Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Εργο €3,1 δισ. η νέα σήραγγα της Κων/πολης


Engineer

Recommended Posts

H Τουρκία αναμένεται να κατασκευάσει την τρίτη κατά σειρά οδική και σιδηροδρομική υπόγεια σήραγγα που θα διασχίζει τα στενά του Βοσπόρου και θα συνδέει την ευρωπαϊκή και την ασιατική ακτή της Κωνσταντινούπολης, ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες ο πρωθυπουργός της χώρας Αχμέτ Νταβούτογλου.

 

«Με αυτό το φιλόδοξο σχέδιο, θα οικοδομήσουμε μια νέα Κωνσταντινούπολη» υποστήριξε ο Νταβούτογλου κατά τη διάρκεια μιας ομιλίας του η οποία μεταδόθηκε από την τηλεόραση. «Είναι ο πρόδρομος της "νέας Τουρκίας"», τόνισε επαναλαμβάνοντας το προεκλογικό σύνθημα του ισλαμοσυντηρητικού κόμματος που κυβερνά την χώρα από το 2002.

 

Όπως παρουσιάστηκε η σήραγγα αυτή θα περιλαμβάνει 3 επίπεδα: τα δύο θα χρησιμοποιούνται για την κυκλοφορία των οχημάτων, το τρίτο για τρένα και μετρό. Το μήκος της σήραγγας είναι 6,5 χιλιόμετρα, θα κατασκευαστεί μεταξύ των δύο γεφυρών που διασχίζουν το Βόσπορο και αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2020, υποσχέθηκε ο επικεφαλής της τουρκικής κυβέρνησης.

 

Ο υπουργός Μεταφορών Λιουφτί Ελβάν διευκρίνισε ότι το σχέδιο αυτό, με κόστος €3,1 δισ δεν θα στοιχίσει ούτε σεντ στους Τούρκους φορολογούμενους καθώς γίνεται στο πλαίσιο μιας σύμπραξης δημοσίου - ιδιωτικού τομέα.

 

Μία πρώτη σιδηροδρομική σήραγγα κάτω από το Βόσπορο, την πρώτη στον κόσμο που συνδέει δύο ηπείρους, εγκαινιάστηκε τον Οκτώβριο του 2013. Μια άλλη, οδική, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2016.

 

Ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που κυβερνά την χώρα από το 2003, ανακοινώνει τα τελευταία χρόνια πολλά και διάφορα μεγαλεπήβολα χωροταξικά σχέδια στην Κωνσταντινούπολη των 15 εκατομμυρίων κατοίκων.

 

Πηγή: http://www.ered.gr/c..._tis_Konpolis_/

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Η αντιπαθέστατη Τουρκία δυστυχώς μας έχει αφήσει δεκαετίες πίσω.Συνεχώς αναπτύσσεται,η οικονομία της είναι πραγματική και όχι φούσκα,ενώ είναι ως γνωστόν στις 20 δυνατότερες οικονομίες του κόσμου G20.
Πέραν όλων των άλλων η επιτυχία της θεωρώ οτι οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο ότι ευτύχισε να έχει κορυφαίους πολιτικούς ηγέτες για μακρύ χρονικό διάστημα και αξιοσημείωτη σταθερότητα (Ερντογάν πάνω απ'όλα που κάνει πρακτικά κουμάντο εδώ και 12 χρόνια νομίζω),μη κρατικοδίαιτους (υποθέτω) επιχειρηματίες και έδωσε μεγάλο βάρος στην ανάπτυξη της παραγωγής,της ιδιωτικής οικονομίας-πρωτοβουλίας και απέφυγε τον κρατισμό που για εμάς δυστυχώς έγινε ιερή αγελάδα.Εμείς έτσι όπως πάμε,μας βλέπω σε λίγο να παρακαλάμε να γίνουμε επαρχία τους (αν δε μας κάνουν μόνοι τους οικονομικά ή στρατιωτικά).... :(

Υ.Γ:Ας μην αρχίσουν τα "μα ο περισσότερος λαός είναι πάμφτωχος και πεινάει", " δεν υπάρχουν ελευθερίες" κ.λ.π. Αυτά είναι πασίγνωστα,δεν είναι αυτά που ζηλεύω και θα ήθελα να υπήρχαν και στη χώρα μου...

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ εν μέρει. 

...μη κρατικοδίαιτους (υποθέτω) επιχειρηματίες... 

  Καλά κάνεις και υποθέτεις γιατί τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Τουρκία έχει πτωχεύσει δύο φορές, το 1991 και το 2000. Τη δεύτερη φορά μάλιστα ανέλαβαν τη στήριξή της οι "αγορές". Το ποιες ήταν αυτές οι "αγορές" και με ποιόν τρόπο έδρασαν δεν είναι του παρόντος. Θα σταθώ στην παράθεση.

