sofia f. Posted March 5, 2015 at 12:00 PM Posted March 5, 2015 at 12:00 PM Μήπως καποιος έχει κάνει περιφραφή του συστήματος F με τη νέα πυροσβεστική διάταξη; Αν ναι θα ήθελα ένα μπούσουλα, ευχαριστώ.
Panagiotis_H Posted March 5, 2015 at 05:08 PM Posted March 5, 2015 at 05:08 PM Όλες οι τεχνικές περιγραφές είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εκάστοτε υλικού και του κατασκευαστή του. Οπότε θα πρέπει να ανατρέξεις στην προτεινόμενη τεχνική περιγραφή και λειτουργία που σου δίνει ο συγκεκριμένος κατασκευαστής για το συγκεκριμένο σύστημα F-Class. Δεν υπάρχει μία κοινή για όλα, γιατί δεν είναι όλα τα F-Class συστήματα ίδια. Κατά τ' άλλα, δεν αλλάζει τίποτα με τη νέα πυρ. διάταξη, απλά δίνει περισσότερες πληροφορίες και κάποιες οδηγίες - διευκρινίσεις όσον αφορά τα ΣΤΕ. 1
sofia f. Posted March 7, 2015 at 08:15 AM Author Posted March 7, 2015 at 08:15 AM Eυχαριστώ παιδιά απλά εγώ περιέγραφα σύστημα με βάνες το οποίο βγήκε off, άλλαξα περιγραφή και είμαι ο.κ.
Panagiotis_H Posted March 7, 2015 at 08:42 PM Posted March 7, 2015 at 08:42 PM Αν λες το σύστημα με τη διπλή βάνα, δεν έχει βγει off, αρκεί να είναι σύμφωνο με την πυρ. διάτ. 15 / 2014. Απλά γενικά το σύστημα αυτό ''τείνει'' να καταργηθεί λόγω αναξιοπιστίας και κακής λειτουργίας, με αποτέλεσμα οι κατασκευαστές να πηγαίνουν όλο και πιο σε αυτοματοποιημένα συστήματα, με πίνακες κλπ (που το δίκτυο βρίσκεται μονίμως χωρίς πίεση) Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο εκάστοτε κατασκευαστής - προμηθευτής διαθέτει πρότυπη τεχνική περιγραφή λειτουργίας και εγκατάστασης
Oddball Posted March 7, 2015 at 10:09 PM Posted March 7, 2015 at 10:09 PM Σε συμβουλεύω για να είσαι εντελώς οκ να χρησιμοποιείς την τεχνική περιγραφή του ΣΤΕ το οποίο θα τοποθετηθεί και στην πραγματικότητα. Όλοι οι κατασκευαστές παρέχουν αναλυτικές τεχν.περιγραφές για τα συστήματά τους. Διαφορετικός κατασκευαστής/εταιρεία συνήθως σημαίνει και διαφορετικό ΣΤΕ. πχ σε κάποια χρησιμοποιούνται εύτηκτοι σύνδεσμοι για την ανίχνευση της φλόγας ενώ σε κάποια άλλα καλώδια γραμμικής ανίχνευσης. Πάντως σήμερα τείνουν να επικρατήσουν τα περισσότερο αυτοματοποιημένα με πίνακες,κομβία ακύρωσης κλπ... ΥΓ. Όντως για το σύστημα διπλής βάνας υπάρχει ένα μεγάλο θέμα αξιοπιστίας το οποίο δεν εντοπίζεται τόσο στη διαδικασία της χειροκίνητης αλλά κυρίως στην διαδικασία της αυτόματης λειτουργίας(ουσιαστικά "πέφτει" η πίεση του προωθητικού καθώς όταν το τελευταίο βρίσκεται υπό μόνιμη πίεση στις χαλκοσωλήνες...έχει "τάσεις φυγής" ).
sofia f. Posted February 7, 2018 at 02:53 PM Author Posted February 7, 2018 at 02:53 PM Μήπως έχει κανείς περιγραφή Συστήματος Τοπικής εφαρμογής με τα δεδομένα της 15/2014; Εχω αλλά είναι με θερμικό ανιχνευτή και ο πυροσβέστης μας (σαϊνη) δεν το δέχεται, θέλει αυτόματη ενεργοποίηση με δεύτερη σειρά σπρίγκλερ...
Panagiotis_H Posted February 8, 2018 at 08:42 AM Posted February 8, 2018 at 08:42 AM όταν λες θερμικό ανιχνευτή τί εννοείς? καλώδιο? sprinkler? τί δίκτυο έχεις? το κλασικό με διπλή βάνα και 2 σειρές χαλκοσωλήνες?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now