Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Τα μοναστήρια ζητούν να μην πληρώνουν ΕΝΦΙΑ


Engineer

Recommended Posts

σοτηρης said

"Επι του τύπου εχουν δίκαιο οι μονές αυτές πάντως, αν εξαιρεί τα συγκεκριμένα του Αγίου Ορους , θα πρέπει να εξαιρεί και τα υπόλοιπα και όχι μόνο των ορθοδόξων , αλλά και των καθολικών , των προτεσταντων , των μουσουλμάνων ."

 

 

Αρθρο 3

 Απαλλαγές από τον ΕΝ.Φ.Ι.Α.

 

 1. Απαλλάσσονται από τον ΕΝ.Φ.Ι.Α. τα δικαιώματα στα ακίνητα που ανήκουν:

 

 α) Στο Δημόσιο, στο Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (Τ.Α.ΙΠΕΑ), στην

Εταιρεία των Ακινήτων του Δημοσίου (ΕΤ.Α.Δ. Α.Ε.) και στην εταιρεία «Παράκτιο Αττικό Μέτωπο

Α.Ε.» με την επιφύλαξη της παραγράφου 7 του άρθρου 2.

 

 β) Σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.),

που εντάσσονται στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, καθώς και σε Ο.Τ.Α. και

ιδιοχρησιμοποιούνται ή παραχωρούνται δωρεάν στο Δημόσιο. Οι ανώνυμες εταιρείες της Γενικής

Κυβέρνησης, με την επιφύλαξη της προηγούμενης περίπτωσης, δεν απαλλάσσονται από τον

ΕΝ.Φ.Ι.Α..

 

 γ) Σε ξένα κράτη, εφόσον το ακίνητο χρησιμοποιείται για την εγκατάσταση πρεσβείας ή προξενείου

του ξένου κράτους ή για την εγκατάσταση πρεσβευτή, πρόξενου και λοιπών διπλωματικών

αντιπροσώπων και πρακτόρων του ξένου κράτους, με τον όρο της αμοιβαιότητας.

 

 δ) Σε Ν.Π.Δ.Δ. που δεν εντάσσονται στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης και

ιδιοχρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση μορφωτικού, εκπαιδευτικού, πολιτιστικού,

αθλητικού, θρησκευτικού, φιλανθρωπικού και κοινωφελούς σκοπού ή παραχωρούνται δωρεάν

στο Δημόσιο.

 

 ε) Σε Ν.Π.Ι.Δ. που δεν εντάσσονται στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, μη κερδοσκοπικού

χαρακτήρα και ιδιοχρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκπλήρωση μορφωτικού,

εκπαιδευτικού, πολιτιστικού, αθλητικού, θρησκευτικού, φιλανθρωπικού και κοινωφελούς σκοπού

ή παραχωρούνται δωρεάν στο Δημόσιο.

 

 στ) α)Σε νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες των γνωστών θρησκειών και δογμάτων κατά

την παρ. 2 του άρθρου 13 του Συντάγματος και ιδιοχρησιμοποιούνται για την εκπλήρωση του

λατρευτικού, θρησκευτικού και κοινωφελούς έργου τους.

 

 στ) (β) Στις υποκείμενες στο ειδικό συνταγματικό καθεστώς Ιερές Μονές του Αγίου Όρους, κείμενα

εντός ή εκτός αυτού.

 

 ζ) Στα νομικά πρόσωπα που υπάγονται στο ειδικό καθεστώς διοίκησης και διαχείρισης του ν.

3647/2008 (Α` 37) και ιδιοχρησιμοποιούνται.

 

 2. Απαλλάσσονται από τον ΕΝ.Φ.Ι.Α. και τα δικαιώματα στα ακίνητα για τα οποία:

 

 α) Υφίσταται απαγόρευση οποιασδήποτε χρήσης, σύμφωνα με τον ισχύοντα Πολεοδομικό

Σχεδιασμό, ιδίως ρυμοτομικό βάρος, ρυμοτομική απαλλοτρίωση, δέσμευση ακινήτου για

κοινωφελή ή κοινόχρηστο σκοπό ή για λόγους προστασίας μνημείων και αρχαιοτήτων, ιδίως

αρχαιολογική δέσμευση για ανασκαφές, κήρυξη αρχαιολογικού χώρου, καθώς και για λόγους

προστασίας του περιβάλλοντος, που έχει επιβληθεί από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης,

αποκλειστικά κατά το μέρος για το οποίο υφίσταται η ως άνω απαγόρευση. Σε περίπτωση μερικής

απαγόρευσης χρήσης ακινήτου εκτός σχεδίου πόλης ή οικισμού ο ΕΝ.Φ.Ι.Α. μειώνεται κατά τριάντα

τοις εκατό (30%). Σε περίπτωση μερικής απαγόρευσης χρήσης ακινήτου εντός σχεδίου πόλης ή

οικισμού, ο ΕΝ.Φ.Ι.Α. μειώνεται κατά εξήντα τοις εκατό (60%).

