοντινότερο μετρό αλλά όταν χρειάζομαι άλλα 10 λεπτά για να παρκάρω και άλλα 7-8 να περπατήσω μέχρι τον σταθμό και ενδεχομένως να περιμένω και 6-7 λεπτά (εάν δεν είναι πρωινή ώρα), είναι αποτρεπτικός παράγων.

(Δεν αναφέρω την επέκταση του δικτύου γιατι ας πούμε πως αυτό έχει δρομολογηθεί (?) )

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με του Ζωγράφου είναι φοβερό λάθος σχεδιασμού!

 

Βασικός χρήστης των ΜΜΜ είναι η νεολαία και τα πανεπιστήμια θα έπρεπε να είναι οι κεντρικοί κόμβοι του δικτύου, με σταθμούς μέσα στους χώρους τους!

 

Η γραμμή 3 μετά τον ευαγγελισμό, αντί να κάνει βόρεια καμπύλη μέχρι την πανόρμου, θα πρεπε να κάνει νότια καμπύλη περνώντας από πανεπιστήμιο, πολυτεχνείο και ιατρική (που έχει και τόσα νοσοκομεία γύρω της).

 

Τρέχουν τώρα να φτιάξουν ειδική γραμμή για όλα αυτά..

 

Επίσης, άλλο λάθος στην ίδια γραμμή που δεν έχει στάση ακριβώς στο γεωπονικό πανεπιστήμιο (που έτσι κι αλλιώς περνάει από κάτω) και τα τεϊ.

 

Γενικά, όταν τα μέσα ακολουθούν τους μεγάλους οδικούς άξονες και όχι τους ακριβείς προορισμούς των επιβατών, δε περιμένεις να είναι ανταγωνιστικά του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο οι γραμμές , είχαν χαραχτεί να γίνουν περισσότερες αρχικά , αλλά με τις μίζες δεν έφτασαν τα λεφτά . Ετσι θα λυνόταν το θέμα Ζωγράφου .

 

Γιά την στάση στο ΓΠΑ , εκεί ήταν ο αρχικός σχεδιασμός , αλλά το αρνήθηκαν οι καθηγητές , την δεκαετία του 90 . Αν ρωτήσεις εκεί θα στο βεβαιώσουν .

Link to comment
Share on other sites

και το περπάτημα κάνει καλό στην υγεία ... :smile: ειδικά στους νέους

 

και οι κάμψεις

 

όχι η οσφυοκαμψία

Edited by imhotep
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή Βασ, αυτή η φιδίσια χάραξη που πρόκειται να περάσει και από ζωγράφου ήταν κομμάτι κάποιου αρχικού σχεδιασμού?

 

Έχεις δίκιο για τη γεωπονική, ίσως είχαν δίκιο που δε παραχώρησαν κτήματα της σχολής που υποτίθεται πως είναι και χώροι πρασίνου, αλλά υπάρχουν τόσοι χώροι γύρω από τη σχολή. Δε φαντάζομαι να τους ενοχλούσε και αυτό..

 

Μάλλον ο σχεδιασμός επηρεάστηκε από τη βιομηχανία διασκέδασης (γκάζι), παρά από το πανεπιστήμιο.. αλλά ούτε κι αυτή την εξυπηρετούν σωστά, αφού το μετρό δε λειτουργεί νύχτα. Άλλο πάλι και τούτο..

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο ο αρχικός σχεδιασμός έγινε το 70 και το 80 , με τις τότε λογικές και δυνατότητες . Ετσι θεωρήθηκε ότι έπρεπε να περάσει κάτω από δρόμους , από περιοχές με μεγάλο πληθυσμό κλπ .

 

Στο θέμα του ΓΠΑ , ο αρχικός σχεδιασμός του σταθμού Κεραμεικός , ήταν στην γωνία Ιεράς Οδού και Πειραιώς , αλλά υπήρχαν αρχαιολογικά και στατικά προβλήματα και έτσι έμεινε αυτό το κομμάτι έτσι και ο σταθμός πήγε στην κάτω πλευρά . Προφανώς η αρχική θέση δικαιολογούσαι και τον σταθμό στο ΓΠΑ , αλλά αυτή η μετατόπιση σε συνδυασμό με την άρνηση του ΓΠΑ , τους πήγε στις σημερινές θέσεις . Ακόμα χωροθετήθηκε και ο νέος σταθμός ΚΤΕΛ που δεν έχει γίνει ακόμα στο πάρκινγκ του Δήμου και έτσι έγινε και ο σταθμός Ελαιώνας που θα εξυπηρετεί το ΚΤΕΛ . 

 

Η γραμμή 4 ήταν από την αρχή σχεδιασμένη , σε συνδυασμό με τον κλάδο της Λ. Κηφισίας από Πανόρμου , μέχρι τον σταθμό ΗΣΑΠ του Αμαρουσίου και ο άλλος κλάδος θα ξεκίναγε από τον σταθμό Ειρήνη . Ετσι θα βολεύονταν οι περιοχές Γαλατσίου , Κυψέλης , Αλεξάνδρας , Εξαρχείων , Κολωνακίου , Παγκρατίου , Ζωγράφου , Ψυχικού , Χαλανδρίου , Αμαρουσίου . Ακόμα υπάρχει σχεδιασμός από Κηφισιά μέχρι Αγιο Στέφανο στην γραμμή του ΟΣΕ , γι' αυτό και ο σταθμός της Κηφισιάς είναι πλευρικός και όχι επί κεφαλής σαν τερματικός . 

 

Ο λόγος που ήταν ανάγκη να υπάρξει και τέταρτη γραμμή είναι το γεγονός ότι οι σταθμοί Σύνταγμα και Ομόνοια έχουν πρόβλημα υπερβολικού κόσμου και έτσι η γραμμή 4 θα συναντάει την 2 στο Πανεπιστήμιο και την 3 στον Ευαγγελισμό , ώστε να μοιράζεται ο κόαμος .

 

Βέβαια υπήρχαν και άλλοι σχεδιασμοί , όπως η επανακατασκευή της γραμμής Ηράκλειο - Χαλάνδρι - Γέρακας , που τελικά δεν έγιναν , λόγω της άλλης χάραξης του προαστιακού στην μέση της Α.Ο.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.