Μετάβαση στο περιεχόμενο
Engineer

Σε ποιες business στρέφονται οι κατασκευαστικές

Recommended Posts

Οι συνολικές κατοικίες στην Ελλάδα το 2011 ήταν 6,4 εκατ., από τις οποίες το μεγαλύτερο τμήμα κτίστηκε στη δεκαετία του '70. Τα χαρακτηριστικά του κτιριακού αποθέματος, αλλά και η ανάγκη για παρεμβάσεις θα μπορούσαν να αποδειχθούν ωφέλιμα για τον κατασκευαστικό κλάδο.

 

To λίφτινγκ του κτιριακού αποθέματος της χώρας αποτελεί την καινούργια αγορά που προσπαθούν να "αξιοποιήσουν" οι κατασκευαστικές. Οι αριθμοί που απεικονίζουν το μέγεθος αυτής της "νέας" αγοράς, είναι εντυπωσιακοί.

 

Το κτιριακό απόθεμα είναι αρκετά πεπαλαιωμένο, σε μεγάλο ποσοστό δεν διαθέτει τα απαραίτητα συστήματα θερμομόνωσης, ενώ περίπου το 84% έχει κτιστεί πριν το 2000,δηλαδή πριν την εφαρμογή του πιο επικαιροποιημένου Αντισεισμικού Κανονισμού.

 

Οι συνολικές κατοικίες στην ελληνική επικράτεια το 2011 ήταν 6,4 εκατ., από τις οποίες το μεγαλύτερο τμήμα (1,4 εκατ. κτήρια) κτίστηκε στη δεκαετία του '70. Στη δεκαετία του 2000 κτίστηκαν 986 χιλ. κτήρια, περίπου όσα και τις προηγούμενες δεκαετίες του '80 και '90.

 

Εκτός από την ηλικία, ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα επιμέρους τεχνικά χαρακτηριστικά των κτηρίων, όπως το είδος της μόνωσης. Η μόνωση των κτηρίων στην Ελλάδα έχει βελτιωθεί σταδιακά, καθώς το ποσοστό των κτηρίων χωρίς μόνωση έχει μειωθεί σε 9% για τα κτήρια που κτίστηκαν μετά το 2001 (7,8% για τα κτήρια μετά το 2006), όταν τα 2/3 των κτηρίων που κτίστηκαν πριν το 1981 και το 41,5% των κτηρίων που κτίστηκαν μεταξύ 1981-1990 δεν είχαν κανένα είδος μόνωσης.

 

Αξιοσημείωτη εξέλιξη εμφανίζεται στο είδος της μόνωσης που αφορά διπλά τζάμια μαζί με μόνωση των εξωτερικών τοίχων, όπου καταγράφεται σημαντική αύξηση μεριδίου των κτηρίων μετά το 2001, στο 43,1% έναντι 29,8% την προηγούμενη δεκαετία και πολύ χαμηλών μεριδίων τις δεκαετίες πριν το 1980.

 

Για την αναζωογόνηση του κτιριακού αποθέματος και τη βελτίωση της ποιότητάς του είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθούν έργα εκσυγχρονισμού ή αντικατάστασης των υπαρχόντων κτηρίων και ιδίως των αστικών πολυκατοικιών, με παροχή κινήτρων και αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου, για όλες τις αναγκαίες επεμβάσεις που απαιτούνται.

 

Τα χαρακτηριστικά του κτιριακού αποθέματος, αλλά και η ανάγκη για παρεμβάσεις στα παλαιότερα κτήρια, θα μπορούσαν να αποδειχθούν ωφέλιμα για τον κατασκευαστικό κλάδο, καθώς η ανακαίνιση ή αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου κτιριακού αποθέματος, αποτελεί ένα σημαντικό τομέα δυνητικής ανάπτυξης της αγοράς, υπό την προϋπόθεση ότι οι συνθήκες χρηματοδότησης στην οικονομία θα έχουν εξομαλυνθεί.