 

  «Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων μπορεί να καθορίζονται περιπτώσεις οι

οποίες υπάγονται στα προηγούμενα εδάφια.»

 

*** Το τελευταίο εδάφιο της περ.α΄προστέθηκε με το άρθρο δέκατο όγδοο παρ.2

        Ν.4286/2014,ΦΕΚ Α 194/19.9.2014.Ισχύς,σύμφωνα με τη παρ.12 του αυτού

       άρθρου και νόμου,από την 1.1.2014.

 

 β) Έχει διαταχθεί με αμετάκλητη δικαστική απόφαση η αποδέσμευση από απαλλοτρίωση ή

ρυμοτομικό βάρος ή δέσμευση κάθε είδους και δεν έχει εκδοθεί σχετική πράξη της Διοίκησης για

την ως άνω αποδέσμευση.

 

 γ) Έχει εκδοθεί αμετάκλητη δικαστική απόφαση ή οριστική διοικητική πράξη αποζημίωσης για

απαλλοτρίωση ή ρυμοτομικό βάρος ή δέσμευση κάθε είδους και δεν έχει καταβληθεί η αποζημίωση

μετά από ένα (1) έτος από το έτος έκδοσης της παραπάνω απόφασης.

 

 Οι παραπάνω απαλλαγές ή μειώσεις από τον ΕΝ.ΦΙ.Α. λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό της

πλήρους αποζημίωσης σχετικά με τα δικαιώματα της παραγράφου 2 του άρθρου 1.

 

 3. Κάθε άλλη διάταξη, γενική ή ειδική, που αφορά απαλλαγές από φόρους ή τέλη, δεν εφαρμόζεται

για τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακίνητης Περιουσίας, με εξαίρεση τις συμβάσεις παραχώρησης του

Δημοσίου που έχουν κυρωθεί με νόμο μέχρι την κατάθεση στη Βουλή του σχεδίου του παρόντος

νόμου, εφόσον σε αυτές είχε προβλεφθεί η πλήρης απαλλαγή από φόρους ακίνητης περιουσίας.

 

4 "3. Κτίσματα «μετά του αναλογούντος σε αυτά οικοπέδου» , τα οποία βρίσκονται εντός της

νήσου Κεφαλληνίας και των νομών Φθιώτιδας και

Φωκίδας και έχουν αποδεδειγμένα υποστεί ζημιές από τους σεισμούς του Ιανουαρίου 2014 και

Αυγούστου 2013 αντίστοιχα, απαλλάσσονται από τον ΕΝ.Φ.Ι.Α. για τα έτη 2014 και 2015.

 «Για το έτος 2014, απαλλάσσονται από τον ΕΝ.Φ.Ι.Α., τα ακίνητα, τα οποία βρίσκονται εντός της

νήσου Κεφαλληνίας. Για το έτος 2014, ακίνητα, τα οποία βρίσκονται εντός των ορίων των

κηρυχθέντων ως πολεοδομικά ανενεργών στην παλαιά τους θέση οικισμών Πεπονιάς,

Πολύλακκου, Αξιόκαστρου, Κλήματος, Τραπεζίτσας -Πανάρετης και Πυλωρών του Νομού Κοζάνης,

δυνάμει του από 5.12.2002 διατάγματος (Δ΄ 1075), απαλλάσσονται από τον ΕΝ.Φ.Ι.Α., εφόσον,

καθ’ όλο το έτος 2013 αυτά δεν ηλεκτροδοτήθηκαν.»

  Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων καθορίζονται τα δικαιολογητικά και η

διαδικασία χορήγησης της απαλλαγής."

