Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

2ο Πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού ΤΕΙ και μεταπτυχιακά για πετρέλαια


Likourgos94

Recommended Posts

Γειας σας, είμαι φοιτητής του ΤΕΙ καβαλας στο τμήμα μηχανικών πετρελαίου και φυσικού αερίου. Πολύ προσφατα, λόγω οικονομικών λόγων, ένωσαν το τμήμα μου με αυτό των μηχανολόγων μηχανικών. Το αποτέλεσμα είναι πως έχουμε πάρα πολλά κοινά μαθήματα. Μάλιστα έχουμε τόσα πολλά κοινά μαθήματα που αν παρακολουθήσω 2 μόλις παραπάνω εξαμηνα, μπορώ να αποκτήσω και τον τίτλο του μηχανολόγου μηχανικού. Αξίζει?

 

Από πλευράς μεταπτυχιακού το ίδιο το ΤΕΙ προσφέρει το MSc in Oil and Gas Technology. To οποίο είναι ενα εξάμηνο management, γεωστρατηγικές και τέτοια και ενα εξάμηνο εξειδίκευση και προσομοιώσεις σε τεχνικά θέματα του κλάδου. Θα ήταν καλύτερο να αποκτήσω ένα πρώτο μεταπτυχιακό που αφορά μόνο τεχνικά θέματα και ύστερα να αποκτήσω ενα ΜΒΑ που έχει σχέση με υδρογονάνθρακες? Φυσικά οι καθηγητές της σχολής μου λενε να μείνω καβάλα.

 

To μόνο αλλο μεταπτυχιακό στην Ελλάδα που ασχολείται με υδρογονάνθρακες είναι στη Κρήτη και μόνο 1 μάθημα (Petroleum Economics and Law) δεν εχει άμεση σχέση με παραγωγή

 

Επίσης υπάρχει και το οικονομικό θέμα. Οτιδήποτε σε εξωτερικό αποκλείεται είτε λόγω γλώσσας (γερμανία και λοιπές σκανδιναβικές,δεν θελω να χάσω χρονο για την γλώσσα), είτε οικονομικών (Αγγλία,ΗΠΑ - μιλάω άπταιστα αγγλικά). Ένα μικρό οικονομικό απόθεμα υπάρχει αλλά δεν είναι αρκετό.

 

Με ενδιαφέρει να φύγω εξωτερικό για δουλειά. Με ενδιαφέρουν τα πετρέλαια, όμως δεν θα έλεγα απαραίτητα όχι σε κάποιο αλλο μεταπτυχιακό. Θα προτιμούσα όμως να παραμείνω στα πετρέλαια.

 

Τι λέτε να κάνω?

 

ΥΓ - Υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος να βρω σεμινάρια και short cycle courses ή γενικά οτιδήποτε αυτού το είδους που με ενδιαφέρουν?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αξίζει και με το παραπάνω να κάνεις 1 έτος παραπάνω (2 εξάμηνα) για να πάρεις το πτυχίου μηχ. μηχανικού ΤΕΙ διότι: