Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Επιθεωρήσεις ξενοδοχείων από ιδιώτες μηχανικούς


anavatis

Recommended Posts

Συνάδελφοι θεωρώ απαράδεκτη την όλη διαδικασία με την πιστοποίηση των ξενοδοχείων και κυρίως σε ό,τι αφορά των κλάδο μας. Οι περισσότερες εταιρείες ζητούν να κάνεις το μάρκετινγ, να τους πας καταλύματα για να σου δώσουν ένα 20ευρω ως μίζα ή να κάνεις αυτό τον έλεγχο για να πάρεις ένα 70αρι. Και φυσικά δεν είναι μόνο ο έλεγχος, θα κανονίσεις εσύ το ραντεβού, θα κάνεις την προετοιμασία, θα πας εκεί, θα σε πρήξει ο κάθε βλαχος που έγινε και ξενοδόχος, γιατί εσένα θα βλέπουν μπροστά τους και πολλά άλλα. Ελπίζω πραγματικά όλοι μας να μπορέσουμε να αντισταθούμε σε αυτό το ξεφτιλίκι. Και απλά ρωτάω και αν ξέρει κάποιος παρακαλώ να με ενημερώσει εαν το τεε έχει κάνει κτ για όλα αυτα για να στηρίξει τους μηχανικούς του. Γιατί δε μπορούν φυσικά πρόσωπα-ελευθεροι επαγγελματίες να πιστοποιηθούν?Γιατί?

Και δεν κατηγορώ όποιον μηχανικό ασχοληθεί γιατί πραγματικά οι καταστάσεις είναι πολύ δύσκολες και μακάρι επαναλαμβάνω να αντισταθούμε όλοι μας.

Link to comment
Share on other sites

Η αμοιβή των 70 Ε που αναφέρεις είναι πληροφόρηση από κάποιο συνάδελφο που συνεργάζεται με τέτοια εταιρία?,

Ρωτάω, γιατί ακούγονται διάφορα ποσά αμοιβών (και χαμηλότερα των 70 Ε).

Σωστή η επισήμανση που κάνεις.

Τι πιέσεις θα δεχτεί ο μηχανικός που θα κάνει τον έλεγχο, όταν διαπιστώνει ελλείψεις, οι οποίες δεν θα δίνουν την αιτούμενη από τον ξενοδόχο κατηγορία κατάταξης και αν κάνει σωστά τη δουλειά του, η έστω ελάχιστη αυτή αμοιβή, θα είναι διασφαλισμένη;

Link to comment
Share on other sites

Στην περιοχη μου η αμοιβη της εταιριας ειναι 400 ευρω ανα καταλυμα κ ο ελεγκτης λαμβανει περιπου 70-100 ευρω.

 

Σε αυτο που γραφεις παυλο... διασφαλισμενη ναι,καθως πληρωνεσαι απο την εταιρια. Για τις ευθυνες,σαφως τις φερει ολες ο ελεγκτης

Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια, η εταιρία βάζει πλάτη στο συνεργάτη της, ο οποίος θα δυσαρεστήσει ενδεχομένως έναν ξενοδόχο, που είχε αιτηθεί κατάταξη ανώτερης κατηγορίας και ο επιθεωρητής το κατατάσσει λόγω ελλείψεων σε μικρότερη, ή στην πράξη ο επιθεωρητής δέχεται πιέσεις από την ίδια την εταιρία προκειμένου να "σπρώξει" το θέμα?

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξιζει τον κοπο να ασχοληθεις παυλο...αμοιβες της πλακας,ευθυνες μεγαλες.

Και γω που μιλησα με μια εταιρεια Novaκατι...μου ειπαν για πελατες που κυριως βρισκω εγω με μοιρασμενα ποσοστα ενω αν τους βρουν αυτοι παιρνω γυρω στο 20-30% απο μια αμοιβη γυρω στα 100 ευρω για μεσαιου τυπου ξενοδοχεια..

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ μην αρχίζετε αντεγκλήσεις επί προσωπικού .- Εγινε διαγραφή σχετικών μηνυμάτων.

Γράψτε αν έχετε να προσφέρετε κάποια χρήσιμη πληροφορία για το θέμα. 

 

avgoust

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.