Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τα 5 super project της χρονιάς


Engineer

Recommended Posts

Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική σύνδεση με διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση των δύο μεγαλύτερων πόλεων της χώρας. Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ο δρόμος Πάτρα-Αθήνα που έχει σημαντικότατη εμπορική και επιβατική κίνηση και μπόλικους θανάτους κάθε χρόνο. Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης που έχει πολύ μεγάλη κίνηση ιδίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και αντίστοιχα υψηλά ατυχήματα. Το μετρό στη Θεσσαλονίκη είναι εδώ και 10 χρόνια υπό κατασκευή, προσθέτοντας κάθε μέρα που περνάει σημαντικά κόστη (χαμένες εργατοώρες στις μετακινήσεις, αντίστοιχη αύξηση της κατανάλωσης βενζίνης). Και καθόμαστε και συζητάμε για νέα έργα. Πάλι αυτοκινητόδρομους, όταν η σιδηροδρομική εγνατία, θα μείωνε σημαντικά το κόστος μεταφοράς στη Βόρεια Ελλάδα. Καμιά ιεράρχηση αναγκών της χώρας, καμιά σοβαρή μελέτη για τις επιπτώσεις του κάθε έργου στην οικονομία. Κι όλα αυτά τη στιγμή που όλες οι υπάρχουσες υποδομές ξεπουλιούνται μπιρ παρά. Υπάρχει σωτηρία για τη χώρα;

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Βασικά έτσι πάει....Ανοίγουν έργα και προχωράνε σαν χελώνες. Αυτή είναι η λογική για να λέμε ότι κάτι κάνουμε. 

 

Πάντως άνοιξαν λέει τον δρόμο για Σπάρτη. 45 λεπτά Σπάρτη - Καλαμάτα. Φοβερό. 2 ώρες Αθήνα - Σπάρτη.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική σύνδεση με διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση των δύο μεγαλύτερων πόλεων της χώρας. Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ο δρόμος Πάτρα-Αθήνα που έχει σημαντικότατη εμπορική και επιβατική κίνηση και μπόλικους θανάτους κάθε χρόνο. Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης που έχει πολύ μεγάλη κίνηση ιδίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και αντίστοιχα υψηλά ατυχήματα. Το μετρό στη Θεσσαλονίκη είναι εδώ και 10 χρόνια υπό κατασκευή, προσθέτοντας κάθε μέρα που περνάει σημαντικά κόστη (χαμένες εργατοώρες στις μετακινήσεις, αντίστοιχη αύξηση της κατανάλωσης βενζίνης). Και καθόμαστε και συζητάμε για νέα έργα. Πάλι αυτοκινητόδρομους, όταν η σιδηροδρομική εγνατία, θα μείωνε σημαντικά το κόστος μεταφοράς στη Βόρεια Ελλάδα. Καμιά ιεράρχηση αναγκών της χώρας, καμιά σοβαρή μελέτη για τις επιπτώσεις του κάθε έργου στην οικονομία. Κι όλα αυτά τη στιγμή που όλες οι υπάρχουσες υποδομές ξεπουλιούνται μπιρ παρά. Υπάρχει σωτηρία για τη χώρα;

 

Ο δρόμος Αθήνα-Πάτρα πλέον δεν έχει σήμερα ούτε επιβατική ούτε εμπορική κίνηση ώστε να διασφαλίζει την βιωσιμότητα της επένδυσης. Η Ιόνια Οδός + Εγνατία + Νεα οδός αποτελεί την πλέον συμφέρουσα οδική εμπορική διαδρομή για τις μεταφορές.  

Link to comment
Share on other sites

Με καλές ή κακές συνθήκες τα μεγάλα έργα δίνουν εργασία σε πολλούς συναδελφους αλλά και σε πολλές ειδικότητες. Θα πρέπει λοιπόν όλα αυτά τα έργα να ωριμάσουν διαγωνιστικά σύντομα ώστε μετά την ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων (20 μήνες) να μην έχουμε εκενό στην απασχόληση

Link to comment
Share on other sites

Το τι αξίζει ένα ακίνητο το ορίζουν οι προσφορές που θα λάβεις και οι απαιτήσεις που θα θέσεις στον διαγωνισμό. Αν δεν σου αρέσει το ποσό που θα λάβεις πολύ απλά δεν πουλάς.

 

 

κατάλαβες να λέω κάτι άλλο.??.....αφου είπα  ο καθενας βγαζει μελέτη τι αξίζει  αλλά το θεμα ειναι ΤΙ ΣΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ

 

αλλά μετά  ναλλάζεις τους όρους  ΥΠΕΡ του αγοραστή   σορρυ αλλα ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ....

 

δλδ σαν να λες πουλαω   αμάξι  όπως το βλέπεις  Α ποσό..και αφού ταγοράσει ο γνωστός   του κάνεις ΕΧΤΡΑ δώρο και ζάντες και δωρεαν  τα σερβις  για 10χρονια

 

αυτό το λες  ελεύθερη αγορά?

γιατί και εγώ υπερ της ελευθερης αγοράς είμαι  αλλά δεν νομίζω ότι έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική σύνδεση με διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση των δύο μεγαλύτερων πόλεων της χώρας. Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ο δρόμος Πάτρα-Αθήνα που έχει σημαντικότατη εμπορική και επιβατική κίνηση και μπόλικους θανάτους κάθε χρόνο. Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί ο Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης που έχει πολύ μεγάλη κίνηση ιδίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και αντίστοιχα υψηλά ατυχήματα. Το μετρό στη Θεσσαλονίκη είναι εδώ και 10 χρόνια υπό κατασκευή, προσθέτοντας κάθε μέρα που περνάει σημαντικά κόστη (χαμένες εργατοώρες στις μετακινήσεις, αντίστοιχη αύξηση της κατανάλωσης βενζίνης). Και καθόμαστε και συζητάμε για νέα έργα. Πάλι αυτοκινητόδρομους, όταν η σιδηροδρομική εγνατία, θα μείωνε σημαντικά το κόστος μεταφοράς στη Βόρεια Ελλάδα. Καμιά ιεράρχηση αναγκών της χώρας, καμιά σοβαρή μελέτη για τις επιπτώσεις του κάθε έργου στην οικονομία. Κι όλα αυτά τη στιγμή που όλες οι υπάρχουσες υποδομές ξεπουλιούνται μπιρ παρά. Υπάρχει σωτηρία για τη χώρα;

Θα έπρεπε να υπήρχε 5ετής ή 10ετής εθνικός σχεδιασμός με βάση της ανάγκες τις χώρας κάτι το οποίο έχει σταματήσει από το 1981. Ο σχεδιασμός γίνεται με βάση τις ανάγκες κίνησης και κέρδους του Ευρωπαικού και διεθνούς κεφαλαίου. Ειδικά δε, τα τελευταία 6 χρόνια ο εν λόγω σχεδιασμός πληροί τις ανάγκες εξυπηρέτησης του χρέους (και μόνο) το οποίο όλο και μεγαλώνει....αδιέξοδο? Ναι όσο κυριαρχεί η λογική το ευρώ και η ΕΕ πάση θυσία.... 

Link to comment
Share on other sites

Αν γινόταν η γραμμή 4 του μετρό θα ήταν χρυσάφι για εμάς.

 

Δυστυχώς από τα μέχρι τώρα τεκταινόμενα στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια, πιστεύω οτι μάλλον δεν θα γίνει τίποτα και απλά μιλάμε για να ευχολογούμε.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.