Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Στη γερμανική "Fraport" τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια έναντι 1,2 δισ.


Engineer

Recommended Posts

Μια και είναι καλοκαιράκι και δουλειές δεν έχουμε (όχι ότι είχαμε το χειμώνα δλδ ) και μιας και είχε αναφερθεί στο παρόν forum ότι πλέον στη ζωή μας όλα πρέπει να γίνονται με εξελάκια ( sic ) είπα να βάλω κάτω κάποια νούμερα μήπως και φανεί κανένα φως στην άκρη του tunnel.

 

 

Έχουμε και λέμε :

 

1- Παραχωρούνται τα 14 μεγαλύτερα σε μέγεθος και αεροπορική κίνηση αεροδρόμια της χώρας. Τα 14 αυτά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.

 

2- Διάρκεια σύμβασης 50 έτη.

 

3- Συνολικό ποσό στα ταμεία του κράτους 5.075.000.000 Ευρώ σε διάστημα 50 ετών. Σε αυτό το ποσό περιλαμβάνονται ΚΑΙ οι "επενδύσεις" που θα εκταμιεύσει ο "επενδυτής" για όλα τα έργα υποδομών/συντήρησης που θα κάνει στην διάρκεια των 50 ετών.

 

4- Δηλαδή 101.500.000 Ευρώ το έτος για τα 14 μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας.

 

5- Σαν να λέμε 7.250.000 Ευρώ ετήσιο μίσθωμα ανά αεροδρόμιο.

 

6- Που σημαίνει 19.863 Ευρώ θα εισπράξει ανά ημέρα και ανά αεροδρόμιο το Ελληνικό κράτος.

 

7- Περίπου όσο ένα τυπικό "νυχτοκάματο" λαϊκού αοιδού.

 

8- Ας δούμε μία τυπική είσπραξη ενός αεροδρομίου ( του Ελ.Βενιζέλος για αναφορά ) για ένα αεροσκάφος 120 τόννων το οποίο προσγειώνεται ξεφορτώνει, φορτώνει και φεύγει σε διάστημα λιγότερο των 2 ωρών ( χωρίς τέλη overnight parking, ground handling κλπ ).

Το αεροδρόμιο χρεώνει την αεροπορική εταιρεία κάτι περισσότερο των 2600 Ευρώ.

 

9- Για να έχουμε μια εικόνα δηλαδή, με κάτι λιγότερο από 8 αεροσκάφη ανά ημέρα το αεροδρόμιο έχει βγάλει τα 19.863 Ευρώ που θα δώσει στο Ελληνικό κράτος.

 

10- Οι υπόλοιπες εισπράξεις πέρα των 8 αεροσκαφών καθώς και ολες οι εισπράξεις από τις υπόλοιπες λειτουργίες ενός αεροδρομίου ( από τα parking αυτοκινήτων μέχρι τα ενοίκια των καταστημάτων για παράδειγμα ) πάνε στην τσέπη του "ΕΠΕΝΔΥΤΗ".

 

11- Μα ποιός είναι τελικά αυτός ο "ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ" που θα σώσει τα Ελληνικά αεροδρόμια και το βασικότερο θα προχωρήσει το πρόγραμμα "ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ" ;

Κύριος μέτοχος της εισηγμένης Fraport είναι το γερμανικό

ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης.

 

12- "Αποκρατικοποιούμε" ( χαρίζουμε στην ουσία ) δηλαδή τα Ελληνικά αεροδρόμια σε μια ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ οντότητα.

 

13- Περαστικά μας και εις ανώτερα.

 

 

Πηγές στοιχείων & πληροφοριών :

 

(A)

 

Άρθρο #1 στο παρόν νήμα.

 

 

( B )

http://www.aia.gr/userfiles/85ab214c-4e7b-4639-83ca-a1fb2a24fc19/Charges_072015.pdf

Edited by CybEng
  • Upvote 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 48
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@CybEng

 

Μόλις γύρισα απο Σαντορίνη που είχα πετάξει με αεροπλάνο απο Αθήνα. Η λέξη "χάλι" πραγματικά είναι λίγη μπροστά σε αυτό που αντίκρυσα. Και με 1 ευρώ να το δίνανε, πάλι καλά θα κάνανε. Στην τελική, ας κάνανε ελληνικές εταιρίες κοινοπραξία για να πάρουν τα αεροδρόμια. Αλλά φυσικά, όταν ελληνικές εταιρίες κάνουν επενδύσεις στην Τουρκία, Σκόπια, Βουλγαρία, κλπ, δεν τρέχει τίποτα.

 

Κάτσε εσύ τώρα και κάνε τις αναλύσεις σου....

Edited by Topap
  • Upvote 7
Link to comment
Share on other sites

Ας κοιτάξουμε λοιπον τα 50 αυτά χρόνια να βελτιωθούμε ώστε να τα διαχειριστεί Ελληνική εταιρεία στο μέλλον.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα μας είναι η εθνικότητα της εταιρείας; Τι διαφορά θα υπήρχε αν η εταιρεία ήταν ελληνική (εκτός από το ότι δεν θα ζοριζόταν τόσο ο Σόιμπλε να γίνει η παραχώρηση);

 

Το χάλι που λέει ο Topap της Σαντορίνης μόνο με παραχώρηση μπορεί να διορθωθεί; Αν είναι έτσι, καλά να πάθουμε.

 

Η σύμβαση άραγε τι προβλέπει σε περίπτωση που του χρόνου το χάλι εξακολουθεί να υπάρχει;

Link to comment
Share on other sites

  1. Έλληνες επενδυτές υπάρχουν κ συμμετέχουν σε όλα τα σχήματα. Το ότι δεν είναι πλειοψηφία σε αυτά, κάτι λέει για το κεφάλαιο που μπορούν κ θέλουν να επενδύσουν. Χωρίς κεφάλαιο δεν γίνονται επενδύσεις.
  2. Η εταιρεία δεν θα φορτώσει τα αεροδρόμια στην πλάτη να τα πάρει στην Γερμανία.
  3. Ένα αεροδρόμιο είναι εργοστάσιο παραγωγής τουρισμού.
  4. Η λειτουργία του είναι σύνθετη και εξειδικευμένη δουλειά που το ελληνικό δημόσιο (ΥΠΑ), αποδεδειγμένα, δεν μπόρεσε να την κάνει επαρκώς τα τελευταία 40-50 χρόνια.
  5. Τα περισσότερα αεροδρόμια μας (εκτός των διεθνών), μένουν κλειστά τίς περισσότερες ώρες τίς ημέρας. Έχετε ακούσει ποτέ λιμάνι να κλείνει και να μην μπορείς να μπείς να δέσεις; Ο λόγος που επικαλείται η ΥΠΑ είναι ότι δεν υπάρχει προσωπικό. Η αλήθεια είναι ότι έχει φτιάξει οργανογράμματα με θέσεις που δεν χρειάζονται (δεν υπάρχουν σε κανένα αεροδρόμιο του πολιτισμένου κόσμου) και μετά λέει ότι δεν έχει προσωπικό.
  6. Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι οι ελεγκτές που παραμένουν ΔΥ και θα πολεμήσουν με νύχια κ με δόντια την όποια αύξηση στην κίνηση. Μαζί με τους κεφαλαιακούς ελέγχους ήδη κάνουν την πλειοδότρια να το ξανασκέφτεται.
  7. Κάποια στιγμή να δούμε και τίς άλλες προσφορές να σιγουρέψουμε ότι αυτή είναι η συμφερότερη γιατί με το Ελληνικό Δημόσιο όλα να τα περιμένεις

http://www.kathimerini.gr/827568/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/ston-aera-h-symvash-twn-14-perifereiakwn-aerodromiwn

Edited by jkar
  • Upvote 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

CybEng,

Μιας και το κατέχεις το θέμα, πες πόσα λεφτά (κέρδος) φέρνουν στο κράτος αυτά τα 14 αεροδρόμια το χρόνο.
Φέρνουν περισσότερα από 101.500.000 Ευρώ/έτος?

Ποιά απο τα 14 είναι ζημιογόνα?
Αν κανένα τότε γιατί δεν "έσμπρωξαν" και μερικά ζημιογόνα έτσι ώστε να γλυτώσει το κράτος έξοδα ενώ παράλληλα να κρατούσαν 1-2 κερδοφόρα?
Γιατί τόσο μεγάλο, 40 χρόνια, διαστημα?

Στο 9 δεν λες πόσα απο τα 19.863 Ευρώ είναι το καθαρό κέρδος, αν και όπου υπάρχει.

Στο 12 γίνε πιο πειστικός, σε μερικούς εδώ μπορεί και να εκτίθεσαι.
Και εγω δεν θέλω να δώσουν τόσα αεροδρόμια για 40 χρόνια αλλά μπορεί και να μη γίνεται αλλιώς. Καίγονται για χρήμα.
Ο (Γερμανός) Φραπόρτ πλειοδότησε και του τα έδωσαν. Μακάρι να ήταν κάποιος φιλάνθρωπος ή εκκλησία ή κάτι τέτοιο.

Τέλος με όλες αυτες τις ιδιωτικοποιήσεις το κράτος θα χάνει σε τεχνογνωσία και θα χρειάζεται πάντα τους ιδιώτες.

Link to comment
Share on other sites

Άμα ήταν τόσο απλό ρε παιδιά και σίγουρο το κέρδος.....γιατί δεν πήγε ο Μήτσος ο Έλληνας να τα πάρει και πήγε η Φράπορτ ?! Τόσο απλά είναι όλα !! 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.