Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Προβλήματα της εκπαίδευσης στα ΤΕΙ.


Lalis

Recommended Posts

Εγώ θα συμφωνήσω με την Myri. Όταν κάποιος παρεκτρέπεται πολύ πρέπει να υπάρχει μια αντίδραση. Απλά οι φοιτητές, όντας 19-20-22 χρονών συνήθως δεν ξέρουν ούτε τον τρόπο ούτε τι πρέπει να κάνουν και έτσι αναλαμβάνουν οι περιβόητοι φοιτητικοί σύλλογοι που ώρες ώρες είναι άστα να πάνε.

 

Πάντως πρέπει να κάνω και μια σημείωση. Άποψή μου είναι ότι αν κάποιος δεν γνωρίζει από βαρεμάρα ούτε τα στοιχειώδη σε ένα μάθημα εε ας το δώσει και 50 φορές. Γιατί θυμάμαι και εγώ περιπτώσεις που ο καθηγητής ΣΑΕ (Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου) έκοβε και ξανέκοβε και ξαναέκοβε και σωστά έκανε αφού ερχόντουσαν μερικοί τουρίστες, εε στο τέλος μετά από 6-7 φορές συνεχούς κοψίματος κάποιοι περνάγανε το μάθημα "έτσι" αφού τους βαριότανε. Προσωπικά νομίζω ότι όποιος διάβαζε και ήταν καλός, δεν είχε πρόβλημα σε γενικές γραμμές.

Τώρα όλα αυτά βέβαια σχετικά είναι καθώτι είναι τελικά στον άνθρωπο και τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 37
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

θέλω απλά να συμπληρώσω οτι στην περίπτωση του σταυρου δεν χειριστηκαν καλά το θέμα

αντί να τον κυνηγήσουν για κάτι απτό πχ το -15 στη βαθμολογία

που είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο

διαμαρτυρήθηκαν γιατί μηδένισε κάποιον που "φερόταν να αντιγράφει"

δηλαδή για κάτι αμφισβητούμενο

και μάλιστα εκ των υστέρων

 

αν εκέινη την ώρα που μοιράζονταν τα θέματα αντιδρούσαν συλλογικά κάνοντας φασαρία την ώρα της εξέτασης, εμποδίζοντας τη διεξαγωγή της ο συμφοιτητής τους θα έγραφε κανονικότατα

 

όταν 1 φορά μας μοιρασαν θέματα σε γραπτές εξετασεις

και κατα λάθος δεν έφταναν για όλους

αρνηθήκαμε όλοι μαζί να γράψουμε έως ότου έρθουν και τα υπόλοιπα

τα μαζέψανε και τα ξαναμοιράσανε

Link to comment
Share on other sites

Το -15 είναι από τα πολλά που έκανε ο συγκεκριμένος. Περιέγραψα αυτές τις 2 καταστάσεις επειδή της έζησα κ δεν μου τα είπε 3ος. Η διαμαρτυρία με μάζεμα υπογραφών δεν έγινε για το μηδενισμό. Ήταν μαζική αντίδραση για 1 καθηγητή με αντιεκπαιδευτική συμπεριφορά. Απλώς αυτό άναψε τα αίματα. Κ δεν έγινε τίποτα φυσικά. Αν κ η συμπεριφορά του, από ότι μου λέγανε, μαλάκωσε από τότε (ήμουν 1 από τους 5-6 που πέρασαν το μάθημα).

Όπως όλοι, έχω πολλές ιστορίες να πω από τη φοίτηση μου, κ αν τότε με στεναχωρούσαν κάποιες καταστάσεις, τελικά αυτές μου έρχονται στο μυαλό. Δε λέω, όταν φτύνεις αίμα για να περάσεις 1 μάθημα κάτω από αντίξοες συνθήκες δεν το λες ευχάριστο, αλλά στο κάτω κάτω αυτά δε μας μένουν; Εγώ κοιτάω πίσω με χαμόγελο τα χρόνια αυτά που θεωρώ κ τα αγαπημένα μου κ καθηγητές που μου ερχόταν να πνίξω, τώρα με πολύ χαρά θα μιλούσα μαζί τους!

 

σσ το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ που είδα σε βαθμολογία ήταν 4.92 (από άλλο καθηγητή) στη 2η εξεταστική. Όταν ρωτήσαμε το παιδί τι του είπε ο καθηγητής μας απάντησε πως μπορούσε να πάρει 5 αλλά τον έκοψε γιατί περίμενε περισσότερα από αυτόν! Αυτό κ αν σου κόβει τα φτερά!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι. Αυτά που έχω γράψει έως τώρα δεν είναι μέρος κάποιας προσπάθειας να υποστηρίξω τη σχολή που τελείωσα. Δεν είναι καν γλαφυρή περιγραφή. Είναι πραγματικότητα.

Τη σχολή που τελείωσα τη στήριξα όσο ήμουν φοιτητής στα δύσκολα. (Ήμουν εκεί και όχι Μύκονο)

Τη σχολή που τελείωσα τη στηρίζω με την μέχρι τώρα επαγγελματική πορεία μου. (Συνεχής επίμονη κοπιώδης και κακοπληρωμένη προσπάθεια)

Τη σχολή που τελείωσα θα τη στηρίζω ακόμα και αν κρεμάσουν αύριο το πρωί όλους τους απόφοιτους στην Ομόνοια. (Μόνο να μου κάνουν τα εισιτήρια να πάω)

Στόχος όλων των παραπάνω είναι να αναδείξω ένα πρόβλημα και σε αυτό και μόνο κάνω κριτική. Ποίο είναι αυτό?

Πιστεύω ακράδαντα ότι ο καλύτερος κριτής του γονιού είναι το παιδί, του δασκάλου ο μαθητής και του καθηγητή ο φοιτητής.

Και επειδή όλοι έχουμε περάσει από τα τρία αυτά στάδια γνωρίζουμε ποιος μας κάνει καλό και ποίος όχι.

Θεωρώ λοιπόν ότι έχοντας όλα αυτά τα χρόνια Πολυτεχνίτες καθηγητές έχω διαμορφώσει πλέον άποψη τι ρόλο βαράνε! Και επειδή διαβάζω κάποιες απόψεις για το ποίοι είναι τι ξέρουν τι όχι οι απόφοιτοι ΤΕΙ, ένας από αυτούς κι εγώ, θέλω να πω τα εξής:

Γνωριζόμαστε από κάπου?

Κοιμόμαστε στο ίδιο κρεβάτι?

Ξυπνάμε μαζί το πρωί?

Έχω διδάξει σε κανένα απόφοιτο πολυτεχνείου και δεν το θυμάμαι?

Δεν έχετε ιδέα τι σημαίνει απόφοιτος ΤΕΙ τι ξέρει τι όχι. Τι δικαιώματα έχει. Δεν ξέρετε καν αν απειλείστε από το συγκεκριμένο μηχανικό σε ποιο βαθμό και αν θα ωφελούμασταν όλοι από μια παράλληλη πορεία.(εκτός της οικονομικής που υπάρχει ήδη).

Τυφλός φανατισμός. Αν οι Παλαιστίνιοι είχαν αυτό το φανατισμό θα είχαν εκδιώξει προ πολλού τους Ισραηλίτες.(Επικαιρότητα)

Εμείς όμως βλέπουμε και κρίνουμε. Αυτοί είναι η διαφορά μας.

Όλα αυτά που περιέγραψα παραπάνω μάλλον δεν προβληματίζουν κανένα? Σε μια σχολή τόσο μπ..... όσο ακούγεται ποτέ κανένας καθηγητής δεν έχει χάσει ούτε ευρω (Πληρώνονται από τη γραμματεία). Η γραμματεία κάνει λάθη μόνο στους φοιτητές............

Κανένας καθηγητής δεν έχει χάσει ούτε ένα έγγραφο πρόσληψης, απόλυσης, σύμβαση, πρόγραμμα, υπερωρίες, ένσημα ΤΣΜΕΔΕ κ.α.

Αυτά δεν σας προβληματίζουν?

Εγώ είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι αυτό για το οποίο πληρώνονται είναι για να ΜΗΝ μας διδάσκουν, να ΜΗΝ μας περνάνε, να ΜΗΝ μας γνωρίζουν να ΜΗΝ μας θυμούνται κλπ. έχοντας πάντα άνωθεν εντολές.

