Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Αμοιβή τροποποίησης σύστασης οριζόντιου ιδιοκτησίας


efispyri

Recommended Posts

Συνάδελφοι καλημέρα σας,

είμαι νέα μηχανικός και θα ήθελα την βοήθειά σας για το παρακάτω. Ποια είναι η τιμή πιάτσας για μια τροποποίηση σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας σε πολυκατοικία τριών ορόφων?Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Είναι πάγια τακτική στο φόρουμ να μην γίνεται δημόσια συζήτηση για αμοιβές.

Γενικά όμως θα κοστολογήσεις την εργασία σου ανάλογα με το τι έχεις να κάνεις.

α) Έλεγχος νομιμότητας του ακινήτου προκειμένου να χορηγήσεις στη συνέχεια βεβαίωση (και βεβαιώσεις) νομιμότητας.

β) Κατά πάσα πιθανότητα κάποιο θέμα θα έχει και θα πρέπει να γίνει τακτοποίηση αυθαιρέτων.

Ξεκίνα με τα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πάγια τακτική στο φόρουμ να μην γίνεται δημόσια συζήτηση για αμοιβές.

Γενικά όμως θα κοστολογήσεις την εργασία σου ανάλογα με το τι έχεις να κάνεις.

α) Έλεγχος νομιμότητας του ακινήτου προκειμένου να χορηγήσεις στη συνέχεια βεβαίωση (και βεβαιώσεις) νομιμότητας.

β) Κατά πάσα πιθανότητα κάποιο θέμα θα έχει και θα πρέπει να γίνει τακτοποίηση αυθαιρέτων.

Ξεκίνα με τα παραπάνω.

Σ' ευχαριστώ πολύ Παύλο για την απάντηση. Εγω η ίδια έχω κάνει την νομιμοποίηση όλων των αυθαιρέτων του κτίσματος για τα οποία έχω πάρει ξεχωριστή αμοιβή. Σ αυτήν την περίπτωση τι να ζητήσω?Γενικά έχω ασχοληθεί 54 ώρες με την τροποποίηση της σύστασης μιας και έκανα και αποτύπωση δύο ορόφων επιπλέον που δεν συμπεριλαμβανόταν στην αρχική συμφωνία για την τακτοποίηση με τον 4178.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι ο καθένας μας είναι σε θέση να αξιολογήσει πόσο κοστίζει η εργατώρα του και να προχωρήσει στη τιμολόγηση των υπηρεσιών του σε σχέση με τις ανάγκες του ή με την επαγγελματική σχέση που έχει με τον πελάτη.

 

Το συγκεκριμένο νήμα δεν έχει να προσφέρει κάτι ουσιαστικό συνεπώς κλειδώνει μέχρι να το δει ο αρμόδιος συντονιστής.

yian

Edited by yian