Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Επιμέτρηση σκυροδέματος.


 
xaxi

Recommended Posts

Γεια σας θα ήθελα την βοήθεια σας, έχω τελείωσή τα μπετά του υπογείου μου ο εργολάβος ισχυρίζεται ότι έχει ρήξη 184 κυβικά ενώ τα μετράω και τα βγάζω 133 έχουμε μια διαφορά 50 κυβικά ( από το σχέδιο βγαίνουν 133 κυβικα ) σε ερώτησή μου μου απάντησε ότι τα επιπλέον κυβικά πέσανε στα όμορα και λίγα στο ραδιε που έσκαψαν περίπου 20 πόντους πιο πολύ

1) υπάρχει τρόπος να μετρήσω τα κρυφά κυβικά

2) τα παραπάνω μπετά πρέπει να πληρωθούν με την ίδια τιμή του οπλισμένου σκυροδέματος η έχουν άλλη τιμή

Δεν υπάρχει συμφωνία σε αυτό η συμφωνία ήταν με το κυβικό οπλισμένου σκυροδέματος κομπλέ

θα ήθελα να μου πείτε τι μπορώ να κάνω δεν είμαι μηχανικός ένας απελπισμένος ιδιώτης είμαι που προσπαθώ να κάνω ένα σπιτάκι και η διαφορά είναι πολύ μεγάλη ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να ρωτήσεις τον μηχανικό που έχει αναλάβει την επίβλεψη. Νομίζω θα είσαι πιο ήσυχος έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχεις τα δελτια αποστολής απο τις βαρελες;

Συνηθως οι εργολαβοι πληρωνονται απο τα κυβικα που τελικα πεφτουν και οχι τι βγαινουν απο το σχεδιο, εκτος και αν εχει γινει ειδικη συμφωνια πανω σε αυτο.

Προσπαθησε να πετυχεις χαμηλοτερη τιμη για τα επιπλεον κυβικα, με το επιχειρημα οτι αυτος την ιδια επιφανεια καλουπιου εφτιαξε ασχετα τι επεσε, μονο ο επιπλεον χρονος για την σκυροδετηση των κυβικων του στοιχησαν σε εργατοωρες. Αν σου εχει δωσει αλλη χαμηλη τιμη για εργασιες που δεν απαιτουν καλουπι π.χ μπετα καθαριοτητας προσπαθησε να χρησιμοποιησεις αυτη, αλλα να ξερεις οτι δυσκολα να πετυχεις κατι προς οφελος σου αν δεν ειχε αυτο προσυμφωνηθει. Η απουσια σαφους συμφωνητικου ειναι παντα προς οφελος του εργολαβου.

Τα κυβικα μπορεις να τα υπολογισεις αν βαλεις τα πραγματικα παχη στο σχεδιο.