Jump to content
  • Θέσεις Εργασίας Μηχανικών στην Θεσσαλονίκη
*panagiotis*

Ο «οδικός χάρτης» του κ. Σπίρτζη

Recommended Posts

Προχθές, στο Ευρωκοινοβούλιο, ο Γκι Φερχόφσταντ, ο Βέλγος επικεφαλής της Συμμαχίας Φιλελευθέρων και Δημοκρατών, μίλησε με ένταση, αμεσότητα και εντυπωσιακή ευστοχία. Απευθυνόμενος στον Αλέξη Τσίπρα επιτέθηκε στο πελατειακό κράτος, καταλογίζοντας στον πρωθυπουργό ότι χρησιμοποιεί και ο ίδιος το πελατειακό σύστημα, όπως και οι προηγούμενες ελληνικές κυβερνήσεις. «Σωστά λέτε πως οι Ελληνες κατέβαλαν σκληρές προσπάθειες. Αλλά η πολιτική τάξη δεν το έκανε. Είμαι θυμωμένος, γιατί μιλάτε για μεταρρυθμίσεις, αλλά ποτέ δεν τις βλέπουμε», είπε. «Υπνοβατείτε προς ένα Grexit. Πρέπει να τερματιστούν τα προνόμια στην Ελλάδα: της Εκκλησίας, στα νησιά, στα πολιτικά κόμματα. Πρέπει να βρούμε μία συνολικά αποδεκτή πρόταση κι εσείς πρέπει να το κάνετε, γιατί δεν υπήρξε πρωθυπουργός στην Ελλάδα με τόσο ισχυρή εντολή, άρα εσείς είστε που πρέπει να θέσετε τέλος στη διαφθορά στην Ελλάδα».

 

Χθες, στην «Κ», δημοσιεύθηκε η είδηση (του Γ. Λιάλιου) ότι ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ξήλωσε, ο ίδιος προσωπικά, τις προστατευτικές μπάρες που τοποθετήθηκαν για να εμποδίζουν την είσοδο από την εθνική οδό σε παρόδια επιχείρηση εστίασης στη Φθιώτιδα. «Μια κίνηση που μπορεί μεν να εξυπηρετεί τη συγκεκριμένη επιχείρηση και όσους θέλουν να αποφύγουν την πληρωμή των διοδίων Θήβας, ωστόσο παραβιάζει απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, δύο νόμους και μία υπουργική απόφαση».

 

Την ίδια μέρα, δηλαδή, που ο Φερχόφσταντ κατήγγελλε το ελληνικό πελατειακό κράτος στο Ευρωκοινοβούλιο, στην ε.ο. Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος του 90ού χλμ., επιβεβαιωνόταν, εμπράκτως, του λόγου το ασφαλές. Και βέβαια με τελετουργική και επικοινωνιακή επισημότητα. Γιατί στο επίμαχο σημείο βρέθηκαν, εκτός από τον υπουργό, βουλευτές Βοιωτίας του ΣΥΡΙΖΑ και στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Υπήρξαν και οι απαραίτητες δηλώσεις εκ μέρους του υπουργού: «Οταν λέμε ότι είμαστε δίπλα στα προβλήματα του κόσμου, το εννοούμε. Εχουμε ξεκινήσει διαδικασία διαπραγμάτευσης για τις παραχωρήσεις (...). Αυτό φαίνεται ότι κάποιοι δεν το έχουν καταλάβει. Και δυστυχώς, αυτοί οι κάποιοι είναι μέσα στον κρατικό μηχανισμό. Θα το καταλάβουν από σήμερα».

 

Υφος αγανακτισμένο, όπως αρμόζει σε υπερασπιστές του λαού, αυστηρή προειδοποίηση σε «απείθαρχους» δημοσίους υπαλλήλους και το αίσθημα της αποκατάστασης του δικαίου. Τι κι αν η δημοκρατία λειτουργεί με θεσμούς και κανόνες. Με μια θεαματική κίνηση ο κ. Σπίρτζης ακύρωσε την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, δύο νόμους και μία υπουργική απόφαση. Εάν αυτό δεν είναι απόλυτη αυθαιρεσία, τότε τι είναι; Εάν το «πελατειακό κράτος» δεν φωτογραφίζεται στην προσωπική ερμηνεία κανόνων και αποφάσεων, στον μη σεβασμό των θεσμών (ο καθένας που θέλει να εξυπηρετήσει για καλό το κάνει), τότε πού αποτυπώνεται;

 

Σε στιγμές τόσο καθοριστικές για το μέλλον της χώρας, περιστατικά όπως αυτό, που μοιάζουν εντελώς δευτερεύοντα, έχουν τη σημασία τους. Το νήμα που συνδέει την αντίδραση του κ. Σπίρτζη με τους «αγανακτισμένους» και το κίνημα «δεν πληρώνω» είναι ορατό. Ενας από τους υπουργούς της κυβέρνησης αποφασίζει ότι «δίκαιο» είναι αυτό που ο ίδιος κρίνει και αμέσως εφαρμόζει, αγνοώντας δημοκρατικούς κανόνες και νόμιμες (δηλαδή δημοκρατικές) διαδικασίες. Σε μια χώρα η οποία, επιπλέον, δίνει την τελευταία μάχη της για να αποτρέψει το μοιραίο ατύχημα του Grexit. Να αποδείξει, δηλαδή, ότι μπορεί να προχωρήσει σε απαραίτητες μεταρρυθμίσεις.

 

Οπως είπε και ο Γκι Φερχόφσταντ, «πρέπει να καταρτίσετε έναν οδικό χάρτη, να καθορίσετε συγκεκριμένες μεταρρυθμίσεις που η Ελλάδα χρειάζεται απεγνωσμένα». Γι’ αυτό και ο κ. Σπίρτζης έσπευσε να χαράξει τον δικό του «οδικό χάρτη».

 

Πηγή: http://www.kathimeri...s-toy-k-spirtzh

 

Click here to view the είδηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά θα μας τρελλάνουν αυτοί? (ΑΡΔ και Φερχοφστατ) 

Πελατειακό κράτος είναι αυτό που εξυπηρετεί τους πολίτες καταργώντας την υποχρέωση να πληρώνουν διόδια 8 ευρώ (αλέ-ρετούρ) για να πάνε μια διαδρομή 10 ή 20 χλμ (μη έχοντας άλλη επιλογή) για να πάνε σε νοσοκομείο ή σε υπηρεσία/τράπεζα ή στη δουλειά τους και δεν είναι πελατειακό κράτος αυτό που χαρίζει έσοδα διοδίων σε μεγαλοεργολάβους?? 

Ή συχνότητες στα κανάλια τους.

Αν έχουν πρόβλημα με το μαγαζί στη συγκεκριμένη θέση ας το κλείσουν

Όχι όμως το δρόμο χρησιμοποιώντας προφάσεις εν αμαρτίαις. Όταν ολοκληρωθούν οι παράδρομοι (που δεν έχουν γίνει ακόμα) ας κάνουν ότι θέλουν.

Και τώρα θυμήθηκαν τις αποφάσεις του ΣτΕ?

Ας σεβαστούν τότε και την απόφαση που λέει για αντισυνταγματική μείωση συντάξεων. Αλλά που τέτοια τύχη.

Edited by imhotep
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλό είναι να η χρησιμοποιουμε πληροφορίες αλλα καρτ.

Μια χαρα τα είπε ο Γκι στην ευρωβουλή.

Από την άλλη πλευρά οι πολίτες θα πρέπει αν έχουν εναλλακτικές λύσεις ,.

Ο κ. υπουργός παντως εγινε υπουργός για να λυσει αυτά τα προβληματα και όχι να ριχνει μπαρες.και καλο ειναι να προσεξει τις πρακτικές του , γιατι σύντομα θα τις βρει μπροστά του.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παράκαμψη από Αλίαρτο, πρόσφατα ανακατασκευασμένος με την ίδια χιλιομετρική απόσταση, είναι η απάντηση για τον παράδρομο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά λάθος φαίνεται στο σημείο που κόπηκαν οι μπάρες είναι κατάστημα εστίασης που είχε πάει στο ΣτΕ για να του ανοίξουν το δρόμο και έχασε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ουσία νομίζω imhotep δεν είναι κατά πόσον είναι σωστό ή λάθος η πληρωμή διοδίων για μία μικρή απόσταση, πράγμα που ούτε εμένα προσωπικά μου φαίνεται σωστό, ειδικά όταν δεν υπάρχουν εναλλακτικές. Η ουσία είναι κατά πόσον ένας υπουργός έχει δικαίωμα να επιβάλλει την δική του βούληση εκτός υφισταμένων νόμων (και να το κάνει και φιέστα, αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο). Τώρα, ΜΟΙΑΖΕΙ δίκαιο, αλλά όταν δεν θα βολεύει εσένα μία αυθαίρετη απόφαση και ενέργεια, τότε δεν θα αποτανθείς φυσιολογικά για το δίκιο σου στους νόμους; Και τότε, γιατί να απαιτήσεις την εφαρμογή τους όταν άλλοτε δεν έκανες τίποτα ή ακόμη και υποστήριξες το αντίθετο; Δυστυχώς, η δημοκρατία λειτουργεί με αργούς ρυθμούς, αλλά είναι ότι καλύτερο. Όταν διαμαρτυρήθηκα προσωπικά κάποτε για μία τραγελαφική κατάσταση, βάσει νόμου όμως, στο ΤΣΜΕΔΕ (ούτε καν ΕΤΑΑ τότε), μου είπαν: τα παράπονά σας στους βουλευτές κύριε, εσείς τους ψηφίζετε. Και όντως, κάπως έτσι είναι. Αυτοί οι οποίοι κατήρτησαν τις υφιστάμενες συμβάσεις, από τους πολίτες εκλέχθηκαν. Και η κατάργηση του πελατειακού κράτους ακριβώς αυτό πρέπει να πολεμήσει στην συγκεκριμένη περίπτωση, την σύνταξη συμβάσεων επωφελών για κάποιους εργολάβους. Ο τρόπος όμως όπως υποθέτω θα συμφωνήσεις, δεν είναι αυτός που περιγράφει το άρθρο.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παράκαμψη από Αλίαρτο, πρόσφατα ανακατασκευασμένος με την ίδια χιλιομετρική απόσταση, είναι η απάντηση για τον παράδρομο.

ίδια χιλιομετρική απόσταση???

φαντάζομαι και με ίδια ταχύτητα όπως της SR

post-54574-0-75292100-1436796128_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξαρτάται που θες να πας. Αν είναι για Λιβαδειά προφανώς είναι συντομότερο από Αλίαρτο μέσω Θηβας παρά από Καστρο. Αλλιώς αν θες να βγεις ξανα στον παράδρομο είναι επιπλέον 13km προς Ακραίφνιο αλλά δωρεάν. Έχουμε μάθει όμως να τρέχουμε με 120 και θέλουμε και ασφάλεια που δεν μας τα δίνει ο περιφερειακός, οπότε πάμε από Εθνική. Ο Sr έχει κολλήσει σε απαλλοτρίωση (βλέπε ΣΤΕ) αλλά εκεί δεν έχει Σπιρτζη ούτε πουλάει το θέμα άρα άστο ακόμα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι θα πει που θέλεις να πας?

τα διόδια είναι μεταξύ Ακραιφνίου (συν τα γύρω χωριά) και Θήβας όχι μεταξύ Ακραιφνίου και Λιβαδειάς

οι "διερχόμενοι" της υπερτοπικής κυκλοφορίας να πάνε από την Εθνική, αλλά εδώ μιλάμε για τους κατοίκους της περιοχής

επίσης η ταχύτητα στον SR δεν είναι 120 αλλά 90 κατά μέγιστο, ενώ η "εναλλακτική" μέσα στα "χωριά" 50

παρεμπιπτόντως ο άσχετος "δημοσιογράφος" που γράφει μόνο για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα μετέφερε το "90" σε άλλο νομό (Φθιώτιδα αντί Βοιωτία) αλλά μπρος στα κάλλη τι 'ν' ο πόνος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εξήξηση.

Παίρνουμε ως δεδομένο ότι υπάρχει μετωπικός σταθμός στο 95 χιλιόμετρο. Κάποιος από τη Θήβα θέλει να πάει στο κοντινότερο προορισμό, δηλαδή το Ακραίφνιο. Μέσω εθνικής, αν θυμαμαι καλα είναι 3,80 ευρώ και περί τα 19χλμ απόσταση σε  δίκτυο αυτοκινητοδρόμου, ενώ δωρεάν από περιφερειακό είναι 28 χλμ και δωρεάν. (εντελώς άδικο το 3,80 - σε αυτό συμφωνώ) αλλά εναλλακτικές υπάρχουν.

Ο Δήμός Ωρωπού κατάφερε με συζήτηση το 3,30 να το κάνει 2,10. Δεν έχω διαβάσει κάπου για αντίστοιχη κίνηση των δήμων στη Βοιωτία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.