Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επαγγελματική κάρτα Πολιτικού Μηχανικού Τ.Ε


sotmich

Recommended Posts

Καλησπέρα συνάδελφοι! Είμαι Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε (δομικών έργων) και ασκώ το επαγγελμα ως ελεύθερος επαγγελματίας! Επείδη τώρα άνοιξα το γραφείο και είμαι στην φάση της οργάνωσης, ήθελα να κάνω μία ερώτηση σχετικά με τις επαγγελματικές κάρτες. Θέλω να αναγράφονται οι δραστηριότητες μου αλλά δεν έχω δει κάτι αντιστοιχο σε αλλους πολιτικους μηχανικούς και δεν ξέρω ακριβώς πώς και τι πρέπει να βάλω... Αν κάποιος έχει κάνει κατι αντιστοιχο ή έχει ενα δείγμα να μου επισυνάψει θα με βοηθούσε πολύ! Ευχαριστώ!

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα συνάδελφε και καλώς μας ήρθες .

 

Καλό ξεκίνημα στο γραφείο !

 

Υποδείγματα καρτών μπορείς να βρείς εδώ . Καλό είναι να μην "φορτώνεις" την κάρτα με πληροφορία που ίσως να κουράσει το μάτι.

 

Μπορείς κάλλιστα να φτιάξεις ένα blog ή κάποιο site με τις δραστηριότητές σου και αργότερα με ενδεικτικά έργα σου .

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα συνάδελφε και καλή σταδιοδρομία

 

η κάρτα όπως σουπε και ο συνάδελφος gvarth  όσα λιγότερα

αν θέλεις να μπουν δραστηριότητες να μπουν οι βασικές που α ασχοληθείς και είναι μεγαλύτερο μέρος εργασίας σου

 

 

φυσικά αν υπάρχει  ''όνομα''  εχω δει και κάρτα   μόνο με τηλέφωνο -σαιτ  ονομα construction manager  και λογότυπο

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολυ για την άμεση απάντηση! Καθώς βρίσκομαι στην επαρχία και εδώ όλοι λειτουργόυν με το όνομα κυρίως, έχω δημιουργήσει την μπροστινή όψη με το λογοτυπο μου και το όνομα μου και τα στοιχεία επικοινωνίας και σκεφτόμουν στην πίσω όψη να αναγράφονται κάποιες συγκεκριμένες δραστηριότητες όπως τακτοποίηση αυθαιρέτων (το μόνο που κρατά εδω ακόμα), άδειες, μελέτες, επιβλέψεις κατασκευές και δεν ξέρω αν πρέπει και κάι αλλο...

Link to comment
Share on other sites