 

Πηγή: http://www.euro2day....kefastikes.html

 

Click here to view the είδηση

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

To έχω ξαναπεί και όπως βλέπουμε το σχέδιο σιγά - σιγά αποκαλύπτεται . Σταμάτημα της οικοδομής και εξόντωση των μικρομεσαίων η ακόμα και των μεγάλων ιδιωτικών κατασκευαστικών . Υπερφορολόγηση των ακινήτων , ώστε να πιεστεί η κατοχή ακινήτου , που δεν είναι αξιόλογο . Μπόνους του ΝΟΚ γιά την ανακατασκευή οικοδομικών τετραγώνων . ΠΕΑ που κατηγοριοποιούν τα ακίνητα με στόχο την μη ενοικίαση των παλαιών , η πώληση τους σε εξευτελιστική τιμή .

 

Απομένουν ακόμα γιά να ολοκληρωθεί το σχέδιο , η υποχρεωτική ασφάλιση γιά σεισμό , που θα βγάλει εκτός ενοικίασης και πώλησης , όλα τα κτίρια που είναι άνω των 2 ορόφων και είναι χτισμένα πριν το 1960 , αρχικά και προβλήματα γιά όσα είναι μεταξύ 1960-1984 .

 

Τέλος του ΕΣΠΑ και μη ύπαρξη πλέον αντικειμένου γιά τις 2-3 μεγάλες εταιρείες ΔΕ . Θα κουμπώσει η κάθε μία με κάποια συστημική τράπεζα και ο νέος τρόπος οικοδομών στην χώρα , είναι έτοιμος .

 

3-4 μεγάλες κατασκευαστικές με απεριόριστο χρήμα , θα σαρώσουν τις υποβαθμισμένες περιοχές του κέντρου , βγάζοντας 15-20 εκ αρχικά από κάθε ΟΤ . Μεροκαματάκι φτηνό γιά πολλούς μηχανικούς θα τους φανεί λουκούμι μετά από τόσα χρόνια στοχευμένης επίθεσης .

 

Σας φαίνεται τραβηγμένο το σενάριο ? 

 

Πολλές συμπτώσεις όμως , δεν βλέπετε ?

 

Αφήστε που το έχουμε ξαναδεί το έργο στο εξωτερικό .

  • Upvote 5

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Στο Εξωτερικό που έχει ξαναπαιχτει το έργο?

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Υπερατλαντικά έχουμε τα φαινόμενα αγοράς ενός διαμερίσματος από την εταιρεία , όσο-όσο και την εγκατάσταση σε αυτό προβληματικών ενοίκων , που μειώνουν κατακόρυφα την ποιότητα διαβίωσης . Κάθε επόμενος ιδιοκτήτης πουλάει φτηνότερα  . Και με άλλους τρόπους . Είναι τόσο κοινό που έχουν γυριστεί και ταινίες με τέτοια θέματα .

 

Στην Κίνα βλέπουμε ιστορίες με τύπους που αρνούνται να δώσουν το τελευταίο διαμέρισμα η σπίτι και έχουμε δει και φωτό ανάλογες .

 

Στην Ευρώπη τα ιστορικά κέντρα έχουν συγκεκριμένους περιορισμούς και παντού εκτός κέντρων , έχουμε οργανωμένη δόμηση μεγάλου μεγέθους .

 

Η Αθήνα είναι η μοναδική πρωτεύουσα της Δὐσης , όπου το κέντρο είναι πολύ φτηνότερο από τα προάστεια .

 

Εδώ θα το κάνουμε με συνδυασμό των ανωτέρω τρόπων . Απαξίωση , φορολογία , νομοθεσία , τράπεζες , νταβατζήδες .

  • Upvote 1

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

To έχω ξαναπεί και όπως βλέπουμε το σχέδιο σιγά - σιγά αποκαλύπτεται . Σταμάτημα της οικοδομής και εξόντωση των μικρομεσαίων η ακόμα και των μεγάλων ιδιωτικών κατασκευαστικών . Υπερφορολόγηση των ακινήτων , ώστε να πιεστεί η κατοχή ακινήτου , που δεν είναι αξιόλογο . Μπόνους του ΝΟΚ γιά την ανακατασκευή οικοδομικών τετραγώνων . ΠΕΑ που κατηγοριοποιούν τα ακίνητα με στόχο την μη ενοικίαση των παλαιών , η πώληση τους σε εξευτελιστική τιμή .

 

Απομένουν ακόμα γιά να ολοκληρωθεί το σχέδιο , η υποχρεωτική ασφάλιση γιά σεισμό , που θα βγάλει εκτός ενοικίασης και πώλησης , όλα τα κτίρια που είναι άνω των 2 ορόφων και είναι χτισμένα πριν το 1960 , αρχικά και προβλήματα γιά όσα είναι μεταξύ 1960-1984 .

 

Τέλος του ΕΣΠΑ και μη ύπαρξη πλέον αντικειμένου γιά τις 2-3 μεγάλες εταιρείες ΔΕ . Θα κουμπώσει η κάθε μία με κάποια συστημική τράπεζα και ο νέος τρόπος οικοδομών στην χώρα , είναι έτοιμος .

 

3-4 μεγάλες κατασκευαστικές με απεριόριστο χρήμα , θα σαρώσουν τις υποβαθμισμένες περιοχές του κέντρου , βγάζοντας 15-20 εκ αρχικά από κάθε ΟΤ . Μεροκαματάκι φτηνό γιά πολλούς μηχανικούς θα τους φανεί λουκούμι μετά από τόσα χρόνια στοχευμένης επίθεσης .

 

Σας φαίνεται τραβηγμένο το σενάριο ? 

 

Πολλές συμπτώσεις όμως , δεν βλέπετε ?

 

Αφήστε που το έχουμε ξαναδεί το έργο στο εξωτερικό .

+

1) Οι εταιρείες επενδύσεων σε ακίνητη περιουσία ή εν συντομία ΑΕΕΑΠ είναι ανώνυμες εταιρείες με αποκλειστικό σκοπό την απόκτηση και διαχείριση ακίνητης περιουσίας και μετοχικό κεφάλαιο ελαχίστου ύψους € 25.000.000. Ο εν λόγω θεσμός είναι ευρύτατα διαδεδομένος στο εξωτερικό, ειδικότερα στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, όπου η πλειοψηφία των επαγγελματικών ακινήτων ανήκουν σε REIT's (Real Estate Investment Trust).

2)Το βασικότερο πλεονέκτημα των ΑΕΕΑΠ στην Ελλάδα και διεθνώς είναι το ευνοϊκό φορολογικό καθεστώς. Οι ΑΕΕΑΠ υπόκεινται μόνο σε ετήσιο φόρο επενδύσεων βάσει της εύλογης αξίας των επενδύσεων σε ακίνητα και των ταμειακών διαθεσίμων, με φορολογικό συντελεστή της τάξης του 10% και φόρο ακίνητης περιουσίας. Παράλληλα, απαλλάσσονται του φόρου εισοδήματος και υπερτιμήματος και του φόρου μεταβίβασης ακινήτων κατά την αγορά και του συμπληρωματικού φόρου επί των εσόδων από μισθώματα. Υποχρεούνται να διανέμουν το 50% των διανεμητέων κερδών τους, ενώ απαλλάσσονται της παρακράτησης φόρου 10% επί των διανεμομένων μερισμάτων.

3)Το νέο πολυνομοσχέδιο, το οποίο υπερψηφίστηκε κατά πλειοψηφία επί των άρθρων και του συνόλου του στις 6/8/2014, επέφερε αλλαγές στο καθεστώς λειτουργίας των επενδυτικών εταιρειών σε ακίνητα και τους έδωσε ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία

4)Τέλος, οι ΑΕΕΑΠ έχουν πλέον τη δυνατότητα να επενδύουν σε οικιστικά ακίνητα ενώ παλαιότερα υπήρχε περιορισμός σε επενδύσεις επαγγελματικών ακινήτων, με το μέγιστο ποσοστό επένδυσης σε οικιστικού σκοπού ακίνητα να ορίζεται στο 25% των συνολικών επενδύσεων της εταιρείας.

5)Στην Ελλάδα υπάρχουν συνολικά 5 ΑΕΕΑΠ εκ των οποίων οι 3 είναι εισηγμένες στο Χ.Α. Πρόκειται για τις εισηγμένες Trastor, Eurobank Properties και MIG Real Estate και τις μη εισηγμένες Εθνική Πανγαία και Intercontinental International REIC – ICI.

 

 

Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής

Ευχαριστώ, ilias

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι απαλλάσσονται και του ΕΝΦΙΑ .

 

Επίσης με το νέο σύστημα των συντάξεων , θα αρχίσει να έχει ψωμί κάτι που γίνεται στο εξωτερικό εδώ και δεκαετίες .

Θα αγοράζει ο κόσμος για εισόδημα , διαμέρισμα η τμήμα διαμερίσματος , το οποίο θα διαχειρίζεται εταιρεία ακινήτων και θα έχει σταθερό εισόδημα , για να συμπληρώνει την σύνταξη του . 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από gvarth
      Απλό πρότυπο σε Excel 2007 ή νεώτερο με σκοπό την δημιουργία του διαγράμματος Gantt .
      Περισσότερα υποδείγματα καθώς και σχολιασμό - τεκμηρίωση , θα βρείτε εδώ .
      Προστέθηκε νέο πρότυπο (έκδοση 1.0.1) 2/12/2014
      Προστέθηκε υπόδειγμα σε PowerPoint 2007 (18/2/2015)
    • Από Engineer
      Έσοδα που προσέγγισαν το €1,1 τρισ. εντός του 2017 παρουσίασαν οι 100 μεγαλύτερες εισηγμένες κατασκευαστικές εταιρείες στον κόσμο, σημειώνοντας αύξηση 6 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τη νέα ετήσια έκθεση της Deloitte «Global Powers of Construction (GPoC)».
      Στη λίστα συμπεριλαμβάνονται και τρεις ελληνικές, καθώς στην 81η θέση βρίσκεται η Ελλάκτωρ, στην 91η η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και στην 98η η JP-AVAX. Η ανάπτυξη του κατασκευαστικού κλάδου επηρέασε θετικά και την Ελλάδα, η οποία σημείωσε άνοδο 2% στις ετήσιες πωλήσεις, ενώ η κεφαλαιοποίηση της αγοράς αναπτύχθηκε σε ποσοστό 78%, καθώς από τα 442 εκατ. ευρώ το 2016, αυξήθηκε στα 785 εκατ. ευρώ το 2017. 
      Σύμφωνα με την Deloitte, οι κινεζικές εταιρείες κυριαρχούν στην κατάταξη των κορυφαίων 100 εταιρειών, όσον αφορά στα έσοδα, ενώ και άλλες ασιατικές επιχειρήσεις, κυρίως από την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα, μαζί με εταιρείες από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ισπανία, έχουν σημαντική παρουσία στην κατάταξη του κλάδου.
      Η κυριαρχία των κινεζικών εταιρειών οφείλεται κυρίως στο μέγεθος της κατασκευαστικής αγοράς της Κίνας, καθώς τα ποσοστά των διεθνών πωλήσεων των ασιατικών επιχειρήσεων παρουσιάζονται αρκετά χαμηλότερα σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου. Οι ευρωπαϊκές κατασκευαστικές εταιρείες εμφανίζονται ως οι ισχυρότερες στις διεθνείς αγορές, καθώς η λίστα των κορυφαίων 10 εταιρειών στις διεθνείς πωλήσεις του κατασκευαστικού κλάδου περιέχει 6 επιχειρήσεις από την Ευρώπη.
      Σύμφωνα με την έκθεση
       Οι 28 από τις 30 κορυφαίες εταιρείες αύξησαν τα συνολικά τους έσοδα το 2017, ενώ 21 εταιρείες κατέγραψαν αύξηση της κεφαλαιοποίησης της αγοράς τους. Με βάση τη γεωγραφική τους τοποθεσία, οι μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες βρίσκονται στην Κίνα, σε ποσοστό 40% των συνολικών εσόδων του κλάδου, ενώ ακολουθούν η Ευρώπη με 27%, η Ιαπωνία με 14%, οι ΗΠΑ με 8% και η Νότιος Κορέα με 6%.
      Η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς των κορυφαίων 30 εταιρειών στο τέλος του 2017 ανήλθε στα 381 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσοστό 3% υψηλότερο από το 2016 και 50% υψηλότερο από όταν άρχισε η οικονομική κρίση το 2007. Παρά το γεγονός ότι η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς αυξήθηκε το 2017, οι επιδόσεις δεν είναι ίδιες σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές. Οι κινεζικές εταιρείες εμφάνισαν μείωση της τάξεως του 26% στην αγοραία αξία τους, ενώ η κεφαλαιοποίηση της αγοράς των αμερικάνικων και ευρωπαϊκών εταιρειών αυξήθηκε κατά 25% και 24% αντίστοιχα.
      Πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κατασκευαστικό κλάδο, επιχειρούν τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών που παρέχουν με στόχο την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης και την αύξηση των τυπικά στενών περιθωρίων των κατασκευαστικών έργων. Το 2017, οι 30 κορυφαίες κατασκευαστικές εταιρείες παρουσίασαν 23% αύξηση εσόδων, που προήλθαν από έξω-κατασκευαστικές δραστηριότητες. Η ανάπτυξη ακινήτων, καθώς και οι βιομηχανικές υπηρεσίες και εκχωρήσεις, ήταν οι πιο κοινές στρατηγικές διαφοροποίησης των κατασκευαστικών εταιρειών.
       Οι κορυφαίες κατασκευαστικές εταιρείες και των πέντε ηπείρων αναζητούν διαρκώς ευκαιρίες ανάπτυξης στο εξωτερικό. Το 2017, οι 30 κορυφαίες επιχειρήσεις του κλάδου παρουσίασαν αύξηση των εσόδων τους, σε ποσοστό 23%, σε αγορές εκτός της τοπικής αγοράς που δραστηριοποιούνται. Ωστόσο, οι στρατηγικές διεθνούς ανάπτυξης παρουσιάζουν επιπλέον κινδύνους, οι οποίοι υπό προϋποθέσεις μπορούν να επιδράσουν αρνητικά στα περιθώρια ανάπτυξης των κατασκευαστικών εταιρειών, καθώς και στις ταμειακές ροές που προκύπτουν από τις λειτουργικές δραστηριότητες.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Έσοδα που προσέγγισαν το €1,1 τρισ. εντός του 2017 παρουσίασαν οι 100 μεγαλύτερες εισηγμένες κατασκευαστικές εταιρείες στον κόσμο, σημειώνοντας αύξηση 6 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τη νέα ετήσια έκθεση της Deloitte «Global Powers of Construction (GPoC)».
      Στη λίστα συμπεριλαμβάνονται και τρεις ελληνικές, καθώς στην 81η θέση βρίσκεται η Ελλάκτωρ, στην 91η η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και στην 98η η JP-AVAX. Η ανάπτυξη του κατασκευαστικού κλάδου επηρέασε θετικά και την Ελλάδα, η οποία σημείωσε άνοδο 2% στις ετήσιες πωλήσεις, ενώ η κεφαλαιοποίηση της αγοράς αναπτύχθηκε σε ποσοστό 78%, καθώς από τα 442 εκατ. ευρώ το 2016, αυξήθηκε στα 785 εκατ. ευρώ το 2017. 
      Σύμφωνα με την Deloitte, οι κινεζικές εταιρείες κυριαρχούν στην κατάταξη των κορυφαίων 100 εταιρειών, όσον αφορά στα έσοδα, ενώ και άλλες ασιατικές επιχειρήσεις, κυρίως από την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα, μαζί με εταιρείες από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ισπανία, έχουν σημαντική παρουσία στην κατάταξη του κλάδου.
      Η κυριαρχία των κινεζικών εταιρειών οφείλεται κυρίως στο μέγεθος της κατασκευαστικής αγοράς της Κίνας, καθώς τα ποσοστά των διεθνών πωλήσεων των ασιατικών επιχειρήσεων παρουσιάζονται αρκετά χαμηλότερα σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου. Οι ευρωπαϊκές κατασκευαστικές εταιρείες εμφανίζονται ως οι ισχυρότερες στις διεθνείς αγορές, καθώς η λίστα των κορυφαίων 10 εταιρειών στις διεθνείς πωλήσεις του κατασκευαστικού κλάδου περιέχει 6 επιχειρήσεις από την Ευρώπη.
      Σύμφωνα με την έκθεση
       Οι 28 από τις 30 κορυφαίες εταιρείες αύξησαν τα συνολικά τους έσοδα το 2017, ενώ 21 εταιρείες κατέγραψαν αύξηση της κεφαλαιοποίησης της αγοράς τους. Με βάση τη γεωγραφική τους τοποθεσία, οι μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες βρίσκονται στην Κίνα, σε ποσοστό 40% των συνολικών εσόδων του κλάδου, ενώ ακολουθούν η Ευρώπη με 27%, η Ιαπωνία με 14%, οι ΗΠΑ με 8% και η Νότιος Κορέα με 6%.
      Η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς των κορυφαίων 30 εταιρειών στο τέλος του 2017 ανήλθε στα 381 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσοστό 3% υψηλότερο από το 2016 και 50% υψηλότερο από όταν άρχισε η οικονομική κρίση το 2007. Παρά το γεγονός ότι η συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς αυξήθηκε το 2017, οι επιδόσεις δεν είναι ίδιες σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές. Οι κινεζικές εταιρείες εμφάνισαν μείωση της τάξεως του 26% στην αγοραία αξία τους, ενώ η κεφαλαιοποίηση της αγοράς των αμερικάνικων και ευρωπαϊκών εταιρειών αυξήθηκε κατά 25% και 24% αντίστοιχα.
      Πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κατασκευαστικό κλάδο, επιχειρούν τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών που παρέχουν με στόχο την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης και την αύξηση των τυπικά στενών περιθωρίων των κατασκευαστικών έργων. Το 2017, οι 30 κορυφαίες κατασκευαστικές εταιρείες παρουσίασαν 23% αύξηση εσόδων, που προήλθαν από έξω-κατασκευαστικές δραστηριότητες. Η ανάπτυξη ακινήτων, καθώς και οι βιομηχανικές υπηρεσίες και εκχωρήσεις, ήταν οι πιο κοινές στρατηγικές διαφοροποίησης των κατασκευαστικών εταιρειών.
       Οι κορυφαίες κατασκευαστικές εταιρείες και των πέντε ηπείρων αναζητούν διαρκώς ευκαιρίες ανάπτυξης στο εξωτερικό. Το 2017, οι 30 κορυφαίες επιχειρήσεις του κλάδου παρουσίασαν αύξηση των εσόδων τους, σε ποσοστό 23%, σε αγορές εκτός της τοπικής αγοράς που δραστηριοποιούνται. Ωστόσο, οι στρατηγικές διεθνούς ανάπτυξης παρουσιάζουν επιπλέον κινδύνους, οι οποίοι υπό προϋποθέσεις μπορούν να επιδράσουν αρνητικά στα περιθώρια ανάπτυξης των κατασκευαστικών εταιρειών, καθώς και στις ταμειακές ροές που προκύπτουν από τις λειτουργικές δραστηριότητες.
    • Από Engineer
      Στεγνώνει από έργα η κατασκευαστική αγορά και η κατάσταση χαρακτηρίζεται σοβαρή από παράγοντες της αγοράς. Όπως επισημαίνουν η έλλειψη δημοπρατήσεων νέων έργων οδηγεί σε αδιέξοδο όχι μόνο τις τεχνικές εταιρείες αλλά και τα περίπου 600 επαγγέλματα που συνδέονται με τις κατασκευές.
       
      Μόνο η ολοκλήρωση των έργων στους αυτοκινητόδρομους αναμένεται να αφήσει εκτός αντικειμένου αρκετές χιλιάδες εργαζομένους ενώ θα δυσκολέψει τη ζωή και στις υπεργολαβικές εταιρείες (προϊόντα, υπηρεσίες).
       
      Το ζήτημα είναι φλέγον για όλο τον κατασκευαστικό κόσμο που μιλά για χαμηλο 15ετίας στις δημοπρατήσεις έργων, όχι μόνο σε επίπεδο Κεντρικής Κυβέρνησης αλλά και σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
       
      Το πρόβλημα δεν αναμένεται να λυθεί γρήγορα καθώς θα πρέπει να ενεργοποιηθούν ταυτόχρονα κονδύλια μέσω ΕΣΠΑ στους Φορείς Υλοποίησης αλλά μέχρι σήμερα δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Οι προγραμματισμένες δημοπρατήσεις φέτος (μέχρι αρχές Ιουνίου) κινούνται σε χαμηλά επίπεδα.
       
      Την κατάσταση όσο παράδοξο και αν ακούγεται καλείται να σώσει το ...ΤΑΙΠΕΔ. Ήδη το -κατασκευαστικό- συμβόλαιο της χρονιάς μέχρι τώρα τουλάχιστον πήρε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 280εκατ.ευρώ για την ανακαίνιση των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων, συμβόλαιο που γίνεται λόγω της αποκρατικοποίησης τους.
       
      Στο Λιμάνι του Πειραιά, όλοι αναμένουν τις επενδύσεις της COSCO κόστους 200εκατ.ευρώ για να τρέξουν ενώ το ίδιο γίνεται και για τις αντίστοιχες επενδύσεις που προβλέπεται να γίνουν στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
       
      Το Ελληνικό, που είναι και η "ναυαρχίδα" των αποκρατικοποιήσεων του ΤΑΙΠΕΔ είναι όχι απλώς η σωσίβια λέμβος για τις κατασκευές αλλά το απόλυτο εργαλείο για να διατηρηθούν δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας αλλά και να δημιουργηθούν και νέες από τις επενδύσεις που μετριούνται σε περίπου 2 δισ ευρώ για την πρώτη πενταετία των έργων.
       
      Δεδομένης της σημερινής κατάστασης, θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις κινήσεις που θα κάνει το Υπουργείο μέσω των νέων μεγάλων έργων που προγραμματίζει (μιλά για 4 δισ ευρώ συμβασιοποιημένων έργων μέχρι το 2018) αλλά και των Φορέων Υλοποίησης σε επίπεδο ΟΤΑ.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes....-agora-apo-erga
       
      Click here to view the είδηση
    • Από Engineer
      Στεγνώνει από έργα η κατασκευαστική αγορά και η κατάσταση χαρακτηρίζεται σοβαρή από παράγοντες της αγοράς. Όπως επισημαίνουν η έλλειψη δημοπρατήσεων νέων έργων οδηγεί σε αδιέξοδο όχι μόνο τις τεχνικές εταιρείες αλλά και τα περίπου 600 επαγγέλματα που συνδέονται με τις κατασκευές.
       
      Μόνο η ολοκλήρωση των έργων στους αυτοκινητόδρομους αναμένεται να αφήσει εκτός αντικειμένου αρκετές χιλιάδες εργαζομένους ενώ θα δυσκολέψει τη ζωή και στις υπεργολαβικές εταιρείες (προϊόντα, υπηρεσίες).
       
      Το ζήτημα είναι φλέγον για όλο τον κατασκευαστικό κόσμο που μιλά για χαμηλο 15ετίας στις δημοπρατήσεις έργων, όχι μόνο σε επίπεδο Κεντρικής Κυβέρνησης αλλά και σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
       
      Το πρόβλημα δεν αναμένεται να λυθεί γρήγορα καθώς θα πρέπει να ενεργοποιηθούν ταυτόχρονα κονδύλια μέσω ΕΣΠΑ στους Φορείς Υλοποίησης αλλά μέχρι σήμερα δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Οι προγραμματισμένες δημοπρατήσεις φέτος (μέχρι αρχές Ιουνίου) κινούνται σε χαμηλά επίπεδα.
       
      Την κατάσταση όσο παράδοξο και αν ακούγεται καλείται να σώσει το ...ΤΑΙΠΕΔ. Ήδη το -κατασκευαστικό- συμβόλαιο της χρονιάς μέχρι τώρα τουλάχιστον πήρε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με 280εκατ.ευρώ για την ανακαίνιση των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων, συμβόλαιο που γίνεται λόγω της αποκρατικοποίησης τους.
       
      Στο Λιμάνι του Πειραιά, όλοι αναμένουν τις επενδύσεις της COSCO κόστους 200εκατ.ευρώ για να τρέξουν ενώ το ίδιο γίνεται και για τις αντίστοιχες επενδύσεις που προβλέπεται να γίνουν στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
       
      Το Ελληνικό, που είναι και η "ναυαρχίδα" των αποκρατικοποιήσεων του ΤΑΙΠΕΔ είναι όχι απλώς η σωσίβια λέμβος για τις κατασκευές αλλά το απόλυτο εργαλείο για να διατηρηθούν δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας αλλά και να δημιουργηθούν και νέες από τις επενδύσεις που μετριούνται σε περίπου 2 δισ ευρώ για την πρώτη πενταετία των έργων.
       
      Δεδομένης της σημερινής κατάστασης, θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις κινήσεις που θα κάνει το Υπουργείο μέσω των νέων μεγάλων έργων που προγραμματίζει (μιλά για 4 δισ ευρώ συμβασιοποιημένων έργων μέχρι το 2018) αλλά και των Φορέων Υλοποίησης σε επίπεδο ΟΤΑ.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-ypodomes/endiaferouses-eidiseis/item/39858-stegnonei-i-kataskevastiki-agora-apo-erga
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.