Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Προσχέδιο Π.Δ. για τα επαγγελματικά δικαιώματα Αποφοίτων ΤΕΙ


tirbouson

Recommended Posts

Δεν λέω ότι δεν είστε ικανοί για επίβλεψη αλλά δεδομένης της ύπαρξης κατεύθυνσης στην Ανώτατη Εκπαίδευση με καθαρά τεχνολογικό χαρακτήρα έθεσα το παραπάνω ερώτημα. Επί τη ευκαιρία να συμπληρώσω ότι για δουλειά εργοταξίου μας θεωρείτε ικανότατους (σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις σας συνολικά). Στο θεωρητικό κομμάτι είναι οι ενστάσεις σας...

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι:

 

Επειδή ορισμένοι χρήστες του forum παρεκτρέπονται αγνοώντας τους κανόνες συνδιαλλαγής και κόσμιας συμπεριφοράς,

 

επειδή τα βασικά επιχειρήματα των χρηστών ανακυκλώνονται και οδηγούν το θέμα σε μια στείρα αντιπαράθεση,

 

Επειδή το forum δημιουργήθηκε για να αποτελεί ένα χώρο επικοινωνίας, προβληματισμού και ανταλλαγής απόψεων στην επιστήμη του Μηχανικού,

 

Επειδή ελοχεύει ο κίνδυνος να δημιουργηθούν εντάσεις και παρεξηγήσεις μεταξύ των μελών, πράγμα ζημιογόνο για την εξέλιξη της διαδικτυακής συζήτησης

 

το παρόν θέμα κλειδώνεται προσωρινά.

Ας επιδείξουμε τον ίδιο ζήλο στα άλλα εξίσου σημαντικά θέματα!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.

Επειδή τα ΤΕΙ είναι Ανώτατα δεν σημαίνει ότι είναι πανεπιστήμια ή πολυτεχνεία. Έχουν διακριτό ρόλο, αποστολή και φυσιογνωμία.

Επομένως και οι απόφοιτοι από τα ΑΤΕΙ δεν έρχονται να προστεθούν στους αποφοίτους των Πολυτεχνείων. Πρέπει να κινηθούν στα πλαίσια που ο νόμος καθορίζει για τον ρόλο των ΑΤΕΙ. Πρέπει να ορισθεί ο χώρος που θα αναπτυχθούν. Αυτός ο χώρος προφανώς δεν είναι ο χώρος των διπλωματούχων μηχανικών των πολυτεχνείων. Γιατί αν είναι αυτός τότε πρέπει τα ΤΕΙ του τεχνολογικού τομέα να γίνουν πολυτεχνεία (επίπεδο σπουδών, προσόντα καθηγητών, έτη σπουδών, περιεχόμενο κτλ). Τα ΤΕΙ είτε είναι πολυτεχνεία και οι απόφοιτοί τους έχουν τα ίδια δικαιώματα είτε δεν είναι και οι απόφοιτοί τους δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα.

 

Αλλά για ποιά δικαιώματα των αποφοίτων των ΤΕΙ μιλάμε, τα οποία δεν έχουν;

Δεν διορίζονται στα Τεχνικά Λύκεια; δεν διορίζονται στο δημόσιο σε όλες τις υπηρεσίες του δημόσιου τομέα και στους δήμους; δεν εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα; δεν παίρνουν απρόσκοπτα εργοληπτικό πτυχίο;

Σε ένα μόνο τομέα δεν έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν, στον τομέα των μελετών του δημοσίου και στις μελέτες των τεχνικών έργων πάνω από ένα όριο. Αλλά σωστά δεν μπορούν να εκπονήσουν τέτοιες μελέτες γιατί δεν είναι αυτός ο ρόλος και η δυνατότητα που έχουν από τον χαρακτήρα των ΤΕΙ και από αυτά που ΣΑΦΩΣ ορίζει ο νόμος 2916/2001.

 

Παραθέτω το 1ο άρθρο του νόμου για τα ΤΕΙ.

