Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Εγκατάσταση συστημάτων POS σε μηχανικούς


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 1,4k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

49 λεπτά πριν, georgegaleos said:

Πόσο σωστός έχω βγεί !!!!! τις τελευταίες ημέρες ... με όσα σχετικά έχω γράψει .... νομικές καλύψεις .. κλπ κλπ 😎

@papathvas, το έχω αναφέρει στα τελευταία posts και τους δύο τρόπους, κάνε έναν κόπο και δες ... και αν δεν βρεις έλα ξανά ...

Λοιπόν για να μην ψάχνεις ο ένας τρόπος με χρέωση της κάρτας του πελάτη από εσένα (αν είναι ενεργοποιημένος) είναι εδώ.

Και ο άλλος μέσω αποστολής ειδοποίησης στον πελάτη για να κάνει εκείνος την χρέωση της κάρτας του, δες στα σχήματα παρακάτω:

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

To Viva Wallet δεν απενεργοποιείται είναι πάντα ενεργό, μόλις έκανα δοκιμή.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, basgoud said:

To Viva Wallet δεν απενεργοποιείται

Δεν εννοούσα αυτό. Εννοούσα ότι πιθανόν να έχει απενεργοποιηθεί σε κάποιος και το συζητάγαμε τις προηγούμενες ημέρες η επιλογή "ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ" στην επιλογή πωλήσεις, έτσι ώστε να κάνεις ΕΣΥ την χρέωση της κάρτας.

 

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, georgegaleos said:

Δεν εννοούσα αυτό. Εννοούσα ότι πιθανόν να έχει απενεργοποιηθεί σε κάποιος και το συζητάγαμε τις προηγούμενες ημέρες η επιλογή "ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ" στην επιλογή πωλήσεις, έτσι ώστε να κάνεις ΕΣΥ την χρέωση της κάρτας.

 

Εννοούσα την επιλογή στην οθόνη που ανέβασες, για την αποστολή ειδοποίησης.

Τραβηγμένο από τα μαλλιά, το στέλνεις σε μέιλ που έχεις πρόσβαση και το χρεώνεις ο ίδιος.  Έτσι έκανα την δοκιμή μου.

Η χρέωση κάρτα θα απενεργοποιηθεί και στον δικό σου λογαριασμό από 11/3

Link to comment
Share on other sites

@georgegaleos Άψογος για ακόμη μια φορά.

Έκανα μια δοκιμή όπως γράφει και ο @basgoud βάζοντας το δικό μου email και βλέπω ότι προχωράει κανονικά η χρέωση. Άρα γλιτώνουμε και την ταλαιπωρία να στέλνουμε email στον πελάτη 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Να πω μονάχα ότι για την επιλογή "Χρέωση κάρτας" στο vivawallet  που και σε εμένα έλειπε
μου είπαν η ενεργοποίησή της υπηρεσίας προϋποθέτει να είσαι 6 μήνες στην viva ήδη (ίσως γι' αυτό δεν εμφανίζεται-εμφανιζόταν default σε όλους)
ή εναλλακτικά να είσαι επαγγελματίας για διάστημα >18 μηνών. 

+μου ζήτησαν ξανά τη διαδικασία ταυτοποίησης (upload εντύπων κ.λπ.) προκειμένου να ενεργοποιηθεί :)

Link to comment
Share on other sites

On 3/3/2020 at 9:45 PM, civeng said:

Στην περίπτωση λοιπόν αυτή, εάν μείνουμε σε αυτή τη λύση χρέωσης κάρτας, τι βάζουμε στο Ε3 στο πεδίο TID του POS;

Αυτό έτσι κι αλλιώς αφορά στο φορολογικό έτος 2020, [ δηλαδή τις δηλώσεις που θα υποβληθούν του χρόνου ] και όχι αυτές που θα ξεκινήσουν σε λίγες ημέρες.

Σε κάθε περίπτωση δεν αλλάζει κάτι. Θα μπει (και τότε, αν δεν έχει προσυμπληρωμένο το πεδίο) ο ίδιος αριθμός με το ΙΒΑΝ του επαγγελματικού λογαριασμού.

Edited by georgegaleos
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/3/2020 at 6:07 ΜΜ, dim salo said:

μόλις επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της viva wallet ( τηλ. 2117604000 )  και μου είπαν ρητά και κατηγορηματικά ότι το web pos ( η χρέωση κάρτας ) δια μέσω του επαγγελματικού λογαριασμού δεν καταργείτε και συνεχίζουμε να έχουμε και την αντίστοιχη νομική κάλυψη , καταργείτε άλλη εφαρμογή αυτή του free pos !

μολις επικοινώνησα και μου είπαν το ακριβώς αντίθετο ότι δεν υπάρχει νομική κάλυψη

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.