Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Τον υποβίβασε ο Σπίρτζης γιατί «έκλεισε» μπάρες


stayros

Recommended Posts

Στoν υποβιβασμό του διευθυντή του υπουργείου Υποδομών που ζήτησε να κλείσουν οι μπάρες μπροστά από παράνομα συνδεδεμένο με την εθνική οδό εστιατόριο προχώρησε ο αναπλ. υπουργός Χρήστος Σπίρτζης. Μόνο που ο συγκεκριμένος διευθυντής, ο οποίος υποβιβάστηκε από τον κ. Σπίρτζη σε τμηματάρχη... προσπαθούσε να εφαρμόσει δύο αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για τη συγκεκριμένη περίπτωση, μία υπουργική απόφαση, δύο νόμους και, τελευταία, μια απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θήβας που δεν άφηναν κανένα περιθώριο υπέρ της διατήρησης της παράνομης σύνδεσης.

 

Ο κ. Γεράσιμος Κόκλας υπηρετεί 33 χρόνια στο υπουργείο Υποδομών και ορίστηκε (έπειτα από διαδικασία κρίσεων) διευθυντής Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης Υποδομών με σύμβαση παραχώρησης από την έναρξη λειτουργίας της συγκεκριμένης διεύθυνσης, το 2008. Με την εκδικητικού (όπως όλα δείχνουν) χαρακτήρα απόφαση του κ. Χρήστου Σπίρτζη υποβιβάστηκε σε τμηματάρχη έργων ύδρευσης, αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων.

 

Ποιο ήταν το «αμάρτημα» του κ. Κόκλα; Οτι κίνησε τη διαδικασία για να κλείσει η παράνομη σύνδεση της επιχείρησης «Ενενήντα ΑΕΒΕ» (στο 90ό χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, στη Βοιωτία) με μπάρες ασφαλείας. Ο διευθυντής της υπηρεσίας δεν είχε και πολλά περιθώρια να κινηθεί διαφορετικά, αν ήθελε να πράξει το καθήκον του: το κλείσιμο των παράνομων συνδέσεων με την εθνική οδό ορίστηκε με υπουργική απόφαση το 2001. Οι θιγόμενοι επιχειρηματίες προσέφυγαν κατά της απόφασης στο Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ, το οποίο το 2008 απέρριψε όλα τα επιχειρήματά τους και διέταξε το κλείσιμο των παράνομων συνδέσεων (αποφάσεις 1086 και 1087/2008).

 

Το κλείσιμο όλων των παράνομων συνδέσεων προβλέφθηκε ως όρος στη σύμβαση παραχώρησης του άξονα προς τη Νέα Οδό (το 2007) και σχετική υποχρέωση επαναδιατυπώθηκε στον ν. 4313/2014, ο οποίος έδωσε προθεσμία μέχρι τον Μάρτιο του 2015. Οι θιγόμενοι επιχειρηματίες είχαν κερδίσει το 2010 ασφαλιστικά μέτρα από το Πρωτοδικείο Θήβας, πετυχαίνοντας την προσωρινή διατήρηση της σύνδεσης. Ομως το Πολυμελές Πρωτοδικείο Θηβών (απόφαση 16/2015) απέρριψε και πάλι όλα τα επιχειρήματα των προσφευγόντων, ζητώντας να κλείσουν οι μπάρες.

 

Υπενθυμίζεται ότι κατά το (ενώπιον τηλεοπτικών συνεργείων) «άνοιγμα» της μπάρας, ο κ. Σπίρτζης δεν δίστασε να απειλήσει δημόσια... τον υπάλληλο που εφάρμοσε τον νόμο και τελικά, ένα μήνα μετά, τον υποβίβασε. Ο κ. Κόκλας, πάντως, έχει καταθέσει αίτηση θεραπείας, ζητώντας να αναιρεθεί η απόφαση.

 

Πηγή: http://www.b2green.g...=27475&lang=el#

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Πιο κομπλεξικός από τον Σπίρτζη δεν πρέπει να υπάρχει. Μακράν ο χειρότερος που πέρασε από ΤΕΕ. Κομματοκωλοτούμπας-καιροσκόπος.

  • Upvote 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Για να είμαστε δίκαιοι όμως βάζω και την απάντηση που έδωσε ο ίδιος ο Σπίρτζης.

 

 



Η απάντηση :

 

Ευχαριστούμε τόσο τον SKAI, δια του κ. Πορτοσάλτε, όσο και την Καθημερινή για την στήριξη που προσφέρουν στην κυβέρνηση και τα στελέχη της. Είναι πράγματι τιμή και στήριξη για εμάς να υβριζόμαστε από τα συγκεκριμένα μέσα, για λόγους που όλος ο ελληνικός λαός γνωρίζει.

 

Όταν δε χαρακτηριζόμαστε από τα ίδια μέσα και από τον κ. Πορτοσάλτε ως διαπλεκόμενοι, τους αντιμετωπίζουμε εμείς και το σύνολο του ελληνικού λαού, ως ψυχαγωγικές εκπομπές, χιουμοριστικής κατεύθυνσης. Εκτός και αν υπονοούν τις σχέσεις με το σύνολο του ελληνικού λαού, που θίγεται από το συγκεκριμένο τρόπο παραχωρήσεων και εκτέλεσης έργων, με  τους κατοίκους των όμορων οικισμών, που δεν θα μπορούσαν να φτάσουν ούτε στα χωράφια τους, χωρίς να πληρώσουν διόδια και  τους δεκάδες εργαζόμενους στις επιχειρήσεις, που έκλεισαν από τις προβλέψεις της προηγούμενης κυβέρνησης, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι νόμιμες διαδικασίες και προδιαγραφές για τη λειτουργία των αυτοκινητοδρόμων.

 

Για τις «καταγγελίες» των συγκεκριμένων μη διαπλεκόμενων μέσων του SKAI, της Καθημερινής και του κ Πορτοσάλτε απαντάμε ότι:

 

Α) Είναι τιμή μας, η επαναπρόσληψη από το Υπουργείο και φορείς, που εποπτεύονται από το Υπουργείο, εργαζομένων που άδικα και παράνομα πέταξαν στο δρόμο οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Αυτή είναι και η βαθιά διαχωριστική γραμμή μεταξύ της νεοφιλελελεύθερης συντήρησης και της ντόπιας διαπλοκής, που ισοπέδωσαν τη χώρα και αποδόμησαν τον κοινωνικό ιστό, με τις πολιτικές της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και των προοδευτικών λαϊκών δυνάμεων, που υπερασπίζονται τα κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα και τη νομιμότητα.

 

Β) Αποτελεί ανέκδοτο να καταγγελλόμαστε ότι στο γραφείο του Αναπληρωτή Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ, με το εύρος, τα θέματα και το αντικείμενο που διαχειρίζεται, το στελεχώνουν 11 σύμβουλοι, εκ των οποίων οι 4 νομικοί. Όσο δε για την αναφορά στην ημερομηνία διεκπεραίωσης της σύμβασης ενός από αυτούς, για διαδικαστικούς λόγους η σχετική απόφαση δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2015, με αναδρομικότητα από 1η Ιουλίου 2015, ενώ προσφέρει τις υπηρεσίες του από 16 Μαΐου 2015.

 

Σε σχέση με το δημοσίευμα της Καθημερινής, για την υπόθεση διευθυντή του Υπουργείου, σημειώνεται ότι:  

 

-        Οι διορισμοί διευθυντών, χωρίς αξιολόγηση και υπηρεσιακά συμβούλια από την προηγούμενη κυβέρνηση βαφτίστηκαν κρίσεις

 

-        Οι αποφάσεις των δικαστηρίων, που αφορούν στις παράνομες συνδέσεις αυτοκινητοδρόμων είναι καθόλα σεβαστές. Παράλληλα πρέπει να τηρούνται οι ελάχιστες προδιαγραφές, που ορίζει ο νόμος, οι τεχνικές μελέτες και οι προδιαγραφές για τους αυτοκινητοδρόμους. Επομένως όταν για εκατοντάδες  χιλιόμετρα δεν υπάρχει σημείο για τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου να σταματήσουν, όχι για αναψυχή αλλά για εφοδιασμό καυσίμων και σε περιπτώσεις ανάγκης των οδηγών και όταν δεν έχει κατασκευαστεί ούτε ένας Σταθμός
Εξυπηρέτησης  Αυτοκινήτων (ΣΕΑ), ενώ προβλέπεται ανά 40  έως 50 χιλιόμετρα να υπάρχει, είναι απολύτως λογικό και επιβεβλημένο το αρμόδιο Υπουργείο να μεριμνά για την ελάχιστη τήρηση των προδιαγραφών ασφαλούς λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου και ασφαλούς διέλευσης των διερχόμενων οδηγών.