 

Ν 2916/2001: Διάρθρωση ανώτατης εκπαίδευσης ρύθμιση τεχνολογ. τομέα

 

Άρθρο 1

Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης

 

1. α) Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς:

αα) τον πανεπιστημιακό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα

Πολυτεχνεία και την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών και ββ) τον τεχνολογικό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.

 

β) Τα Ιδρύματα των δύο τομέων της ανώτατης εκπαίδευσης λειτουργούν

συμπληρωματικά, με διακριτές φυσιογνωμίες και με ρόλους, σκοπό και

αποστολή που διαφοροποιούνται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για τον πανεπιστημιακό τομέα και για τον τεχνολογικό τομέα.

 

2. Στο πλαίσιο της αποστολής των ιδρυμάτων της ανώτατης εκπαίδευσης,

όπως καθορίζεται στο άρθρο 1 του Ν. 1268/1982 (ΦΕΚ 87 Α) και αντιστοίχως στο άρθρο 1 του Ν. 1404/1983 (ΦΕΚ 173 Α), ισχύουν και τα

ακόλουθα:

 

α) Τα Ιδρύματα του πανεπιστημιακού τομέα δίνουν έμφαση στην προαγωγή και ανάπτυξη της επιστήμης, της τεχνολογίας και της τέχνης, στην παραγωγή νέας γνώσης με τη βασική και εφαρμοσμένη έρευνα και στην υψηλή και ολοκληρωμένη, θεωρητική και εφαρμοσμένη, κατάρτιση

του επιστημονικού, τεχνολογικού και καλλιτεχνικού δυναμικού της χώρας.

 

Στο πλαίσιο αυτό, τα Ιδρύματα του πανεπιστημιακού τομέα έχουν, σε

συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 28 του Ν. 1404/1983,

όπως τροποποιείται με τον παρόντα νόμο, την ευθύνη του σχεδιασμού και

της οργάνωσης των μεταπτυχιακών σπουδών στην Ελλάδα και την αρμοδιότητα για τη χορήγηση των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων.

 

β) Τα Ιδρύματα του τεχνολογικού τομέα δίνουν έμφαση στην εκπαίδευση

στελεχών εφαρμογών υψηλής ποιοτικής στάθμης, τα οποία, με τη θεωρητική και εφαρμοσμένη επιστημονική κατάρτισή τους:

 

αα) Αποτελούν συνδετικό κρίκο μεταξύ γνώσης και εφαρμογής,

ανατάσσοντας την εφαρμοσμένη διάσταση των επιστημών και των τεχνών στα αντίστοιχα επαγγελματικά πεδία.

 

ββ) Μεταφέρουν, χρησιμοποιούν και προάγουν σύγχρονη τεχνολογία, καθώςεπίσης και μεθόδους, πρακτικές και τεχνικές στο χώρο των εφαρμογών.

Στο πλαίσιο αυτό, τα Ιδρύματα του τεχνολογικού τομέα συνδυάζουν την

ανάπτυξη του κατάλληλου θεωρητικού υπόβαθρου σπουδών με υψηλού επιπέδου εργαστηριακή και πρακτική άσκηση, ενώ παράλληλα διεξάγουν κυρίως "εφαρμοσμένη και τεχνολογική έρευνα", όπως εκάστοτε ορίζεται αυτή και αναπτύσσουν τεχνογνωσία και καινοτομίες στα αντίστοιχα επαγγελματικά πεδία.

 

Οι υπογραμμίσεις δικές μου.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι γιατί μόνος σου αποκαλύπτεις την ουσία των πραγμάτων. Απλά δεν έχετε ξεκαθαρίσει μερικά πράγματα στο μυαλό σας.

 

Ξέχασες όμως να αναφέρεις ότι ο Νόμος προβλέπει επίσης και την έκδοση Π.Δ. για όλες τις σχολές των ΤΕΙ.. Πως σου διέφυγε αυτό ?

 

Επί της ουσίας. Η εφαρμογή της γνώσης ΣΗΜΑΙΝΕΙ και ΜΕΛΕΤΗ αγαπητέ. Μελέτη με την έννοια της καθημερινής εφαρμής της γνώσης και της επιστήμης. Η μελέτη κλιματισμού ενός γραφείου ή η ηλεκτρολογική μελέτη ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΑΣ ΓΝΩΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ. Αυτό πότε λέτε να το κατανοήσετε ?