 

*** Η πιο πάνω νέα παράγραφος 3, η οποία είχε προστεθεί με το άρθρο τρίτο υποπαρ.Γ. περ.5

       Ν.4254/2014,ΦΕΚ Α 85/7.4.2014,αναριθμήθηκε σε παράγραφο 4 και συμπληρώθηκε

       ως άνω  με το άρθρο δέκατο όγδοο παρ.3 Ν.4286/2014,ΦΕΚ Α 194/19.9.2014.Ισχύς,

       σύμφωνα με τη παρ.12 του αυτού άρθρου και νόμου,από την 1.1.2014.

 

 

«5. Για το έτος 2014, ο ΕΝ.Φ.Ι.Α. μειώνεται κατά 20% για τα δικαιώματα σε κύριους χώρους

αποπερατωμένων κατοικιών, μονοκατοικιών, διαμερισμάτων και επαγγελματικών στεγών, όπως

κατατάσσονται αυτοί σε κατηγορία κατά την παρ. 2 του άρθρου 32 του ν. 3842/2010 και

αναφέρονται στις περιπτώσεις 3.1., 3.2., 4.2., 4.3. και 4.4. των παραγράφων 3 και 4 του ιδίου

άρθρου, εφόσον ανήκουν σε φυσικά πρόσωπα που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας και καθ’

όλη τη διάρκεια του προηγούμενου έτους ήταν κενοί και μη ηλεκτροδοτούμενοι. Με απόφαση του

Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων καθορίζεται η διαδικασία χορήγησης της μείωσης και οι

αναγκαίες λεπτομέρειες για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.»

 

*** Η παράγραφος 5 προστέθηκε με το άρθρο δέκατο όγδοο παρ.9 Ν.4286/2014,

       ΦΕΚ  Α 194.Ισχύς,σύμφωνα με τη παρ.12 του αυτού άρθρου και νόμου,

       από την 1.1.2014.

 

 

To γνωρίζω αυτό . Τα ακίνητα που ανήκουν στις μονές του Αγίου Ορους τα εξαιρεί από τον ΕΝΦΙΑ , με μοναδικό κριτήριο το ιδιοκτησιακό και την έδρα του ιδιοκτήτη. Είτε αυτό είναι σωστό , είτε εσφαλμένο το ίδιο ακριβώς θα πρέπει να ισχύει και για τα ακίνητα πχ της καθολικής εκκλησίας είτε αυτά τα χρησιμοποιούν οι καθολικοί για λατρευτικούς , μορφωτικούς, πολιτιστικούς ...σκοπούς , είτε τα εκμισθώνουν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει σωστό, λάθος, δίκαιο και άδικο στη φορολογία. Το ποιός θα φορολογείται και πόσο, είναι μια συμφωνία μεταξύ των πολιτών για τον τρόπο κατανομής των δημοσίων εξόδων. Οι φοροαπαλλαγές στην εκκλησία υπάρχουν διότι μέχρι στιγμής η κοινωνία θεωρεί ότι την εκκλησία τη χρειαζόμαστε. Τις άλλες θρησκείες πάλι η κοινωνία θα κρίνει αν τις χρειαζόμαστε ώστε να τις στηρίξουμε κι αυτές.

 

Αν προσέξατε, οι πρεσβείες ξένων χωρών εξαιρούνται του φόρου με την προϋπόθεση ότι δε θα φορολογήσουν κι αυτοί εμάς στις δικές τους χώρες. Για να ισχύσει το ίδιο σε θρησκευτικό επίπεδο, χρειάζονται αντίστοιχα ανταλλάγματα από τις χώρες προέλευσης των ξένων θρησκειών.

  • Upvote 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει σωστό, λάθος, δίκαιο και άδικο στη φορολογία. Το ποιός θα φορολογείται και πόσο, είναι μια συμφωνία μεταξύ των πολιτών για τον τρόπο κατανομής των δημοσίων εξόδων. Οι φοροαπαλλαγές στην εκκλησία υπάρχουν διότι μέχρι στιγμής η κοινωνία θεωρεί ότι την εκκλησία τη χρειαζόμαστε. Τις άλλες θρησκείες πάλι η κοινωνία θα κρίνει αν τις χρειαζόμαστε ώστε να τις στηρίξουμε κι αυτές.

 

Αν προσέξατε, οι πρεσβείες ξένων χωρών εξαιρούνται του φόρου με την προϋπόθεση ότι δε θα φορολογήσουν κι αυτοί εμάς στις δικές τους χώρες. Για να ισχύσει το ίδιο σε θρησκευτικό επίπεδο, χρειάζονται αντίστοιχα ανταλλάγματα από τις χώρες προέλευσης των ξένων θρησκειών.

