kyrchris Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 τι άλλαξε μέσα σε μια βδομάδα;τελικά τί ισχύει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saleptsis Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 Δεν άλλαξε κάτι, απλά μίλησε με άλλον υπάλληλο λογικά. Τώρα ποιος από τους δύο υπαλλήλους είναι πιο ενημερωμένος και λέει τι πραγματικά ισχύει, δεν γνωρίζω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyrchris Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 ναι,αλλά εμείς τι κάνουμε;το λογικό είναι ότι με τον επαγγελματικό μας λογαριασμό είμαστε καλυμμένοι,αλλά πως το εξακριβώνουμε;θα κάνουμε γκάλοπ στους υπαλλήλους της viva; Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipakos Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 Κι εμένα μου είπαν πριν από λίγο στο τηλέφωνο ότι δεν καλυπτόμαστε νομικά, δυστυχώς... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim salo Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 εμένα μου ζήτησαν τα στοιχεία μου και είδαν ότι έχω το web pos δηλαδή την χρέωση κάρτας στον επαγγελματικό λογαριασμό μου και τότε μου δήλωσαν ότι είμαι καλυμμένος για την υποχρέωση που έχω , το επιβεβαίωσαν αυτό σε εσάς ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipakos Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 Μου ζήτησαν κι εμένα τα στοιχεία μου και πάλι μου είπαν ότι δεν καλύπτομαι. Και προφανώς μου πρότειναν να προμηθευτώ pos από αυτούς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 (edited) Πήρα και εγώ τηλέφωνο νωρίτερα για να ενεργοποιήσω το web pos. Μου είπαν οτι θα μου στείλουν email με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και με διαβεβαίωσαν ότι ειμαι καλυμμένος. Άβυσσος η ψυχή της viva... Από το παρακάτω, καταλαβαίνω ότι είμαστε καλυμμένοι: https://support.vivawallet.com/hc/el/articles/360001362225-Λογαριασμός-Viva-Wallet-Web-POS Edited March 9, 2020 by GriGaS Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrmp Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 Τι εννοείς να το ενεργοποιήσεις. Είχες παλιότερα κάνει ταυτοποίηση με δικαιολογητικά και τώρα θέλει παλι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipakos Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 Μα κι εγώ ενεργοποιημένο το είχα, από όσο γνωρίζω τουλάχιστον. Τι θέλουν, επικαιροποίηση στοιχείων και είμαστε καλυμμένοι? Και γιατί δεν μας το λένε (στους μισούς) και μας πλασάρουν τα τερματικά τους? Θα μας τρελάνουν τελείως!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 Είχα freepos (αυτό που σταματάει στις 11/3) και δεν με είχε απασχολήσει η ύπαρξη του webpos. Μετά τα μηνύματα του georgegaleos αποφασισα να ακολουθήσω τα όσα έγραψε και τους πήρα τηλέφωνο και τους ζήτησα να μου βάλουν webpos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now