 

Μόνος σου το είπες , δες :

 

"τα Ιδρύματα του πανεπιστημιακού τομέα δίνουν έμφαση στην προαγωγή και ανάπτυξη της επιστήμης, της τεχνολογίας και της τέχνης, στην παραγωγή νέας γνώσης...

 

Αν δεν ξέρετε να ερμηνεύσετε το παραπάνω και νομίζετε ότι η μελέτη θέρμανσης ενός σπιτιού είναι ...."ανάπτυξη της επιστήμης και νέα γνώση" τότε υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στα πολυτεχνεία.

 

Εμείς δεν διεκδικούμε τον τίτλο του ερευνητή που όντως προάγει την επιστήμη και αναπτύσει νέα γνώση. Εμείς ζητούμε τα αυτονόητα δικαιώματα μας ως Τριτοβάθμια Ιδρύματα. Δηλ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ (και όχι ακαδημαικά) δικαιώματα. Μελέτης-Επίβλεψης έργων της ειδικότητάς μας.

 

Λυπάμαι που το λέω αλλά έχετε χάσει το μπούσουλα. Και δεν το λέω προσωπικά για σένα αγαπητέ. Τα πολυτεχνεία εμβαθύνουν στα επιστημονικά αντικείμενα (όσα τέλος πάντων εμβαθύνουν) με σκοπό την έρευνα και την ανάπτυξη της επιστήμης. ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ σας εχουν μάθει ότι αυτός ο ρόλος σημαίνει αποκλειστικότητα και στη μελέτη θερμομόνωσης ενός δωματίου 20 τετραγωνικών μέτρων.

 

Το πιο πετυχημένο παράδειγμα είναι η Γερμανία. Οι μηχανικοί των εκεί ισότιμων πολυτεχνείων συμμετέχουν ενεργά στην έρευνα. Ολες οι καινοτομίες των Γερμανικών μηχανικών, της Siemens και τόσων άλλων εταιρειών είναι προϊόν Έρευνας. Οι μηχανικοί των ΤΕΙ, ασχολούνται με μελέτες, επιβλέψεις, ακόμα και ανάπτυξη καινοτόμων τεχνικών.

 

Τώρα, αν στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει έρευνα, ούτε βιομηχανία ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να λέτε ότι "για να βιδώσεις μια λάμπα, πρέπει να έχεις διπλωμα πολυτεχνείου". Για ποιους λόγους δεν έχουμε στη χώρα μας έρευνα και τεχνολογική ανάπτυξη πάτε ρωτήστε τον αποτυχημένο δήθεν τεχνικό σύμβουλο της πολιτείας, το ΤΕΕ, να σας πει τι έχει κάνει τόσα χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

μόνος μου αποκαλύπτω τι ; ότι τα ΤΕΙ δεν είναι πολυτεχνεία;

δεν ξέχασα να αναφέρω τίποτα. Αντέγραψα το 1ο άρθρο του νόμου. Πολύ απλό δεν είναι;

Ξαναδιάβασε το 1ο άρθρο προσεκτικά.

Έχουμε χάσει τον μπούσουλα ποιοί; οι απόφοιτοι το ΚΑΤΤΕ ή οι απόφοιτοι των ΤΕΙ των τριών ετών φοίτησης.

Τα Γερμανικά ΤΕΙ γιατί τα αναφέρεις ;

Το επάγγελμα του διπλωματούχου μηχανικού ασκείται με τον ίδιο τρόπο στην Γερμανία και στην Ελλάδα; ο αριθμός των μηχανικών είναι ίδιος ; οι σπουδές, η πρόσβαση, η σχέση ΤΕΙ- Πολυτεχνείων είναι η ίδια ;

 