 

Καλά άποψη σου όλα αυτά. Εγώ λέω ότι υπάρχει δίκαιο και άδικο στη φορολογία και ότι ο λαός μπορεί να θέλει να μην φορολογείται η εκκλησίτσα του, δεν καταλαβαίνω όμως γιατί να μην φορολογείται ιδιοκτησία της εκκλησίας ή των μονών γενικά αόριστα. Και επίσης κάθε θρησκεία θα πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα, δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει "χώρα προέλευσης θρησκείας".

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μπορεί ο λαός αυτή την "εκλησίτσα" του να τη θέλει ισχυρή και ικανή να λειτουργεί ως κράτος εν κράτει, ιδίως αν το κανονικό κράτος δε του καλύπτει τις ανάγκες με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί. πχ νοσοκομεία, γηροκομεία, σχολεία, φροντιστήρια, παιδικοί σταθμοί, δωρεάν φάρμακα και γεύματα για απόρους κλπ.. υποτίθεται ότι οι φόροι πάνε για να παρέχονται τέτοια πράγματα στον κόσμο από το κράτος. Ε γιατί να μη παρέχονται κατευθείαν από την εκκλησία? Δημοκρατία έχουμε, δικαίωμα του λαού είναι να επιλέξει την εκκλησία στη θέση του κράτους..

 

Ίσα δικαιώματα δικαιούνται οι θρησκείες που χαίρουν λαϊκής αποδοχής. Εννοείται ότι καθένας μπορεί να πιστεύει ελεύθερα ότι θέλει, άλλο όμως ανεξιθρησκεία και άλλο να δώσεις προνόμια σε θρησκείες που ενδεχομένως να είναι και ασύμβατες με τον πολιτισμό που λαός μας εγκρίνει, πχ ισλαμισμός, σιωνισμός, παγανισμός, ιαχωβάδες και λοιποί αιρετικοί, ανατολικές θρησκείες κλπ.

 

Χώρα προέλευσης της θρησκείας μπορεί να είναι η χώρα προέλευσης της παροικίας ξένων που ακολουθούν αυτή τη θρησκεία. Πχ μια παροικία αράβων επιχειρηματιών μπορεί να επιθυμεί να φτιάξει τα τζαμιά της και τα σχετικά φιλανθρωπικά ιδρύματα. Ευχαρίστως να το κάνει, αρκεί να επιτρέψει και στην αντίστοιχη ελληνική παροικία (μηχανικών ας πούμε), να χτίσουν εκκλησίες στη σαουδική αραβία (πράγμα που προς το παρόν απαγορεύεται). Και φυσικά τότε μπορούμε να έχουμε και αμοιβαίες φοροαπαλλαγές.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Καλά άποψη σου όλα αυτά. Εγώ λέω ότι υπάρχει δίκαιο και άδικο στη φορολογία...Και επίσης κάθε θρησκεία θα πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα...

Χαχα. Ποιες θρησκείες... :D. Δεν είναι μόνο οι Ι.Μ. που ζητούν απαλλαγή από τον ΕΝΦΙΑ  

Η ΤτΕ ζητεί να απαλλαγούν τα 29 ακίνητά της από τον ΕΝΦΙΑ και μάλιστα με νόμο του 1927.

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231369949

 

Γενικώς γύρω από την περιουσία και τη φορολόγηση των θρησκευμάτων στην Ελλάδα έχουν δημιουργηθεί πολλοί αστικοί μύθοι που οφείλονται σε εσκεμμένα ελλιπή ενημέρωση. Για πάτα στο Google "ΚΙΣ, αφορολόγητο" και ξανά έλα να μου πεις τι είδες. Να προσθέσω ότι όλα αυτά συμβαίνουν ενώ ο πρόεδρος του Κ.Ι.Σ. Ελλάδος έχει ξεκαθαρίσει δημοσίως πολλές φορές ότι η κοινότητα πληρώνει κανονικά τους φόρους που της αναλογούν .

