Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μισθωτος Μηχανικός ΤΣΜΕΔΕ


EleniZaggana

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Είμαι Μισθωτη Μηχανικός στο ΤΣΜΕΔΕ και έχω εγγραφεί από τον Οκτώβριο του 2010. Σε 2 μηνες θα περάσω την πενταετία και κοιτάζοντας τον παρακάτω πίνακα

 

http://www.tsmede.gr/Portals/0/ODHGIES_ERGODOTES/%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3%20%CE%95%CE%99%CE%A3%CE%A6%CE%9F%CE%A1%CE%A9%CE%9D%20%CE%9C%CE%99%CE%A3%CE%98%CE%A9%CE%A4%CE%A9%CE%9D%202015.pdf

 

προσπαθώ να καταλάβω τι εισφορές θα πληρώνω σε 5 ή σε 10 χρόνια. Αυτή την στιγμή πληρώνω 3,34% επι του μεικτού μισθού για την κύρια σύνταξη.

 

1) Πως μπορώ να ξέρω εαν έχω υπαχθεί στην Ειδικη Προσάυξη, από τα ποσά φαίνεται ότι δεν έχω υπαχθεί?

2) Τι ειναι Ειδικη Προσαύξηση?

3) Εαν περάσω την 5 ετία, θα πληρώνω για πάντα το 6.67% του μεικτού μισθού? Η ανα 3ετια μετά τα 5 χρόνια θα αλλάζω ασφαλιστική κατηγορία και θα πληρώνω περισσότερα?

 

Ευχαριστώ εκ τω προτέρων,

Edited by EleniZaggana
Link to comment
Share on other sites

Οι εισφορές σου ως μισθωτή  για άνω πενταετίας είναι αυτές:

 

 

ΙΚΑ_ΑΣΘΕΝΕΙΑ 4.18%

ΤΣΜΕΔΕ ΚΥΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ  6.67%

ΤΣΜΕΔΕ ΚΥΤ 2.15%

ΤΣΜΕΔΕ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ 3.00%

ΤΣΜΕΔΕ ΚΛ ΕΦΑΠΑΞ 4.00%

 

Η ειδική προσαύξηση ξεκινάει από τα 97 ευρώ πλέον και θα αλλάζει άνα τριετία. Υπάγεσαι υποχρεωτικά μετά τα 35 και 10 χρόνια ασφάλισης.

Edited by shin0bi
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να ρωτήσω κάτι σχετικό..

 

Είμαι ασφαλισμένος στο ΤΣΜΕΔΕ από τον Ιούνιο του 2011(4ετία)

αλλά στον μισθό μου από τον Ιούνιο του 2015 πληρώνω εισφορά >5ετίας.

Αυτό συβαίνει επειδή τον Ιούνιο έκλεισα τα 35, οπότε υποχρεωτικά υπάγομαι στους άνω 5ετίας?

Link to comment
Share on other sites