Να διεκδικήσετε τα επαγγελματικά δικαιώματα που αρμόζουν με τις σπουδές σας και το ίδρυμα που έχετε τελειώσει.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν χαρίζονται, δεν απονέμονται , δεν δίνονται ως ρουσφέτι.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα καθορίζονται μέσα από μακρόχρονη κοινωνική και οικονομική εξέλιξη, μέσα από την ανάπτυξη των αντίστοιχων σχολών δεκάδες και εκατοντάδες χρόνια, από το περιεχόμενο των σπουδών, από τον τρόπο πρόσβασης στις σχολές, από το επίπεδο του ελέγχου και την αξιολόγηση των γνώσεων.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι πιο σοβαρό ζήτημα από την στόχευση μιας μικρής ομάδας να αποκτήσει πρόσβαση σε επαγγελματικά δικαιώματα που πιστεύει ότι θα τις αποφέρουν περισσότερα χρήματα.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα και ποιος έχει δικαίωμα να τα έχει είναι σοβαρότερο ζήτημα και συνδέεται με την ανάπτυξη της χώρας, την ασφάλεια, την υγεία κτλ των πολιτών.

 

Το να βιδώσεις μία λάμπα δεν χρειάζεται να έχεις δίπλωμα πολυτεχνείου.

Αλλά αν δεν έχεις δίπλωμα πολυτεχνείου πως επιδιώκεις να έχεις επαγγελματικά δικαιώματα που απαιτούν δίπλωμα πολυτεχνείου; Μήπως κάπου έχεις κάνει λάθος. Μήπως αξιοποιείς τα προβλήματα που υπάρχουν στο ελληνικό κράτος και προσπαθείς να ωφεληθείς από επαγγελματικά δικαιώματα για τα οποία ούτε τις αντίστοιχες σπουδές, ούτε την αντίστοιχη αξιολόγηση έχεις;

Γιατί κανείς δεν δέχεται ούτε να συζητήσει την πρόταση τα ΤΕΙ να γίνουν Πολυτεχνεία και να έχουν όλοι οι απόφοιτοι τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα;

Link to comment
Share on other sites

Τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν χαρίζονται, δεν απονέμονται , δεν δίνονται ως ρουσφέτι.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα καθορίζονται μέσα από μακρόχρονη κοινωνική και οικονομική εξέλιξη, μέσα από την ανάπτυξη των αντίστοιχων σχολών δεκάδες και εκατοντάδες χρόνια, από το περιεχόμενο των σπουδών, από τον τρόπο πρόσβασης στις σχολές, από το επίπεδο του ελέγχου και την αξιολόγηση των γνώσεων.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι πιο σοβαρό ζήτημα από την στόχευση μιας μικρής ομάδας να αποκτήσει πρόσβαση σε επαγγελματικά δικαιώματα που πιστεύει ότι θα τις αποφέρουν περισσότερα χρήματα.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα και ποιος έχει δικαίωμα να τα έχει είναι σοβαρότερο ζήτημα και συνδέεται με την ανάπτυξη της χώρας, την ασφάλεια, την υγεία κτλ των πολιτών.

 

Ωραία διάγγελμα, σαν του Αλαβάνου μοιάζει. Πολύ σοβαρό ζήτημα τι να πω. Γιαυτό ο πολιτικός μηχανικός έχει δικαιώματα ηλεκτρολόγου, ο μηχανολόγος δικαιώματα ηλεκτρολόγου, ο ηλεκτρολόγος δικαιώματα μηχανολόγου, ο διοίκησης και παραγωγής δικαιώματα μηχανολόγου, ο μηχανολόγος δικαιώματα δοιίκησης και παραγωγής, και γενικά όλοι έχουν όλα χωρίς έλεγχο με άσχετα προγράμματα σπουδών και ότι ναναι.... δεν χαρίζονται λες ε? Πολύ σοβαρά το αντιμετωπίζεται το θέμα ρε παιδιά... εύγε. Η πραγματικότητα αποδεικνύει περίτρανα την πλήρη ασυνέπεια των λόγων σας με τα έργα σας.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ 2016

Σου φέρνω χαρμόσηνα νέα: 1ον.Η Ελλάδα είναι μέλος της Ευρωπαικής Ένωσης που σημαίνει ότι επιτρέπεται η ελεύθερη διακίνηση πολιτών μεταξύ κρατών μελών και η άσκηση του επαγγέλματος του ,2ον. τα ΚΑΤΕΕ έχουν καταργηθεί, 3ον τα ΤΕΙ έχουν 4 χρόνια φοίτηση, 4ον.συμφωνούμε να δωθούν δικαιώματα ανάλογα με τις σπουδές μας. 5ον δεν είμαστε μια μικρή ομάδα, είμαστε 300 χιλιάδες αγανακτισμένοι πολίτες έτοιμοι για όλα.

