Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Δείτε τους νέους αναλυτικούς χάρτες του Μετρό της Αθήνας από το ypodomes.com


Engineer

Recommended Posts

Στην δημοσιότητα σας δίνει σήμερα το ypodomes.com τους νέους ενημερωμένους χάρτες για το Μετρό της Αθήνας. Πρόκειται για 4 χάρτες, ένα για κάθε γραμμή με λεπτομέρειες, συνδέσεις με άλλες γραμμές ή άλλα μέσα και χρήσιμες πληροφορίες. Ας δούμε αναλυτικά τους 4 χάρτες:

 

ΓΡΑΜΜH 1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ

Σε αυτό το χάρτη θα δούμε τους 24 σταθμούς της γραμμής 1 αλλά και τον μελλοντικό σταθμό ΚΑΜΙΝΙΑ. Επίσης επισημαίνεται η υπογειοποίηση της γραμμής στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

 

Posted Image

 

 

ΓΡΑΜΜΗ 2 ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ

Σε αυτό το χάρτη θα δούμε τους 20 σταθμούς της γραμμής 2 αλλά και τις δύο μελλοντικές επεκτάσεις προς Ίλιον και Γλυφάδα. Υπενθυμίζουμε πως πρόσφατα στην γραμμή 2 εντάχθηκαν οι επεκτάσεις Άγιος Αντώνιος-Ανθούπολη και Άγιος Δημήτριος-Ελληνικό. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

 

Posted Image

 

 

ΓΡΑΜΜΗ 3 ΑΙΓΑΛΕΩ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Σε αυτό το χάρτη βλέπουμε τους 20 σταθμούς της γραμμής 3, την υπό παράδοση επέκταση προς ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, την επέκτασηη μέχρι το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στον Πειραια που είναι υπό κατασκευή και προβλέπεται η ολοκλήρωση της το 2017. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

 

Posted Image

 

 

ΓΡΑΜΜΗ 4 ΠΕΡΙΣΣΟΣ-ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ-ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ

Σε αυτό το χάρτη βλέπουμε την γραμμή 4, χωρισμένη ανά τμήματα. Με έντονο πορτοκαλί το πρώτο τμήμα ΆΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ενώ με διαφορετικούς χρωματισμούς ακολουθούν τα τμήματα ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΠΕΡΙΣΣΟΣ και ΜΑΡΟΥΣΙ-ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ. Δεν περιλαμβάνεται ο κλάδος ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ καθώς πιθανότατα θα αποτελέσει την νέα 5η γραμμή του Μετρό της πόλης. Πατήστε πάνω στο χάρτη για να τον δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος.

 

Posted Image

 

 

ΔΙΚΤΥΟΙ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ

 

Δείτε την απεικόνιση όλων των παραπάνω σε ένα χάρτη. Όλες οι γραμμές, οι διασυνδέσεις με τις άλλες γραμμές και τα άλλα μέσα.

 

Posted Image

 

Πηγή: http://www.ypodomes....-το-ypodomescom

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

ναι

αλλα εδω εμεις  [ δεν ]  εχουμε ολο ευθειες ..και πιο ωραια χρωματα...

 

AM_Thess_Metro_map_Oct14_gr_LG.jpg

Edited by dimitris GM
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

μου φαίνεται πρέπει να πέσουν τιμωρίες για τα τρολαρίσματα για το μετρό σαλόνικας 8-)

 

αντι να δωσουν το μετρό και μελλοντικά έσοδα για επεκτάσεις με ΣΔΙΤ καθόμαστε και βλέπουμε τους ίδιους χάρτες 10ετίες....

 

ας το πάρουμε απόφαση λεφτά κρατικά δεν υπάρχουν.....οι υποδομές  στην ελλάδα αν εξαιρέσουμε τους αυτοκινητόδρομους είναι σε επίπεδα αφρικής....

με το να περιμένουμε πότε ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ λεφτά ας τα κάνουν ιδιώτες...

 

ας πουν και από την αρχή τόσο το τικετάκι πχ 1 ευρω    και να δώσουν προσφορά οι κατασκευαστές πόσα χρόνια αποπληρωμή με το έργο θέλει ο καθένας....

 

σε λίγο οι άλλοι θαέχουν  ΜΜΜ με υδρογόνο και ηλεκτρισμό 100%  και εμείς θα έχουμε μείνει με τους καρβουνιάρηδες

Link to comment
Share on other sites

το 1999 είχα την τύχη να είμαι στον τομέα συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ,

όπου τότε, ακόμα και ως φοιτητές, "συμμετείχαμε" σε όλη την κοσμογονία που γίνονταν,

αφού οι καθηγητές μας ήταν και οι άμεσα εμπλεκόμενοι σε όλα αυτά τα έργα (μελέτες κλπ)

Ήμουν επιπλέον τυχερός, γιατί ταυτόχρονα δούλευα σε μία εταιρεία συγκοινωνιακών

η οποία επίσης εμπλέκονταν και σε αυτά και στα ευρωπαϊκά (ΟΣΕ κλπ)

και στα οδικά (επεκτάσεις ΑΟ κλπ) και στα συγκοινωνιακά (αναδιοργάνωση ΟΑΣΑ κλπ)

και σε όλα τελοσπάντων τα σχετικά.