 

Η Εκκλησία της Ελλάδος είναι μεν διοικητικά ενιαία αλλά με τις Μητροπόλεις των λεγόμενων Νέων Χωρών (Μακεδονίας Θράκης) να ανήκουν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Το Ο.Π. έχει παραχωρήσει τις Μητροπόλεις αυτές να διοικούνται από την ΕτΕ αλλά τα έσοδά τους καθώς και οι μοναστικές περιουσίες τους συνδιαχειρίζονται από την ΕτΕ και το Πατριαρχείο. Η Εκκλησία της Κρήτης είναι αυτοδιοικούμενη (Αυτοκέφαλη) και υπάγεται στο Οικ. Πατριαρχείο ενώ το Άγιο Όρος είναι αυτοδιοικούμενο υπό το καθεστώς του Συμβουλίου των Ι.Μ, του Οικ. Πατριαρχείου και του Ελληνικού Κράτος). Συνεπώς οποιαδήποτε γενική αλλαγή στο φορολογικό καθεστώς των Εκκλησιών και Ι. Μονών επιδρά στις σχέσεις Ελληνικού Κράτους και Οικουμενικού Πατριαρχείου.    

Μερικά γενικά στοιχεία σχετικά με πλαίσιο λειτουργίας και φορολογίας των θρησκευτικών κοινοτήτων της χώρας έχω παραθέσει στο πρώτο μέρος του post εδώ:

 http://www.michanikos.gr/topic/42644-εκκλησία-τι-συνέβη-με-το-κτίριο-του-υπ-παιδείας/?p=778526

Προσθέτω και αυτό:

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=408233

+ αυτό:

http://www.eedip.tuc.gr/fileadmin/users_data/eedip/nomoi/N4235-FEK32A2014-A68.pdf

και καλό διάβασμα…

Edited by Konstantinos IB
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς οποιαδήποτε γενική αλλαγή στο φορολογικό καθεστώς των Εκκλησιών και Ι. Μονών επιδρά στις σχέσεις Ελληνικού Κράτους και Οικουμενικού Πατριαρχείου.   

 

Και οι σχέσεις αυτές έχουν μεγάλη γεωπολιτική σημασία, δεδομένου ότι η εκκλησία είναι αρκετά δημοφιλής διεθνώς, ενώ το ελληνικό κράτος καθόλου.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Και οι σχέσεις αυτές έχουν μεγάλη γεωπολιτική σημασία, δεδομένου ότι η εκκλησία είναι αρκετά δημοφιλής διεθνώς, ενώ το ελληνικό κράτος καθόλου.

Φυσικά. Οι οποιεσδήποτε σχέσεις Ελληνικού Κράτους - Θρησκευμάτων διέπονται κυρίως από εξωτερικές πολιτικές όπως π.χ. το θέμα Μουφτήδων που υποστηρίζεται επισήμως από την Σαουδική Αραβία και που τώρα τελευταία χώνει επικίνδυνα τη "μουσούδα" της η Τουρκία. Να μην ξεχνάμε επίσης και την συνεργασία Ελλάδας με άλλα κράτη π.χ. το Ισραήλ για το Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων και γενικά των Ιερών Προσκυνημάτων των Αγίων Τόπων όπως και τα προβλήματα που θέτει (ανεπίσημα) το νέο καθεστώς της Αιγύπτου στις Ι. Μονές του όρους Σινά. 

Να μην ξεχάσουμε το τι τραβάνε οι Χριστιανικοί και γενικά οι μη Μουσουλμανικοί πληθυσμοί από τον ISIS το οποίο περνάει πάντα στα "ψιλά" του τύπου, ενώ τα γεγονότα στο Charlie Hebdo έγιναν πρωτοσέλιδα (καλώς έγιναν) και πυροδότησαν διαδηλώσεις με επικεφαλής ακόμη και προέδρους ευρωπαϊκών κρατών. Επίσης να μην ξεχάσουμε και την επίθεση ξένων ΜΜΕ (Le Mond) στην Ελλαδική Εκκλησία με την παραπληροφόρηση να ξεπερνά καντάρια τους δικούς μας έσωθεν. 

 

Τελικά το ζήτημα της λειτουργίας των θρησκευμάτων στην Ελλάδα όπως και της διαχείρισης των περιουσιών τους είναι πολυσύνθετο και απαιτεί γνώση. Περισσότερο σε τέτοια θέματα βοηθούν συζητήσεις ενημέρωσης. Δεν φταίμε όμως μόνο εμείς για την οποιαδήποτε γηπεδοποίηση του θέματος αλλά πρώτα και κύρια ορισμένα πολιτικά κόμματα και δημοσιογράφοι.           

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

To θέμα είναι "πονηρό".