Link to comment
Share on other sites

Παρ όλο που το κάνω με λύπη γιατί συμπαθώ κάποιες ιδέες του Σύριζα και ιδεολογικά συμφωνώ σε πολλά, δυστυχώς ο Αλαβάνος γελοιποιήθηκε χθές στη Βουλή σε ότι αφορά το θέμα των ΤΕΙ και πήρε την απάντηση που του άρμοζε, δυστυχώς :

 

Απόσπασμα απάντησης Υπουργού Παιδείας :

 

"...Επίσης δεν καταλαβαίνω τον ισχυρισμό σας για τα επαγγελματικά δικαιώματα στην επίκαιρη ερώτηση. Εμείς πρώτοι επισημάναμε ότι 350.000 νέοι άνθρωποι βρίσκονται σήμερα εγκλωβισμένοι στην ετεροαπασχόληση ή την ανεργία γιατί οι προηγούμενες Κυβερνήσεις δεν κατοχύρωσαν τα επαγγελματικά δικαιώματα δημοσίων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ.

Και στο σημείο αυτό θέλω να σας κάνω και έκκληση αν θέλετε κ. Αλαβάνο, για συνέπεια σε αυτά τα οποία λέμε. Η δική σας παράταξη ελέγχει το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και ο επικεφαλής της παράταξής σας εκεί, ο αδελφός σας ο κ. Αλαβάνος, είναι αυτός ο οποίος σήμερα δεν δέχεται να συναινέσει στην αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των ΤΕΙ.

Δεν μπορεί από τη μια να μας κατηγορείτε για μη κατοχύρωση της δημόσιας εκπαίδευσης και μη κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των ΤΕΙ και από την άλλη με δική σας πολιτική απόφαση και ευθύνη, για να πάρετε τις συντεχνιακές ψήφους κάποιου κομματιού της κοινωνίας, να αρνείστε τη συνέπεια σε αυτό το ζήτημα."

 

Πλέον εκτός από το ΚΚΕ, τον Απ. Κακλαμάνη, τον Ε. Βενιζέλο, τους 10δες βουλευτές, καθηγητές, επιστήμονες και τις χιλιάδες του κόσμου, χθες και ο Υπουργός έδωσε το όνομα του σκοταδιστικού φορέα που χαρίζει επιλεκτικά επ. δικαιώματα σε κάποιους και 25 χρόνια εμποδίζει με τις παρεμβάσεις του την επίλυση σοβαρών ζητημάτων στο χώρο της Ανώτατης τεχνικής εκπαίδευσης. Ολοι πλέον αρχίζουν και ονοματίζουν το καρκίνωμα της Ανώτατης Τεχνικής εκπαίδευσης που ακούει στο όνομα Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, υποτιθέμενος "τεχνικός" σύμβουλος της πολιτείας.

 

Την Τρίτη ο Αλαβάνος, πρόεδρος του "Τ"ΕΕ μαζί με κάτι πρυτάνηδες και αντιπρυτάνηδες και πιθανόν διάφορους άλλους παρατρεχάμενους θα δώσει συνέντευξη για την Ανώτη Εκπαίδευση. Ισως να εξαγγείλει την έναρξη της επικής εκστρατείας κατά της Ευρ. Ένωσης και να καλέσει σε πανστρατιά τα μέλη του με αμοιβή νέο μοίρασμα επ. δικαιωμάτων π.χ. μηχανολόγοι να κάνουν στατικά, ηλεκτρολόγοι να κάνουν τοπογραφικά, πολιτικοί μηχανικοί να πέρνουν κατευθείαν διδακτορικο από το 3ο έτος, βραβεία Νόμπελ σε όσους αποφοιτούν με 7 και πάνω και άλλα τέτοια. Για να δούμε.