Κάποιος θα πει: Τι λες ρε φίλε. Άλλη δουλειά δεν είχαν οι άνθρωποι. Ή ακόμα θα σκεφτεί κάποιος: Τι θεωρίες συνομωσίας είναι αυτές?

Έστω ότι κάνω λάθος.

Ποίος αποκαλείτε γονιός χωρίς να αγαπάει τα παιδιά του και να μη θέλει να προοδεύσουν?

Ποίος αποκαλείτε δάσκαλος χωρίς να αγαπάει τους μαθητές του και να μη θέλει να προοδεύσουν?

Ποίος αποκαλείτε καθηγητής χωρίς να αγαπάει τους φοιτητές του και να μη θέλει να προοδεύσουν και να τον ξεπεράσουν?

Για τα πρώτα δυο δεν έχω απάντηση. Για το τρίτο έχω.

Άνθρωποι που έχουν συμφέρον για τους ίδιους και τον κλάδο τους. Αυτό λοιπόν είναι το προφίλ των Πολιτικών Μηχανικών καθηγητών ΤΕΙ. Αυτό προσπάθησα να σκιαγραφήσω.

Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των ΤΕΙ.

Αυτοί οι άνθρωποι στα ΤΕΙ τρώνε στα ΤΕΙ πίνουν και αλλού πάνε και το δίνουν............

Αυτοί οι άνθρωποι είναι διοργανωτές του ΠΑΡΤΙ και εμείς οι καλεσμένοι............

Link to comment
Share on other sites

την πάς πολύ μακριά τη βαλίτσα .....

τέτοιο σχεδιό !!!!! μας εκπλήσει , δε βλέπω τέτοιο ζήλο ούτε για τα προφανή

 

ο μόνος λόγος να υπάρχει κάτι τέτοιο είναι γιατί κάποιοι κοιτάνε μόνο την πάρτη τους

και χώθηκαν δεξιά και αριστερά με διάφορους τρόπους

 

αλλά αυτή η κατηγορία αφορά όλους όσουν έχουν αυτή την νοοτροπία

πανεπιστημιακούς και μή, μηχανικούς ΠΕ και μη, μηχανικούς ΤΕ και μη κλπ

Link to comment
Share on other sites

Και γω δεν νομίζω να υπάρχει οργανωμένο σχέδιο. Το κόμπλεξ του καθενός καθηγητή το αισθάνονται οι φοιτητές στο πετσί τους...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ποίος αποκαλείτε καθηγητής χωρίς να αγαπάει τους φοιτητές του και να μη θέλει να προοδεύσουν και να τον ξεπεράσουν?

Για τα πρώτα δυο δεν έχω απάντηση. Για το τρίτο έχω.

Άνθρωποι που έχουν συμφέρον για τους ίδιους και τον κλάδο τους. Αυτό λοιπόν είναι το προφίλ των Πολιτικών Μηχανικών καθηγητών ΤΕΙ. Αυτό προσπάθησα να σκιαγραφήσω.

Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των ΤΕΙ.

Αυτοί οι άνθρωποι στα ΤΕΙ τρώνε στα ΤΕΙ πίνουν και αλλού πάνε και το δίνουν............

Αυτοί οι άνθρωποι είναι διοργανωτές του ΠΑΡΤΙ και εμείς οι καλεσμένοι............

 

Το να βρήκε μια θέση κάποιος στο δημόσιο και να τρύπωσε δεν παίζει? Μόνος σου είπες ότι βρέξει χιονίσει πκηρώνονται άρα γιατί να προσπαθήοσυν? Μήπως στο σχολείο δεν είχες καλούς και κακούς/αδιάφορους καθηγητές? Θέμα ανθρώπου και ευσυνειδησιάς είναι. Τίποτε άλλο. Τώρα το ΤΕΕ δεν είναι σε θέση ούτε διοίκηση να εκλέξει και θα έστηνε τέτοια συνομοσία? Το υπετιμάς.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θα με συγχωρέστε που το ξεθάβω το θέμα αλλά είμαι στην ίδια κατάσταση. Αν υπάρχει η παραμικρή θέληση να πάνε μπροστά τα ΤΕι τα πρώτα βήματα θα πρέπει να γίνουν από τους καθηγητές. Στο δικό μου τμήμα υπάρχουν καθηγητές One Hit Wonder που έρχονται και ξαφνικά βρίσκονται με 3 βαρβάτα μαθήματα στα χέρια χωρίς να μπορούν αν διδάξουν. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι οι οποίοι όταν οι περισσότεροι καθηγητές μας δίνουν ευκαιρία αν τους αξιολογήσουμε, αυτοί ούτε που κάνουν τον κόπο γιατί ξέρουν ότι οι αρνητικές αξιολογήσεις θα έφταναν ποσοστά πάνω από 90% Μιλάμε για καθηγητές που σε κόβει με 4.5 γιατί δεν βρήκες ένα αποτέλεσμα και όταν του δείχνεις το σημείο στο γραπτό που είναι το αποτέλεσμα σου απαντάει Ε τότε εξάντλησα την αυστηρότητά μου σε σένα. Οι καθηγητές που τόσα χρόνια μονιμάδες έχουν σαπίσει πάνω στην καρέκλα και νομίζουν ότι είναι οι θεοί επί γης.

Ότι οι φοιτητές δεν είναι ανάγκη να έχουν φρέσκιες και κυρίως ΧΡΗΣΙΜΕΣ σημειώσεις. Αυτοί που όταν κάνουν μάθημα 70-80 νοματαίοι σε μία αίθουσα και του παραπονιούνται ότι τα γράμματα είναι μικρά και δεν φαίνεται ούτε με κυάλι τους απαντάει αυτά τα γράμματα κάνω.Γιατί? Γιατί κανείς δεν νοιάζεται να τους ελέγξει.

Έχουμε άριστους καθηγητές με γνώσεις και θέληση να κάνουν κάτι καλό, οι οποίοι απογοητεύονται γιατί οι περισσότεροι φοιτητές δεν θέλουν αν μάθουν,θέλουν να πάρουν το πτυχίο. Τα μισά βιβλία φέτος τα πήραμε στην διάρκεια της πρώτης εξεταστικής.

Στο ΤΕΙ υπάρχουν παιδιά για όλα τα γούστα. ¨Εχω δεί αποτυχημένους να περνάνε μόνο για καφέ. Ξέρω παντελώς ανεγκέφαλα πλάσματα τα οποία παίρνουν ΟΛΟΚΛΗΡΟ το πτυχία με αντιγραφή μέχρι τα μπούνια. Αλλά ξέρω και τα παιδιά που διαβάζουν,που ενδιαφέρονται και που ξέρουν ότι το ΤΕΙ είναι το Welcome χαλάκι πριν τις πόρτες της μετεκπαίδευσης. Γνωρίζω Αρχιτέκτονες από Μετσόβειο, επαγγελματίες των οποίων τα σχέδια είναι παιδική χαρά. Είναι όλοι το ίδιο? Φυσικά και όχι. Και οι ΤΕΙτζήδες όμως δεν είναι όλοι ίδιοι. Αν θα μπορούσαμε να έχουμε ΠΟΛΥ υψηλότερη ποιότητα γνώσεων? Ναι. Αλλά προυποθέτει πολλές θυσίες που κανείς δεν είναι διατεθημένος να κάνει. Εδώ έχουμε χάσει θέσεις μονίμων καθηγητών που δικαιούμασταν επειδή οι από καιρό εις καιρό αρμόδιοι του τμήματος αγρόν ηγόραζαν. Αυτά είναι τα προβλήματά μας σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογες συμπεριφορές από καθηγητές θα δεις παντού.Από μεγαλοκαθηγητάδες όχι γιατί αυτοί στην αίθουσα δεν πατάνε.Απλά το κακό είναι ότι στα ΤΕΙ τα άτομα που ενδιαφέρονται πραγματικά για τον κλάδο τους είναι ελάχιστα μπροστά στον συνολικό αριθμό των φοιτητών (μιας συγκεκριμένης σχολής πχ).Ο καθηγητής το γνωρίζει αυτό και ίσως αυτό δικαιολογεί κάπως την χαλαρή δουλεία του.Εδώ κύριοι υπάρχουν παιδιά που δεν ξέρουν καν γιατί δηλώνουν τις υψηλόβαθμες πολυτεχνικές(ίσως επειδή είναι υψηλόβαθμες).Ίσως αν γίνει μια ριζική αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος να δούμε μια άσπρη μέρα..

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.