Jump to content
Προσθέστε το Michanikos.gr στις πηγές ενημέρωσης σας στο Google News! ×

Recommended Posts

Posted

Συνάδελφε αναφέρονται στα ''στεγασμένα επαγγέλματα'' αν εννοείς αυτό και οχι αν είναι στεγασμένη κατασκευή.(συγγνώμη αν κατάλαβα λάθος από την διατύπωση σου).Προσκομίζεις βεβαιωση ΟΑΕΕ για το επάγγελμα και τιμολόγιο 

οκ κατάλαβα δεν το διατύπωσα σωστά εννοούσα τα στεγασμένα επαγγέλματα όπως είπες....

Άρα αν προσκομισθούν βεβαίωση ΟΑΕΕ και τιμολόγιο υλικών από την εταιρεία, δεν απαιτείται να πληρωθούν ένσημα;

  • 4 months later...
  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Συνάδελφοι καλησπέρα.

Σε περίπτωση 48ωρης ενημέρωσης ισχύει οτι ισχύει και για την Ε.Ε.Μ.Κ για το ΙΚΑ?

Posted

Η 48ωρη δεν κοινοποιείται στο ΙΚΑ, οπότε δεν είναι υποχρεωτική η απογραφή

Εξυπακούεται όμως ότι δήλωση-απογραφή μπορείς να κάνεις για οποιαδήποτε εργασία  

  • Upvote 1
  • 2 months later...
Posted

Θέλω να δημιουργήσω ένα μικρό χώρο απο γυψοσανίδες μέσα σε μια αίθουσα γραφείων.

Θα βγάλω άδεια μικρής κλίμακας (βεβαίωση+κάτοψη)

 

Ενσημα στη περίπτωση μου για τον γυψοσανιδά, δεν χρειάζονται.

 

Ρητορική ερώτηση:

Αφού τα ένσημα αφορούν μη στεγασμένα επαγγέλματα, γιατί

στον πίνακα 3 έχει κατηγορία ψευδοροφών;

 

thanks.....

Posted

Γιατί δεν είναι απαραίτητο να τις τοποθετεί "στεγασμένος"

  • Upvote 1
Posted

Το οποίο αποδεικνύεται από την προσκόμιση τιμολογίων εάν θυμάμαι σωστά..

Posted

Σωστά θυμάσαι

κι εκτός από τα τιμολόγια, θα πρέπει να προσκομιστούν δικαιολογητικά για ασφάλιση του προσωπικού (του στεγασμένου)

Posted

Να διευκρινήσω κάτι που δεν έχω καταλάβει.

Σε περίπτωση που έχω εργασίες που γίνονται από εστεγασμένο επάγγελμα, πχ μόνο γυψοσανίδες όπως λέει ο συνάδελφος.

Θα βγάλω Μικρή κλίμακα, θα κοινοποιηθεί στο ΙΚΑ.

Στην περίπτωση αυτή θα προσκομίσω απλώς τα τιμολόγια των εργασιών στο ΙΚΑ και δικαιολογητικά ασφάλισης των εργαζομένων (τι δηλαδή?) και τελείωσα

ή θα κάνω κανονικά απογραφή έργου με όλη τη διαδικασία και προσκομίζοντας επιπλέον τα παραπάνω απλά δεν θα μου βγάλουν να πληρώσω ένσημα

Posted

Κατερίνα

αυτό που θυμάμαι ως παλιός από ..παλιά

σε περίπτωση εκτέλεσης εργασιών από εστεγασμένο επάγγελμα

το ΙΚΑ ζητούσε πριν την έναρξη των εργασιών αυτών 

Υ.Δ του ιδιοκτήτη του έργου ότι οι εργασίες τάδε θα εκτελεστούν από ε.ε και

μετά το πέρας τιμολόγια από την επιχείρηση και Υ.Δ του επιχειρηματία 

ότι οι εργασίες εκτελέσθηκαν από την επιχείρησή του,

τα οποία όφειλε να προσκομίσει στο ΙΚΑ και πάλι ο ιδιοκτήτης του έργου

Posted

Η απογραφή θα γίνει κανονικά με προσκόμιση πίνακα 3.

Θα δοθεί ΑΜΟΕ και θα καθοριστούν τα ημερομίσθια.

όταν τελειώσουν οι εργασίες, θα προσκομιστούν στο ΙΚΑ τα σχετικά παραστατικά, ώστε να κλείσει η καρτέλα με μηδενισμό του αριθμού ημερομισθίων. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.