Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
kapas2004

Εγκατάσταση συστημάτων POS σε μηχανικούς

Recommended Posts

παραθέτω την συνομιλία που είχα πριν λίγο : 491218583_webpos.thumb.jpg.d8239943508044101f8c5b091584efa4.jpg

  • Like 2
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

και εμένα αυτό που απάντησαν

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με την ειδοποίηση πληρωμής είστε καλυμμένος για το Ν.4446/2016."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα μου είπαν ότι με την ειδοποίηση πληρωμής δεν είμαι καλυμμένος. Επειδή δεν υπάρχει η επιλογή χρέωση κάρτας κάτω από τις πληρωμές για μένα, θα πρέπει να γίνει αίτηση για το web POS και βέβαια είπαν ότι υπάρχουν πάρα πολλές αιτήσεις και θα αργήσουν να απαντηθούν και δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι θετική η απάντηση..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

τηλεφωνικά μου είπαν σήμερα πως σε όσους είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία Χρέωση Κάρτας καλύπτονται νομικά.

Όσοι πάνε μέσω Ειδοποίησης Πληρωμής δεν καλύπτονται νομικά.

Με λίγα λόγια ότι να ναι λένε στον καθένα

 

*pocko μαζί γράφαμε μάλλον

Edited by mikegad

Share this post


Link to post
Share on other sites

@georgegaleos καλησπέρα, θεωρώ πως έχεις απόλυτο δίκιο, με το webpos viva καλυπτόμαστε. συμφωνεί και ο λογιστής μου. σήμερα 10/03/2020 μίλησα με viva στο τηλέφωνο και όντως η επιλογή χρέωση κάρτας ήταν ανενεργή λόγω έλλειψης επικαιροποίησης. Τηλεφωνικά έκανα αίτημα να την επανενεργοποιήσουν και ίσως χρειαστούν στοιχεία επικαιροποίησης σε 2-3 μέρες, μου είπαν. Προφανώς και η ειδοποίηση πληρωμής ισχύει κανονικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
13 ώρες πριν, pocko said:

Εμένα μου είπαν ότι με την ειδοποίηση πληρωμής δεν είμαι καλυμμένος. Επειδή δεν υπάρχει η επιλογή χρέωση κάρτας κάτω από τις πληρωμές για μένα, θα πρέπει να γίνει αίτηση για το web POS και βέβαια είπαν ότι υπάρχουν πάρα πολλές αιτήσεις και θα αργήσουν να απαντηθούν και δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι θετική η απάντηση..

Και σε εμένα αυτό είπαν την τελευταία φορά που επικοινώνησα μαζί τους. Το να καθυστερήσει μία αίτηση να διεκπεραιωθεί το καταλαβαίνω, το να απορριφθεί τελείως όμως δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο και με ποια κριτήρα;; Δεν ξέρω επίσης αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την εφορία, αφού όσοι κάνουμε αυτή τη διαδικασία το πιο πιθανό μείνουμε ένα διάστημα χωρίς κάλυψη, συγκεκριμένα από αύριο που σταματάει το freepos μέχρι την ενεργοποίηση του web pos..

Edited by pipakos

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/3/2020 at 6:26 ΜΜ, GriGaS said:

Πήρα και εγώ τηλέφωνο νωρίτερα για να ενεργοποιήσω το web pos. Μου είπαν οτι θα μου στείλουν email με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και με διαβεβαίωσαν ότι ειμαι καλυμμένος. Άβυσσος η ψυχή της viva...

Από το παρακάτω, καταλαβαίνω ότι είμαστε καλυμμένοι:

 

https://support.vivawallet.com/hc/el/articles/360001362225-Λογαριασμός-Viva-Wallet-Web-POS

Δευτέρα μεσημέρι έκανα το αίτημα, χθες Τρίτη απόγευμα έκανα την επικαιροποίηση στοιχείων (πρόσφατο εκκαθαριστικό και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος) και πριν λίγο ενεργοποιήθηκε το webpos. Συνολικά λοιπόν έμεινα λίγες ώρες χωρίς POS.... :D

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 λεπτά πριν, GriGaS said:

Δευτέρα μεσημέρι έκανα το αίτημα, χθες Τρίτη απόγευμα έκανα την επικαιροποίηση στοιχείων (πρόσφατο εκκαθαριστικό και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος) και πριν λίγο ενεργοποιήθηκε το webpos. Συνολικά λοιπόν έμεινα λίγες ώρες χωρίς POS.... :D

Που έκανες το αίτημα??

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 λεπτά πριν, Faethon11 said:

Που έκανες το αίτημα??

στο 2117604000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.