  Ως γνωστόν μετά την άνοδο Ερντοάν στην κυβέρνηση και την πλήρη εναρμόνισή του με τις επιδιώξεις των ξένων ιδιωτών πιστωτών κίνησε κι αυτός την οικονομία με τις κατασκευές. Μέχρι τότε όλες οι κρατικές εργολαβίες δίνονταν σε μια κάστα κατασκευαστών που επρόσκειντο στους Κεμαλικούς. Ανάμεσά τους και αρκετοί Εβραίοι. Με το που ανέλαβε η κυβέρνηση Ερντοάν έδωσε όλα, μα όλα, τα κρατικά έργα στο πράσινο κεφάλαιο (ισλαμιστές). Αυτή η κίνηση έφερε την πρώτη σύγκρουση μεταξύ Ισραήλ και Τουρκίας. Φυσικά ακολούθησαν κι άλλες που οδήγησαν τις σχέσεις των δύο χωρών στη σημερινή κατάσταση. Η βαθύτερη σημερινή εσωτερική αντιπαράθεση μεταξύ Ερντοάν και Κεμαλικών είναι το κρατικό χρήμα και όχι οι δήθεν δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις. Αυτές λειτουργούν ως στόχος συσπείρωσης του κόσμου γύρω από τους κεμαλικούς για να δημιουργούνται προβλήματα στην κυβέρνηση. Άρα και τώρα υπάρχουν κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και μάλιστα πολύ περισσότερο πεινασμένοι και επιθετικοί από τους προηγούμενους και τώρα κυβέρνηση και μεγαλοεργολάβοι αποτελούν σύμπλεγμα συγκοινωνούντων δοχείων που τους γεμίζει με πολύ χρήμα αλλά χρεώνει το κράτος με υπέρογκα ποσά.  

Όσο για τα σχέδια του Ερντοάν στις κατασκευές έχουν ξεφύγει από κάθε λογική. Εκτός από αυτήν την υπόγεια σήραγγα σκέφτεται και κάτι πιο μεγαλειώδες :?:. Να φτιάξει τελείως ελεγχόμενο θαλάσσιο πέρασμα στο Βόσπορο με πλήρη παράκαμψη!!! Τα γεωπολιτικά θα τ' αφήσω, δεν είναι του παρόντος. 

 

Εκείνο πάντως που ξεχωρίζω και θαυμάζω σ' αυτόν τον ηγέτη είναι το ότι μετά την δεύτερη πτώχευση παραχώρησε δωρεάν επενδύσεις στην Τουρκία. Δλδ έδωσε αδειοδοτήσεις εξπρές σε ξένους επιχειρηματίες που ήθελαν να επενδύσουν και θέσπισε γι αυτούς μηδενικό φόρο για 10 χρόνια. Φυσικά, παρότι νεοθωμανός, σταμάτησε την παλαιά συνήθεια των προκατόχων του να ζητάει για πάρτη του μίζα από τους ξένους επενδυτές, πράγμα που οι δικοί μας πολιτικοί δεν εννοούν, μέχρι τώρα τουλάχιστον, να ξεχάσουν.    

Edited by Konstantinos IB
Link to comment
Share on other sites

 

Εκείνο πάντως που ξεχωρίζω και θαυμάζω σ' αυτόν τον ηγέτη είναι το ότι μετά την δεύτερη πτώχευση παραχώρησε δωρεάν επενδύσεις στην Τουρκία. Δλδ έδωσε αδειοδοτήσεις εξπρές σε ξένους επιχειρηματίες που ήθελαν να επενδύσουν και θέσπισε γι αυτούς μηδενικό φόρο για 10 χρόνια. Φυσικά, παρότι νεοθωμανός, σταμάτησε την παλαιά συνήθεια των προκατόχων του να ζητάει για πάρτη του μίζα από τους ξένους επενδυτές, πράγμα που οι δικοί μας πολιτικοί δεν εννοούν, μέχρι τώρα τουλάχιστον, να ξεχάσουν.    

 

 

στις δωρεάν επενδύσεις θα συμφωνήσω.....

στο μπαξίσι θα διαφωνήσω.....

απλά έγινε με ποσοστό επί της αξίας  ΣΤΑΝΤΑΡ  σε ένα σημείο και γλύτωσαν οι επενδυτές από όλους τους από  κάτω που όλοι ήθελαν μπαξίσι......

το γνωσίζω γιατίέχω πελάτη που έχει κάνει ανοίγματα τουρκία

 

Edited by akius
Link to comment
Share on other sites

Η φούσκα στα ακίνητα και την κατασκευή είναι πολύ κοντά να σκάει και στην Τουρκία. Κατά τα άλλα μια αγορά 80 εκ. είναι πολύ πολύ μεγαλύτερη από μια σάπια οικονομία των 10εκ. Τα (γεωοικονομικά) μεγέθη είναι διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.