 

-        Τα εν λόγω δεδομένα και οι ενέργειες που είχε αναλάβει η πολιτική ηγεσία ήταν σε πλήρη γνώση της υπηρεσίας του Υπουργείου, όπως και η σχετική νομοθετική ρύθμιση, που προβλέπει ότι οι παρόδιες συνδέσεις κλείνουν σε συνάρτηση με την κατασκευή και λειτουργία, ενός τουλάχιστον ΣΕΑ.

 

-        Παρά ταύτα δύο ημέρες πριν το δημοψήφισμα, χωρίς ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας, ο συγκεκριμένος διευθυντής, από μόνος του απέστειλε επιστολή για το κλείσιμο της σύνδεσης στον παραχωρησιούχο. Οι εργασίες τοποθέτησης στηθαίων μας έγιναν γνωστές από βουλευτές του νομού Βοιωτίας και κατοίκους οικισμών της περιοχής, τη Δευτέρα μετά το δημοψήφισμα. Σε επικοινωνία μας με τον παραχωρησιούχο, επαναβεβαιώθηκε η βούληση του Υπουργείου να τηρηθούν οι κανόνες εύρυθμης λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου. Τα μερικώς τοποθετημένα στηθαία  αποξηλώθηκαν από συνεργείο κατασκευαστή του παραχωρησιούχου το απόγευμα της ίδιας ημέρας.

 

Προς τα συγκεκριμένα μέσα και τον  κ.  Πορτοσάλτε, που συνεχίζουν να υβρίζουν την κυβέρνηση και τα μέλη της, σημειώνουμε ότι:

 

1)    Το νομοσχέδιο για τις αδειοδοτήσεις των τηλεοπτικών καναλιών και των συχνοτήτων θα υλοποιηθεί μετά τις εκλογές, με την συντριπτική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ.

 

2)    Η στάση της κυβέρνησης δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε να αμβλυνθεί σε σχέση με έργα, διαγωνισμούς, προμήθειες ή συμφέροντα που για δεκαετίες λεηλατούν τον πλούτο της χώρας και του ελληνικού λαού, υπό την πίεση της σπέκουλας και της λάσπης γνωστών διατεταγμένων προπαγανδιστών.

 

3)    Όσοι πολεμούν την κυβέρνηση με τον μανδύα της «αριστερής καθαρότητας» ας αναλογιστούν ποιους εξυπηρετεί η στάση τους και με ποιους ταυτίζονται αλλά και όσοι υπηρέτησαν τις κυβερνήσεις της διαπλοκής και προσπαθούν να τις νεκραναστήσουν ας το πάρουν απόφαση ότι δεν θα τους γίνει το χατίρι.
Στις επερχόμενες εκλογές, όπως έγινε και με το πρόσφατο δημοψήφισμα, ο ελληνικός λαός θα δώσει τη δική απάντηση στο πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο της διαφθοράς και της διαπλοκής και στους εκφραστές του. 
 
 
πηγή εδω
  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Εγώ Διδώνη διαβάζω:

 

1) Σπίρτζης.... ρε τι να κάνει αυτή η ψυχή... Που χάθηκε τόσους μήνες....

 

2) Οσους διώχνουμε είναι τομάρια και όσους προσλαμβάνουμε είναι διωκόμενοι αγωνιστές.

 

3) Ο νόμος σεβαστός αλλά εμείς τον γράφουμε στα τέτοια μας.

 

Και για κατακλείδα:

Ο λαός μπλα μπλα μπλα.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • Πολιτικός (και επίσημα) πια ….
  • Αλλά και τα ΜΜΕ (ειδικά μερικά) όλο για το καλό μας φροντίζουν.

 

Οπότε ναι ο λαός μπλα μπλα μπλα… κι όλα για αυτόν 

Edited by Didonis
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια τα ΜΜΕ για το καλό μας θα φροντίσουν.

Θα ξεχάσω πως ο ΣΚΑΙ με προστάτευσε από την παραπληροφόρηση των άλλων ΜΜΕ για το υποτιθέμενο >.

Ευτυχώς που τους άκουσα τότε... Παραλίγο να παρεξηγήσω τους Ρουσόπουλο, Βουλγαράκη & ΣΙΑ.

 

Παρόλα αυτά είναι Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι !!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξύ κάνει την παρανομία για να βολέψει έναν επιχειρηματία, τιμωρεί τον διευθυντή που εφάρμοσε τις αποφάσεις του ΣτΕ και το νόμο, και συνεχίζει λέγοντας ψέματα πως για 50 χλμ δεν υπάρχει Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητών. Καταπληκτικός υπουργός...

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να μην μπει στην λίστα. Τον λυπάμαι τον χριστιανό.

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.