Ελπίζαμε τότε, και από νεότητα και από βλακεία και από αφέλεια, ότι κάτι θα γίνει.

16 χρόνια μετά, αναγκαζόμαστε να κοιτάμε πίσω και να κλαίμε.

Μια ζωή στην Ελλάδα μιλάμε για χαμένες ευκαιρίες, την ώρα που άλλες νέες εξακολουθούν να χάνονται.

Κάνουμε τις μελέτες κατόπιν εορτής μόνο για να τις κάνουμε,

και κανείς δεν ασχολείται με την ουσία, αφού βαφτίσαμε ουσία τη μοιρασιά 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Άπιερ, πού μπορούμε να βρούμε μελέτες που να δείχνουν με βάση ποιούς υπολογισμούς χαράχτηκαν οι γραμμές όλων αυτών των μέσων σταθερής τροχιάς?

Link to comment
Share on other sites

Άπιερ, πού μπορούμε να βρούμε μελέτες που να δείχνουν με βάση ποιούς υπολογισμούς χαράχτηκαν οι γραμμές όλων αυτών των μέσων σταθερής τροχιάς?

ο μπούσουλας ήταν η διάσημη τότε "ΜΑΜ" (μελέτη ανάπτυξης μετρό)

για το χώρο και το χρόνο της ήταν κάτι. (η πρώτη πραγματική συγκοινωνιακή μελέτη στη χώρα)

με έρευνες, με μοντέλα, με μετρήσεις κλπ.

Με τα σημερινά δεδομένα είναι λίγο απλοϊκή. Οι αντίστοιχες του εξωτερικού είναι πολύ πιο "βαθιές" και εκτεταμένες.

Αλλά δεν ξέρω καθόλου τι έχουν κάνει από τότε.

Είμαι σίγουρος ότι θα έχουν εξελιχθεί καλά, γιατί όλοι οι εμπλεκόμενοι ήταν σοβαροί άνθρωποι της αγοράς και του Πολυτεχνείου.

(περιορισμένοι βέβαια από τα διαθέσιμα μέσα και τις πολιτικές)

Μην περιμένεις ότι η εξέλιξη του έργου ακολούθησε τα αποτελέσματα των ερευνών για τη μελέτη.

Για παράδειγμα, αν όλα γίνονταν απόλυτα σωστά, ο πρώτος σταθμός θα έπρεπε να είναι το Περιστέρι. Δεν ήταν όμως

Θα έπρεπε επίσης το τμήμα Δ. Πλακεντίας - Κορωπί (τουλάχιστον) να έχει διαφορετική αντιμετώπιση, άλλη διαχείριση, άλλα χαρακτηριστικά.

Αλλά εκεί μπλέκει πολύ το πράγμα με ΟΣΕ, Ευρωπαϊκό σύστημα ΕΡΜΗΣ, κλπ κλπ.

Είναι λίγο περίπλοκο.

Εν κατακλείδι, google "μελέτη ανάπτυξης μετρό" και ξεκίνα από εκεί.

μπορείς και να απευθυνθείς στους ίδιους. τότε τουλάχιστον βοηθούσαν με στοιχεία κλπ 

Link to comment
Share on other sites

Νέος σταθμός "Κολωνάκι";

Νομίζω δεν υπήρχε στα αρχικά σχέδια της γραμμής 4.

 

 

υπήρχε απλά οι κολωνακιώτες δεν τον θέλουν στην πλατείας τους....

όπως δεν ήθελαν οι νεοσμυρνιώτες και οι αγιοπαρασκευιώτες στις αντίστοιχες δικές τους  και τελικά  αναβαθμίστηκαν άσχετα σημεία

Edited by akius
Link to comment
Share on other sites

καλά ειδικά η ιστορία της Αγίας Παρασκευής ήταν θεότρελη.

όλη τη φασαρία την έκανε η Εκκλησία και οι πιτσαρίες.

Νομίζω αυτή πρέπει να είναι η πιο άσχετη χάραξη και χωροθέτηση σταθμού σε όλο το δίκτυο

(ούτε και του Χαλανδρίου είναι πολύ καλύτερη, αλλά για εκεί έχω ακούσει κάτι περίεργα για ημέτερα real estate κλπ που δεν τα πιστεύω βέβαια)

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά η πορτοκαλι γραμμη που σχεδιαζουν να φτιαξουν τωρα μιση έπρεπε να ειχε γίνει όλη και πρώτη από όλες

(πανεπιστήμιουπολη , πανεπιστήμιο  και δικαστήρια χωρίς μετρό γίνεται;  το πανεπιστημιο στο κέντρο το έπιασαν με την κόκκινη αλλα η πορτοκαλι θα ηταν πιο λειτουργική)

Edited by st2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.