Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πτυχιακή εργασία


Recommended Posts

καλησπέρα είμαι φοιτητής ηλεκτρολόγος μηχανικός στην κοζάνη.θα ήθελα την βοήθειά σας.θέλω να πάρω πτυχιακή εργασία και είμαι ανάμεσα σε 2 θέματα.1)ενεργειακή ανάλυση κτηρίου με χρήση του προγράμματος energy plus ΚΑΙ 2)δημιουργία εργαστηριακών ασκήσεων με το drive και λογισμικό της abb και προσωμίωση.
τα προγράμματα δεν τα ξέρω απλά ήθελα την γνώμη σας.το πρώτο θέμα με ενδιαφέρει πιο πολύ, απλά είμαι διστακτικός γιατί θα μπορούσα να ασχοληθώ με ένα πρόγραμμα της abb και ίσως μου φανεί χρήσιμο αργότερα.





Τα κεφαλαία απαγορεύονται τόσο στους τίτλους των θεμάτων, όσο και στο κείμενο των δημοσιεύσεων. Χρησιμοποιείστε σας παρακαλώ την εντολή "Επεξεργασία" και διορθώστε.
Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής
Didonis Edited by ΔΗΜΗΤΡΗΣ_1994
Link to comment
Share on other sites

Aν μπορούσες να ξέρεις τι θα χρειαζόσουν στο μέλλον θα ήταν το ιδανικό αλλά ποτέ δεν το ξέρεις... Κάνε αυτό που σου αρέσει και αν θέλεις μπορείς να βρεις χρόνο για να ασχοληθείς και με το πρόγραμμα της ΑΒΒ... Σημασία έχει με ότι ασχοληθείς να ασχοληθείς στα σοβαρά και να αποκομίσεις κάτι.

Edited by Gauss
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αν και αργοπορημένα, να σου πω μακριά από energy plus γιατί δεν έχει καμιά χρησιμότητα εκτός πανεπιστημίου. Θα σε δυσκολέψει να το μάθεις και το documentation που υπάρχει στο internet δεν είναι και ότι καλύτερο. Γενικά παίζει πολύ ψάξιμο. 

 

Δε γνωρίζω το άλλο πρόγραμμα αλλά το energy plus το χρησιμοποίησα για τη διπλωματική μου.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό