Jump to content

Recommended Posts

Posted

Για αυτο λεω οτι αυτές οι επιθεωρήσεις πρεπει να ειναι κουκουρουκου εντελώς.. Για τα ματιά του κοσμου. Άντε να παει ο άλλος να κανει την ίδια δουλεια που κανει μια κομμωτήρια κατάντια εντελώς

Ηθελα να ήξερα τι διάολο κρύβεται πίσω και τι συμφέροντα υπαρχουν για αρπαχτές απο εταιρείες. Ολα τα λαμόγια και οι φούσκες στην Ελλαδα μονο

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Ειναι ευκαιρια να μπει.μια ταξη στον τουριστικο κλαδο και ανταυτου θα συνεχιστει η ιδια λαμογια ικαρε...και με αμοιβες επιπεδου ανειδικευτου εργατη..ε οχι...

 

Αρκετα. Τετοιο εξευτελισμο δεν τον δεχομαι απλα. Οπως ηθελημενα δεν εγινα ενεργειακος,ετσι κ δε θα συμμετασχω και σε αυτη τη φαρσοκωμωδια..

Posted

Η αμοιβή / επιθεώρηση πόση είναι; Στο κατοστάρικο; Ανεξαρτήτως δυναμικότητας;

Posted

εκεί που λες είναι περίπου, βασικά τα καθαρά είναι χαμηλότερα. παίζει ρόλο η δυναμικότητα αλλά κατά τη γνώμη μου δεν φτάνει πολύ ψηλά...το άλλο θέμα όπως είναι ο χρόνος που απαιτείται που για την αμοιβή του κατοστάρικου πρέπει να ξοδέψεις 4-5 ώρες υποχρεωτικά και επιπλέον χρόνο στο γραφείο για την έκθεση και τυχόν λοιπά γραφειοκρατικά που θα σου ζητηθούν....! αντίστοιχα για τις υψηλότερες αμοιβές οι ώρες απασχόλησης αυξάνονται σε 2-3 μέρες...

Posted (edited)

Να δω ελεγχο σε 4στερο ξενοδοχειο εμβαδου 3.000 τ.μ. και ανω των 100 κλινων δυναμικοτητα σε 4-5 ωρες και τι στον κοσμο....

 

Αν κανεις σωστα τη δουλεια σου,θελεις μπολικες μερες.... κατω απο 3-4.000 ευρω ειναι ξεφτιλα αν αναλογιστεις και την ευθυνη που εχεις.

Edited by Alsterwasser
Posted

Δηλαδή πληρώνεσαι με την ώρα και όχι ανά υπόθεση; Δεν υπάρχει ελάχιστη αμοιβή;

Posted

Η συγκεκριμενη διαδικασια δεν ξερω αν εχει σχεση με τη νομιμοτητα των κτηριων και γενικα μονο με το αντικειμενο του μηχανικου

Posted (edited)

Δεν εχει σχεση με τη νομιμοτητα των κτιριων terry,αλλα με τις τεχνικες κ λειτουργικες προδιαγραφες που διεπουν τη χορηγηση του ΕΣΛ ΕΟΤ κ την καταταξη του καταλυματος.

 

Το μονο σιγουρο ειναι οτι οι τεχνικες προδ. απαιτουν μηχανικο κ αποτυπωση/ελεγχο χωρων σε σχεση με τα σχεδια που ειναι στπ φακελο

 

Βεβαια αν το παμε παραπερα,για να λαβει εσλ πρεπει να ειναι πολεοδομικα οκ,οποτε εμμεσως θελει κ.ελεγχο ο.α κ ρυθμισης 4178

Edited by Alsterwasser
Posted

ίσως να είναι χαμηλές οι αμοιβές και οι πιστοποιημένες εταιρείες να λάβουν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας αφού χωρίς αυτούς δουλειά δεν γίνεται, τότε γιατί να μην λάβετε μια πιστοποίηση σαν εταιρία?

Posted

ίσως να είναι χαμηλές οι αμοιβές και οι πιστοποιημένες εταιρείες να λάβουν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας αφού χωρίς αυτούς δουλειά δεν γίνεται, τότε γιατί να μην λάβετε μια πιστοποίηση σαν εταιρία?

Δεν νομίζω να είναι τόσο εύκολο...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.