 

Πάει να περάσει υποσυνείδητα τον ΕΝΦΙΑ ως κάτι το φυσιολογικό και δεδομένο. Π.χ κάποιος μπορεί να σκεφτεί "γιατί να μην πληρώσουν και οι μονές? Εγώ γιατί πληρώνω?" ...Λάθος! Το πρόβλημα είναι ο ΕΝΦΙΑ,(που είναι φόρος περιουσίας και όχι εισοδήματος) και όχι το ποιος μπορεί να τον "γλυτώσει". Καλά κάνουν οι μονές!

 

Τώρα στα υπόλοιπα που μου άρεσαν.

 

Ίσα δικαιώματα δικαιούνται οι θρησκείες που χαίρουν λαϊκής αποδοχής. Εννοείται ότι καθένας μπορεί να πιστεύει ελεύθερα ότι θέλει, άλλο όμως ανεξιθρησκεία και άλλο να δώσεις προνόμια σε θρησκείες που ενδεχομένως να είναι και ασύμβατες με τον πολιτισμό που λαός μας εγκρίνει, πχ ισλαμισμός, σιωνισμός, παγανισμός, ιαχωβάδες και λοιποί αιρετικοί, ανατολικές θρησκείες κλπ.

 

 

Μιας και γίνεται κουβέντα,θυμίζω οτι και ο χριστιανισμός είναι μία ανατολίτικη θρησκεία,ακριβέστερα μια εβραϊκή αίρεση με ταλμουδική δομή (βλ.παλαιά διαθήκη) και ολίγον τι ασύμβατος με τον ελληνικό πολιτισμό και τον τρόπο σκέψης.

 

Τέλος,όπως έγιναν οι Έλληνες φανατικοί χριστιανοί,άλλο τόσο εύκολα μπορούν να γίνουν και φανατικοί ισλαμιστές. Οι τύποι του ΙΣΙΣ απ'ότι φαίνεται έχουν διαβάσει ιστορία και την αντιγράφουν,οπότε ναι είναι απειλή για την ελληνική κοινωνία. Αν στην ρωμαική αυτοκρατορία οι πρώτοι εβραίοι χριστιανοί ξεσήκωσαν τους δούλους της αυτοκρατορίας με σκοπό να επιβάλλουν την θρησκεία τους,τότε οι ισλαμιστές κατ'αντιστοιχία σήμερα ξεσηκώνουν τους λαθρομετανάστες (τους σύγχρονους δούλους). Και αν όλα αυτά νομίζετε οτι γίνονται τυχαία.......

Edited by atsalovergas
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Στο πρώτο μέρος του μηνύματος συμφωνώ! ο ένφια είναι για όλους άδικος!

 

Όταν λέμε ανατολικές θρησκείες εννοούμε από ινδία και πέρα. Τις θρησκείες που αντί για ανάσταση προσδοκούν το χωρισμό της ψυχής από το σώμα (δηλαδή το μόνιμο θάνατο).

 

Τί ακριβώς πιστεύει η "καθαρή" ιουδαϊκή θρησκεία και υπό ποία έννοια ο χριστιανισμός είναι δική της αίρεση και όχι το αντίθετο?

 

Οι Έλληνες ουδέποτε υπήρξαν φανατικοί χριστιανοί. Ούτε ο χριστιανισμός έκανε ή δίδαξε κάποια ταξική επανάσταση.

 

Σε τι είναι ασύμβατος ο ορθόδοξος χριστιανισμός με τον ελληνικό πολιτισμό?

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του πολιτισμού μας είναι η μη προσήλωση σε δόγματα και η ελεύθερη σκέψη και αμφισβήτηση. Επίσης ο σεβασμός μας στην ιστορία μας και στην θέλησή μας να διατηρήσουμε τα ίχνη αυτής της ιστορίας.
Η άκριτη προσήλωση σε δόγματα και η καταστροφή των μνημείων μας δεν μας ταιριάζει.

Από την άλλη, συμπλέουμε με την ηθική του χριστιανισμού, την οποία κληρονομήσαμε από την αρχαία ελληνική φιλοσοφία.
Ο χριστιανισμός, εκτός από την καθοδήγιση της αμόρφωτης μάζας, όταν το είχε ανάγκη η πατρίδα, δεν έχει προσφέρει πολλά που να μην είχαμε πιο πριν.

Η δημοκρατία έχει πιο πολλά να προσφέρει σε ένα μορφωμένο κοινό, σε σχέση με μια σειρά από θεόσταλτους κανόνες.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.