Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Μηχανικός Συγκολλήσεων


MirVas

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Είμαι Μεταλλουργός Μηχανικός, απόφοιτη του 2014 και θέλω να ρωτήσω αν κάποιος εδώ έχει εικόνα για το αν η πιστοποίηση του Μηχανικού Συγκολλήσεων προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση στην Ελλάδα. Σχόλια και γνώμες είναι ευπρόσδεκτες.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Από φίλους που έχουν κάνει την πιστοποίηση, γνωρίζω ότι πλέον είναι απαίτηση σε εργοστάσια/μηχανουργεία που φτιάχνουν μεταλλικές κατασκευές, να ΄έχουν μηχανικό συγκολλλήσεων. Σε πολλούς μάλιστα καλύπτει η εταιρεία τα εξοδα (και είναι μεγάλο το κόστος πρέπει να κέρεις...)

Αν σ'ενδιαφέρει το αντικείμενο κάντο...

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται να το κάνεις!

 

Οι πιστοποιήσεις είναι και δύσκολες, και θέλουν διάβασμα, και απαραίτητες σε έργα μεταλλικών κατασκευών.

 

Θυμάμαι την εντύπωση που μου άφησε μια επίσκεψη που κάναμε στην τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας, και όσα πράγματα μας έλεγε εκεί ο αρχιμηχανικός των συγκολλήσεων, για τις συνδέσεις όλων των πλακοειδών στοιχείων μεταξύ τους.

 

Τέτοιες εξειδικεύσεις θεωρώ ότι είναι απαραίτητες, ειδικά για την ειδικότητά σου.

 

Αλλά ακόμη και για μας τους πολιτικούς, είναι προσόντα που μόνο καλό μπορούν να σου αποφέρουν.

 

Ναι, κάν' το!....

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απλά επειδή ακριβώς το κόστος είναι μεγάλο και θα το καλύψω μόνη μου, ήθελα να μάθω αν όντως αξίζει μία τέτοια "επένδυση", ή αν λόγω των σημερινών εργασιακών συνθηκών στην Ελλάδα θα είναι ουσιαστικά χωρίς αντίκρυσμα.

Link to comment
Share on other sites

Μόνη σου τα έξοδα; Δύσκολο. Ψάξου για έξω, καθώς το δίπλωμα αυτό έχει διεθνή αναγνώριση. Ψάξε για εταιρείες κατασκευής αγωγών μεταφοράς καυσίμων, δεξαμενών και όλα τα σχετικά. Καλή τύχη!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο