Μετάβαση στο περιεχόμενο
dsworks

Ψηφιακή υπογραφή για ηλεκτρονική υποβολή τοπογραφικών διαγραμμάτων

Recommended Posts

Από τον ΠΣΔΑΤΜ ήρθε το ακόλουθο e-mail:

 

Αγαπητοί συνάδελφοι,

στο πλαίσιο του έργου των  ηλεκτρονικών υπηρεσιών που θα παρέχει η ΕΚΧΑ Α.Ε σε επαγγελματίες, θα θεσμοθετηθεί η διαδικασία της ηλεκτρονικής υποβολής των τοπογραφικών διαγραμμάτων και των διαγραμμάτων γεωμετρικών μεταβολών σε ψηφιακή βάση της ΕΚΧΑ Α.Ε.

Η υποχρέωση θα αφορά  τα διαγράμματα που προσαρτώνται στις συμβολαιογραφικές πράξεις της χώρας ή  συνυποβάλλονται με αιτήσεις προς τα Κτηματολογικά Γραφεία.

Τα παραπάνω θα ισχύσουν στις αρχές του 2016 για τα διαγράμματα που συντάσσονται από μία ημερομηνία και μετά , και μεταξύ άλλων  προβλέπεται  η ψηφιακή υπογραφή των αρχείων από το συντάκτη του διαγράμματος.

 Ως εκ τούτου, οι μηχανικοί συντάκτες των διαγραμμάτων πρέπει να προβούν εγκαίρως στην προμήθεια ψηφιακών πιστοποιητικών αναγνωρισμένων σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία EU99/93 και σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα 150/2001. Επιπλέον η διαδικασία της ψηφιακής υπογραφής θα πρέπει να συνοδεύεται και με αντίστοιχη χρονοσήμανση από φορέα που εκδίδει χρονοσημάνσεις κατ’ εφαρμογή του θεσμικού πλαισίου διαπίστευσης της ΕΕΤΤ και περιλαμβάνεται στον κατάλογο εμπίστευσης της ΕΕΤΤ (Κατάλογος Εμπίστευσης εποπτευόμενων / διαπιστευμένων Παρόχων Υπηρεσιών Πιστοποίησης – TSL).

 

Σε αναμονή για νεώτερα... :shock:

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

προς υπενθυμιση για το 150/01

και να δουμε τι σημαινει πρακτικα  αυτο για εμας 

pd150_2001.pdf

Edited by KOKARADI

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

....

 Ως εκ τούτου, οι μηχανικοί συντάκτες των διαγραμμάτων πρέπει να προβούν εγκαίρως στην προμήθεια ψηφιακών πιστοποιητικών αναγνωρισμένων σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία EU99/93 και σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα 150/2001.....

Με μια πρώτη ματιά που έριξα δεν κατάφερα να βρω που ή πως θα πρέπει να πράξω για την ψηφιακή πιστοποιημένη υπογραφή?

Μπας και γνωρίζεις κάτι περισσότερο? 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Οποιος γνωριζει, ας μας ενημερώσει και εμας.

Ουτε εγω καταφερα να βρω κατι.

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Φαντάζομαι πως δεν θα μας τι δώσουν τσάμπα αυτή την ψηφιακή υπογραφή. Όλο και κανα 1000ευρω θα κοστίζει και αυτή η λαλακία.

Ευτυχώς που έχουμε πολύ δουλειά και θα κάνουμε γρήγορα απόσβεση........

Ρε τι άλλο θα ακούσουμε σε αυτή τη χώρα...

Αμ το ότι θα κάνουν και ψιλοτσάμπα κτηματολόγιο εκεί που δεν υπάρχει, που το πάς....

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Ο ΠΣΔΑΤΜ επανήλθε με νέο e-mail προς τα μέλη του, χθες:

 

Αγαπητοί συνάδελφοι, σε συνέχεια του από 20/10/2015 e-mail που στάλθηκε από τον ΠΣΔΑΤΜ για την προμήθεια ψηφιακών πιστοποιητικών αναγνωρισμένων σύμφωνα με την ευρωπαϊκή οδηγία EU99/93 και σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα 150/2001 (ψηφιακή υπογραφή), σας αποστέλλω το διευκρινιστικό έγγραφο από την Αρχή Πιστοποίησης Ελληνικού Δημοσίου.

 

Με εκτίμηση

Γιάννης Μαχίκας

Πρόεδρος Δ.Σ. ΠΣΔΑΤΜ

 

Εκ μέρους της Αρχής Πιστοποίησης Ελληνικού Δημοσίου,
σας αποστέλλουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η έκδοση των ψηφιακών πιστοποιητικών και η χρήση/εφαρμογή των ψηφιακών υπογραφών. Τα ψηφιακά πιστοποιητικά είναι αυστηρά προσωπικά, εκδίδονται για φυσικά πρόσωπα και αποθηκεύονται σε ειδικά Usb Tokens (πιστοποιητικά σκληρής αποθήκευσης).
 Επιπρόσθετα, τονίζεται ότι τα ψηφιακά πιστοποιητικά εκδίδονται από την Εθνική Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης «ΕΡΜΗΣ» χωρίς κόστος.
Το φυσικό πρόσωπο εκτός των δωρεάν ψηφιακών πιστοποιητικών που εκδίδει από την Πύλη «ΕΡΜΗΣ» χρειάζεται να προμηθευτεί μόνο ένα USB TOKEN (βλ. παρακάτω) στο οποίο θα εγκατασταθούν τα ψηφιακά πιστοποιητικά του. Για την προσθήκη των ψηφιακών υπογραφών του σε PDF αρχεία, προτείνεται η εγκατάσταση της δωρεάν εφαρμογής (open source) JSIGNPDF (βλ. παρακάτω).  
 Τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να γίνει η έκδοση των ψηφιακών πιστοποιητικών από την Εθνική Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης ΕΡΜΗΣ είναι τα ακόλουθα:
 (Τα ψηφιακά πιστοποιητικά είναι προσωπικά και εκδίδονται για φυσικά πρόσωπα)
 Α) Εγγραφή στην Πύλη ΕΡΜΗΣ http://www.yap.gov.gr/images/stories/aped/Manual_ERMIS_registration.pdf   
 Β) Προμήθεια USB TOKEN –κάποιο από τα κάτωθι μοντέλα:
 Κατασκευαστής    Μοντέλο / Τύπος SSCD    Middleware    Συμβατότητα
Incard    InCrypto 34v2/ Smart Card    Sisgylio    Windows XP
G&D    Smart Cafe Expert /Smart Card    Safesign 3.0.45    Windows 7 (32 & 64bit)
G&D     Starsign Crypto USB TOKEN    SafeSign 3.0.97    Windows 7 (64bit), Windows XP
G&D    Smart Cafe Expert /USB token    Safesign 3.0.45    Windows 7 (32 & 64bit)
Bit4id    Bit4id crypto usb token (μόνο για δημοσίους υπαλλήλους)    Bit4id    Windows XP (32bit)
Safenet    5100 /USB Token    SafeNet Authentication Client 8.1 SP2    Windows 7 (32 & 64bit), MacOS, Linux
Athena    ASEPCOS-TS/CNS / Smart Card    ID Protect 6.20.08    Windows 7 (32 & 64bit), MacOS, Linux
Athena    IDProtect/OS755 Java / Smart Card    ID Protect 6.20.08    Windows 7 (32 & 64bit), MacOS, Linux
Athena    ASEPCOS-TS/CNS / USB token    ID Protect 6.20.08    Windows 7 (32 & 64bit), MacOS, Linux
Athena    IDProtect/OS755 Java / USB token    ID Protect 6.20.08    Windows 7 (32 & 64bit), MacOS, Linux
Oberthur    Cosmo ID-One / USB token    AuthentIC Webpack v4.4.5    Windows 7 (32 & 64bit), MacOS, Linux
Gemalto    IDClassic 340 / Smart Card    ClassicClient 6.2    Windows 7 (32 & 64bit), MacOS, Linux
Gemalto    IDClassic 340 / USB token    ClassicClient 6.2    Windows 7 (32 & 64bit)
 Γ) Ενδεικτικοί πάροχοι USB ΤΟΚΕΝ
            Συχνές ερωτήσεις http://www.yap.gov.gr/index.php/themata-enimerosis-politi/lista-syxnon-erotiseon-apantiseon.html?view=category&id=104
Κατηγορία C. Θέματα που αφορούν τις ΑΔΔΥ      ερώτηση 8
 Εναλλακτικά, η προμήθεια  USB TOKEN μπορεί να γίνει μέσω παραγγελίας από το Διαδίκτυο.
 Δ) Προετοιμασία του υπολογιστή http://www.yap.gov.gr/images/stories/aped/Egkatastasi_Pistopoiitikon_APED.pdf
 E) Εγκατάσταση των κατάλληλων drivers (ανάλογα με το token που έχετε προμηθευτεί)
ΣΤ) Εγκατάσταση της εφαρμογής http://www.ermis.gov.gr/portal/page/portal/ermis/items/downloads/OnSiteMSI.msi
 Ζ) Έκδοση ψηφιακού πιστοποιητικού http://www.yap.gov.gr/images/stories/pki/HPARCA_Issuing_Hard_Certificates_SafeNet.pdf   (με χρήση Ιnternet Explorer 8-10)
Σε περίπτωση που διαθέτετε Internet Explorer 11 έπειτα από αναβάθμιση τότε μπορείτε να κάνετε απεγκατάσταση ως εξής :
-Πίνακας Ελέγχου
-Επιλογή προσθαφαίρεση προγραμμάτων
-Προβολή εγκατεστημένων ενημερώσεων
-Επιλογή Internet Explorer 11
-Απεγκατάσταση
-Επανεκκίνηση
-Επανάληψη προετοιμασίας INTERNET EXPLORER

***Προσοχή σε περίπτωση που διαθέτετε λειτουργικό σύστημα windows 8.1, τότε η συγκεκριμένη έκδοση του browser δεν απεγκαθίσταται και πρέπει να γίνει ολόκληρη η διαδικασία σε διαφορετικό τερματικό
Η) Οδηγίες χρήσης ψηφιακού πιστοποιητικού http://www.yap.gov.gr/index.php/aped/aped-odigies-xrisis-pistopoihtikon-menu.html
 Θ) Εργαλείο υπογραφής αρχείων PDF http://sourceforge.net/projects/jsignpdf/files/latest/download  . Εγχειρίδιο χρήσης του Acrobat Reader   http://www.yap.gov.gr/images/stories/pki/JSignPdf_sign.pdf .
 Ρυθμίσεις στον Acrobat Reader
a.      acrobat reader X :  edit -> preferences -> security -> advanced preferences -> windows integration  ->  επιλογή και των 2 check boxes
b.      acrobat reader XI:  edit -> preferences -> digital signatures -> verification -> windows integration      -> επιλογή και των 2 check boxes      
Όταν ολοκληρωθούν οι ρυθμίσεις στον Acrobat Reader πρέπει να κλείσουν όλα τα ανοιχτά PDF

 

  • Upvote 2

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Θα πρέπει να γίνει ενημέρωση μέσω κεντρικής ανάρτησης (είδηση) ώστε να λάβουν γνώση όσο το δυνατόν περισσότεροι συνάδελφοι.

Edited by tetris

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Από μία εντελώς πρόχειρη τηλεφωνική ενημέρωση κοστολογίων από διάφορες εταιρείες που είχα παλαιότερα, τα κόστη πλέον ΦΠΑ είναι περίπου:

 

Αγορά του usb-token ~50€

Αγορά πιστοποιητικού ~200€ με ανανέωση ~100€/έτος

Υποστήριξη τηλεφωνική ~50€/έτος

Υποστήριξη επίτοπου ~200€/έτος

 

Οι τιμές απ' ότι θυμάμαι έπεζαν περίπου +- 30€.

Edited by georgegaleos

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites
Αγορά πιστοποιητικού ~200€ με ανανέωση ~100€/έτος

 

 

 

 To παραπανω μηνυμα, αναφερει οτι το κοστος των πιστοποιητικων ειναι δωρεαν.

Edited by terry

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από dsworks
      Ανακοίνωση σχετικά με την λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων του Φορέα Ελληνικό Κτηματολόγιο
      Εξαιτίας σοβαρού τεχνικού προβλήματος που προέκυψε κατά τη λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων του Φορέα Ελληνικό Κτηματολόγιο στις 15/1, κατά την οποία δεν ήταν δυνατή η υποβολή αντιρρήσεων, σας ενημερώνουμε ότι διενεργούνται  διαγνωστικοί έλεγχοι προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία τους καθώς και να αποτραπεί μελλοντική εμφάνιση παρόμοιων σφαλμάτων, οι οποίοι εκτιμάται ότι  θα ολοκληρωθούν στις 16/1.
      Κατόπιν αυτών σας ενημερώνουμε ότι η ηλεκτρονική εφαρμογή υποβολής αντιρρήσεων κατά των δασικών χαρτών θα παραμείνει ενεργή και για τις περιοχές που έληγε στις 15/1 η σχετική προθεσμία, για τις επόμενες 48 ώρες, ώστε να είναι διασφαλισμένη η δυνατότητα υποβολής αντιρρήσεων από πολίτες και άλλους φορείς και η ορθή και απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος.
      http://www.ktimatologio.gr/Pages/News.aspx?id=476

      View full είδηση
    • Από dsworks
      Ανακοίνωση σχετικά με την λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων του Φορέα Ελληνικό Κτηματολόγιο
      Εξαιτίας σοβαρού τεχνικού προβλήματος που προέκυψε κατά τη λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων του Φορέα Ελληνικό Κτηματολόγιο στις 15/1, κατά την οποία δεν ήταν δυνατή η υποβολή αντιρρήσεων, σας ενημερώνουμε ότι διενεργούνται  διαγνωστικοί έλεγχοι προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία τους καθώς και να αποτραπεί μελλοντική εμφάνιση παρόμοιων σφαλμάτων, οι οποίοι εκτιμάται ότι  θα ολοκληρωθούν στις 16/1.
      Κατόπιν αυτών σας ενημερώνουμε ότι η ηλεκτρονική εφαρμογή υποβολής αντιρρήσεων κατά των δασικών χαρτών θα παραμείνει ενεργή και για τις περιοχές που έληγε στις 15/1 η σχετική προθεσμία, για τις επόμενες 48 ώρες, ώστε να είναι διασφαλισμένη η δυνατότητα υποβολής αντιρρήσεων από πολίτες και άλλους φορείς και η ορθή και απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος.
      http://www.ktimatologio.gr/Pages/News.aspx?id=476
    • Από Engineer
      Σχετική ανακοίνωση του ΤΕΕ-Περιφερειακό Τμήμα Ν. Αιτωλοακαρνανίας αναφέρει:
      Σας ενημερώνουμε ότι το όριο των οφειλόμενων συνδρομών για πρόσβαση στο σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ μειώθηκε σε 3 έτη (συμπεριλαμβανομένου του τρέχοντος έτους).
      Αυτό σημαίνει ότι το τρέχον έτος (2019) πρέπει να έχουν εξοφληθεί οι συνδρομές ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2016, για να επιτρέπονται συναλλαγές στο σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ.
      Σας γνωρίζουμε ότι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για να γίνει δυνατή ξανά η πρόσβαση στο σύστημα του ΤΕΕ εξαρτάται από τον τρόπο εξόφλησης των απαραίτητων συνδρομών όπως αναφέρεται παρακάτω:
      α) Για τις πληρωμές που γίνονται στο ΜΥΤΕΕ το σύστημα ανοίγει εντός της ημέρας.
      β) Για τις πληρωμές που γίνονται στα ταμεία του ΤΕΕ (κεντρικά ή περιφερειακά) το σύστημα ανοίγει την ίδια μέρα.
      γ) Για τις πληρωμές που γίνονται σε τράπεζες, web banking το σύστημα ανοίγει το μεσημέρι της επόμενης μέρας.
      δ) Στην περίπτωση υπαγωγής σε ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ το σύστημα ανοίγει την ίδια μέρα.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Σχετική ανακοίνωση του ΤΕΕ-Περιφερειακό Τμήμα Ν. Αιτωλοακαρνανίας αναφέρει:
      Σας ενημερώνουμε ότι το όριο των οφειλόμενων συνδρομών για πρόσβαση στο σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ μειώθηκε σε 3 έτη (συμπεριλαμβανομένου του τρέχοντος έτους).
      Αυτό σημαίνει ότι το τρέχον έτος (2019) πρέπει να έχουν εξοφληθεί οι συνδρομές ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2016, για να επιτρέπονται συναλλαγές στο σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ.
      Σας γνωρίζουμε ότι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για να γίνει δυνατή ξανά η πρόσβαση στο σύστημα του ΤΕΕ εξαρτάται από τον τρόπο εξόφλησης των απαραίτητων συνδρομών όπως αναφέρεται παρακάτω:
      α) Για τις πληρωμές που γίνονται στο ΜΥΤΕΕ το σύστημα ανοίγει εντός της ημέρας.
      β) Για τις πληρωμές που γίνονται στα ταμεία του ΤΕΕ (κεντρικά ή περιφερειακά) το σύστημα ανοίγει την ίδια μέρα.
      γ) Για τις πληρωμές που γίνονται σε τράπεζες, web banking το σύστημα ανοίγει το μεσημέρι της επόμενης μέρας.
      δ) Στην περίπτωση υπαγωγής σε ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ το σύστημα ανοίγει την ίδια μέρα.
    • Από Engineer
      Σας ενημερώνουμε ότι την επόμενη εβδομάδα θα είναι διαθέσιμη η νέα εφαρμογή για την υποβολή ηλεκτρονικής δήλωσης.
      Παρακαλείσθε έως τις 10-12-2018 να οριστικοποιήσετε τυχόν εκκρεμείς δηλώσεις σας, διότι με την έκδοση της νέας εφαρμογής δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υποβολής τους και θα πρέπει να συμπληρωθούν ξανά από την αρχή.   Η νέα εφαρμογή:   · Είναι περισσότερο φιλική στον χρήστη.   · Είναι πλήρως συμβατή με όλους τους σύγχρονους browsers.   · Είναι διαθέσιμη αποκλειστικά μέσω των κωδικών taxisnet.   · Παρέχει πολλούς τρόπους για τον προσδιορισμό της θέσης της ιδιοκτησίας σας, καθώς ο εντοπισμός είναι πλέον υποχρεωτικός.   · Δίνει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής εγγράφων διαφόρων τύπων (tiff, jpeg, pdf), καθώς καταργείται η δυνατότητα ταχυδρομικής αποστολής των εγγράφων.
      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.