Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου το πρώτο έργο στο ΣΕΣ 2014 -2020


Engineer

Recommended Posts

Από πότε συγκρίνουμε το ΙΧ με τα ΜΜΜ ? Σίγουρα το ΙΧ θα πάει πιό γρήγορα , αλλά και πιό ακριβά και που θα παρκάρει βέβαια .

Τώρα αν θα κάνει 45 η 55 λεπτά , δεν νομίζω ότι θα έχει μεγάλη διαφορά . Αλλα πράγματα μετράνε στην αστική και προαστιακή μετακίνηση .

Link to comment
Share on other sites

Και όμως, ο προαστιακός αν φτάσει στην "Αχαγιά" θα έχει να συγκριθεί τόσο με το ΊΧ όσο και με τα υπεραστικά δρομολόγια, φυσικά εξυπηρετωντας διαφορετικές ανάγκες. Αν είναι πολύ αργος θα του μείνει το κοινό που δεν έχει ΊΧ ή θα μετρήσει το 1€/μετακίνηση του θα κάνει οικονομία, και πάλι αν δεν βολεύουν οι ώρες των υπεραστικών λεωφορείων.

Link to comment
Share on other sites

Μη συγκρίνετε την Πάτρα με την Αθήνα, τα μεγέθη και οι (χρονο)αποστάσεις είναι πολύ μικρότερα.

 

Και πάλι βέβαια είμαι 100% υπέρ του προαστιακού Πάτρας και εύχομαι την επιτυχία του!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μη συγκρίνετε τις τιμές των ΜΜΜ στην Πάτρα με της Αθήνας. Στην Πάτρα τα εισητήρια είναι τόσο ακριβά, ώστε να συμφέρει και από οικονομικής απόψεως το αυτοκίνητο και μακράν η μοτοσυκλέτα. Στην Πάτρα με λεωφορείο δε μετακινούνται οι φτωχοί αλλά όσοι ακόμα δεν έχουν μάθει οδήγηση ή είναι αρκετά μεγάλοι πια για να οδηγήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή είναι ανάλογη της Αθήνας . Ο σημερινός προαστιακός πάντως έχει μεγάλη επιτυχία και είναι κερδοφόρος γιά την εταιρεία .

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή του πραστιακού μπορεί να είναι μικρή, αλλά αν χρειαστεί να πάρεις και το κτελ για να πας από το σπίτι στον προαστικό και από τον προαστιακό στον προορισμό σου, θα πληρώσεις και εισητήρια που δεν είναι ανάλογα της αθήνας.

 

Επιτυχία έχει διότι οι συνθήκες ούτως ή άλλως ήταν τραγικές. Έχεις ζήσει καθόλου στην Πάτρα?

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, η χάραξη από το Ρίο μέχρι τον Αγιο Ανδρέα είναι ιδανική, περνάει μέσα από πυκνοδομημενες περιοχές, όπως η Αγυα, και εξυπηρετεί από ότι έχω μάθει και τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ όγκο μετακινήσεων για το πανεπιστήμιο και το νοσοκομείο του Ρίο. Μιλάμε για σχεδον επιφανειακό μετρό, κάτι σαν τον ηλεκτρικό στην Αθήνα. Κάτω από το σταθμό του Αγίου Ανδρέα όμως είναι αλλιώς τα πράγματα : πολύ γρήγορα φεύγει από πυκνοκατοικημενες περιοχές, και ειδικά πέρα από το Γλαυκο - νέο λιμάνι πλέον πάει παράλληλα με την παραλιακή (Ακτή Δυμαίων), τυπική λεωφόρο εισόδου ελληνικής πόλης, με αντιπροσωπείες, υπεραγορές κοκ, ζήτημα αν καλύπτει 10.000 πληθυσμό σε 15χλμ μέχρι την Κ. Αχαΐα. Δε γίνεται δουλειά έτσι...

Edited by cosygatos
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, αν το στηρίξουν κόβοντας υπεραστικά λεωφορεία από Κ. Αχαΐα και αν το δρομολόγιο διαρκεί λίγο πάνω από 30 λεπτά, όπως είχα διαβάσει πριν από ένα χρόνο ότι θα διαρκούσε το ίδιο δρομολόγιο, με λογικό εισιτήριο και εκπτωτικές πολιτικές, ίσως να είναι αξιοπρεπώς βιώσιμο. Πολλές υποθέσεις μαζεύονται όμως...

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω εγώ που έχω ζήσει. Κατ' αρχήν ο σιδηρόδρομος δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τα δύο μεγαλύτερα κέντρα υποδοχής ξένου κόσμου που είναι το Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ. Και φυσικά ούτε και το ΚΤΕΛ, εκτός αν έχουν βάλει καμία γραμμή μετά από τόσα χρόνια και δεν το ξέρω. Με το ΚΤΕΛ κατεβαίναμε στα διόδια και από εκεί το κόβαμε ποδαράτο μέχρι τη σχολή. Αν ήθελες να αποφύγεις τον ποδαρόδρομο (λόγω βροχής ή υπερβολικής ζέστης) έπρεπε να κατέβεις στο κέντρο της Πάτρας, περίπου στην Αγία Σοφία και να πάρεις από εκεί το τοπικό για το Πανεπιστήμιο. Παρόλα αυτά η πλήρωση όλων των μέσων μεταφοράς, σε αντίθεση με την Αθήνα, ήταν επαρκέστατη και το αυτοκίνητο δεν πολυχρησιμοποιείτο. 

 

Το ωραίο θα ήταν να προχωρήσουν τη γραμμή μέχρι την παραλία της Καλογριάς και κοντά στο δάσος της Στροφυλιάς. Να έρχεται ο τουρίστας ή ο εκδρομέας να μένει μέσα στην Πάτρα (πιο φθηνή διαμονή με άμεση λύση φαγητού και νυχτερινής διασκέδασης) και να πηγαίνει να κάνει το μπάνιο του στην Καλογριά με τον προαστιακό. Εκεί να δεις μετά τουρισμό. Το να πας τη γραμμή μέχρι την Κάτω Αχαγιά να εξυπηρετήσεις 6500 άτομα, δε λέω καλό είναι, δεν θα λύσεις όμως πολλά προβλήματα.  

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.