 

Και για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρομαι στη συγκεκριμένη ομάδα που ελέγχει το ΤΕΕ και οχι σε όλα ταα μέλη του, πολλοί εκ των οποίων είναι εξαιρετικοί συνάδελφοι και λαμπροί επιστήμονες.

Link to comment
Share on other sites

Ανέφερα εγώ για ΤΕΕ, για Αλαβάνο, για ΣΥΡΙΖΑ;

Η άποψη μου για το θέμα είμαι σίγουρος ότι διαφέρει ριζικά με όλους όσους αναφέρατε.

Η γνώμη μου και η τοποθέτηση μου είναι σαφής και δεν κάνετε καμία τοποθέτηση πάνω σε αυτήν.

Γιατί;

Έχετε την εντύπωση ότι το θέμα είναι προσωπικό;

Είναι διαμάχη μεταξύ διπλωματούχων μηχανικών και ΤΕΙ;

 

Η άσκηση του επαγγέλματος του μηχανικού στην Ελλάδα είναι οριοθετημένη με συγκεκριμένο πλαίσιο. Ύπαρξη Επιμελητηρίου (Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου), υποχρεωτική εγγραφή, κράτηση 2% στις αμοιβές, ύπαρξη ΤΣΜΕΔΕ με υποχρεωτική ασφάλιση, κατώτερες αμοιβές μελετών νομοθετικά κατοχυρωμένες, άδεια άσκησης επαγγέλματος μετά από εξετάσεις, ο ακαδημαϊκός τίτλος δίνει αυτόματα επαγγελματικά δικαιώματα, όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα για τον ιδιωτικό τομέα από την έναρξη του επαγγέλματος κτλ.

 

Αν επικρατήσει η λογική όλοι κάνουν όλα, όλοι είμαστε αδέλφια, διπλωματούχοι μηχανικοί, ΤΕΙ, ΚΕΣ, Αγγλία με μάστερ, πτυχία ανατολικής Ευρώπης κτλ. Το σύστημα θα καταρρεύσει και η νέα ισορροπία θα είναι σε επίπεδο που ούτε στους χειρότερους εφιάλτες σας δεν έχετε δει (και οι μεν και οι δε).

Πρακτική άσκηση 1-2-3 4(πόσα χρόνια θέλετε) επόπτης μηχανικός για τον νέο μηχανικό, εξαφάνιση του ελεύθερου επαγγελματία (Αγγλία, Γερμανία), η αμοιβή ελεύθερη με διαπραγμάτευση, εκτίναξη του αριθμού των εργαζομένων στον χώρο σε διπλάσιους και τριπλάσιους αριθμούς. Θέλετε και το χειρότερο; Νέο επιμελητήριο μόνο Πολιτικών μηχανικών με εξετάσεις αυστηρές, επόπτες, προϋπηρεσία, πιστοποίηση κτλ.

 

Για τις διάφορες βρυσιές, για το καρκίνωμα του ΤΕΕ, για τον σκοταδιστικό φορέα, για τους 300.000 αγανακτισμένους πολίτες, για την απαράδεκτη τοποθέτηση του Στυλιανίδη χαρακτηρίζουν με τον πιό αποκαλυπτικό τρόπο αυτούς που τις αναφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

GeorgeS

Οι Μηχανολόγοι και οι Ηλεκτρολόγοι πριν μερικά χρόνια ήταν μία σχολή με ένα δίπλωμα. Όταν χωρίστηκαν, διατηρήθηκε το προηγούμενο καθεστώς για να μην υπάρχουν προβλήματα στους ήδη ασκούντες το επάγγελμα. Σήμερα είναι απαραίτητο να ρυθμιστεί το ζήτημα.

Και άλλα πολλά προβλήματα υπάρχουν. Οι Μηχανικοί από 5 σχολές στις αρχές του 1970 και 15.000 άτομα έχουν φθάσει 110.000 άτομα και σχολές τριπλάσιες και νέες ειδικότητες. Οι μηχανολόγοι παραγωγής άλλαξαν το πρόγραμμα σπουδών και το όνομα της σχολής και πήραν τα δικαιώματα των Μηχανολόγων.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.