Μετάβαση στο περιεχόμενο
Engineer

Σε δημόσια διαβούλευση ο κανονισμός πτήσεων των drones

Recommended Posts

Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση έθεσε σήμερα ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Κωνσταντίνος Λιντζεράκος, τον κανονισμό πτήσεων των συστημάτων μη επανδρωμένων αεροσκαφών, γνωστά και ως drones.

 

O διοικητής της ΥΠΑ καλεί τους κοινωνικούς εταίρους και κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχουν, καταθέτοντας προτάσεις, προκειμένου να βελτιωθούν οι διατάξεις του κανονισμού και η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την Τετάρτη 08/06/2016.

 

Με το Κανονισμό καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την εκτέλεση πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών ΣμηΕΑ (Unmanned Aircraft Systems - UAS), ελεύθερων ή προσδεδεμένων (free or tethered) στο FIR της Αθηνών (ATHINAI FIR / HELLAS UIR).

 

Επίσης, καθορίζονται οι κυρώσεις για τις περιπτώσεις πτήσεων από Συστήματα μη επανδρωμένων αεροσκαφών που εκτελούνται χωρίς την τήρηση των αναφερομένων προϋποθέσεων ή την εξασφάλιση των απαιτουμένων εγκρίσεων.

 

Σύμφωνα με τον κανονισμό μια από τις βασικές προϋποθέσεις είναι η υποχρεωτική ασφάλιση για ζημίες έναντι τρίτων αναφέροντας χαρακτηριστικά : "O εκμεταλλευόμενος ΣμηΕΑ που ανήκει σε όλες τις υποκατηγορίες της "ανοικτής" κατηγορίας, αλλά και στην "ειδική" και "πιστοποιημένη" κατηγορία οφείλει να ασφαλίζει το ΣμηΕΑ για ζημίες έναντι τρίτων".

 

Πηγή: http://www.thepressr...onismos-ptiseon

 

Click here to view the είδηση

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Υποχρεωτική υποβολή στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας 48 ώρες πριν την πτήση λεπτομερούς σχεδίου πτήσεως, ώρα απογείωσης και προσγείωσης καθώς και ασφαλιστήριο συμβόλαιο για τη συγκεκριμένη πτήση  :mrgreen:

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Επειδή στην Ελλάδα μας αρέσουν οι ασφαλίσεις παντός τύπου και μας περισσεύουν και κάποια χρήματα, γι' αυτό ας τα τοποθετήσουμε στα drones...

Και αν τρακάρουν δύο μεταξύ τους, τουλάχιστον να μην είναι ανασφάλιστα!

Και φυσικά, έντυπο φιλικού διακανονισμού ΑΜΕΣΑ! Πρίν πετάξει για άλλους ουρανούς το drone φταιχτης!!

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Είμαι περίεργος να δω αν υπάρχει ορισμός τι θεωρούν Drone.

Και τα μαγαζιά και παιδιά πουλούν ιπτάμενα μαραφέτια με τηλεχειριστήριο και με ακτίνα 500 μέτρα άνετα για λίγα €.

Είναι κι αυτά στον ορισμό?

 

Άλλο παράδειγμα θέλω εγώ ως αρχιτέκτονας να κάνω χρήση την δυνατότητα να κάνω φωτογραφική αποτύπωση περιμετρικά ενός κτιρίου ώστε με ειδικό λογισμικό και μερικές άλλες τεχνικές να μετατρέψω τις ψηφιακές εικόνες σε γραμμικό σχέδιο … που ναι το ετοίμαζα και με ενδιέφερε.

Εμπίπτω στον ορισμό αφού θέλω να κάνω χρήση ιπταμένη συσκευή με τηλεχειρισμό,  σταθεροποιητές κλπ?

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

υπάρχουν κατηγορίες κατά βάρος και δεν ισχύουν όλα αυτά που γράφονται για όλες τις κατηγορίες

κανονισμός και παράρτημα

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

αρά αυτό που ρωτάω εγώ αφορά αυτή την κατηγορία ?

 

Ανοικτή κατηγορία ΣμηΕΑ (UAS Open Category). Κατηγορία ΣμηΕΑ των οποίων η πτητική λειτουργία διεξάγεται με απευθείας οπτική επαφή του χειριστή μικρών μη επανδρωμένων αεροσκαφών με MTOM κάτω των 25 κιλών εντός ασφαλούς απόστασης από πρόσωπα στο έδαφος.

 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Όλες οι συσκευές ουσιαστικά περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου και κατά την γνώμη μου ήταν απαραίτητο.

Έχω κουραστεί να βλέπω drone να πετάνε πάνω από κόσμο χωρίς κανένα σύστημα ασφαλείας.

 

Έχω σχεδιάσει drone και γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι το 99% των drone της αγοράς δεν έχει faIl tolerant σχεδιασμό.

 

Η οποιαδήποτε βλάβη ή δυσλειτουργία (σε κινητήρα, σε αισθητήρα, σε τηλεχειρισμό, στον μικροεπεξερταστή) θα έχει ως αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη πτώση του Drone. Αν πέσει πάνω σε άνθρωπο και ιδιαίτερα αν συνεχίσουν να λειτουργούν κάποιοι κινητήρες, μπορεί η πτώση να αποβεί μοιραία.

 

Πλέον θα υπάρχει κάποιος έλεγχος.

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

και που να τραβήξει κινητήρας αεροσκάφους κάποιο να δεις τι θα γίνει 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Πέραν της ασφάλειας έναντι πτώσης και ζημιάς του,  προσωπικά απορώ πως έχει παραγνωριστεί από τους σχεδιαστές ο κίνδυνος για ανθρώπους, ζώα και οποιαδήποτε αντικείμενα που θα έρχονταν σε ..μοιραία επαφή με τους γυμνούς έλικες που γυρίζουν με μεγάλη ταχύτητα.  Θεωρώ ότι είναι αναγκαίο ένα προστατευτικό πλέγμα για τον κάθε έλικα όπως αυτό συμβαίνει υποχρεωτικά για τους ανεμιστήρες.  Ίσως αυτό αυξήσει τον θόρυβο τους και μειώσει λίγο την ταχύτητα, όμως αλλιώς αυτά θα γίνουν μικρά ιπτάμενα δρεπανηφόρα άρματα ......

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Το αυτόνομο ελικοφόρο αεροσκάφος θα είναι διαθέσιμο προς ενοικίαση από τον προσεχή Ιούλιο.
      Το πρώτο αυτόνομο ελικοφόρο αεροσκάφος για τη μεταφορά προσώπων θα είναι διαθέσιμο για μίσθωση από τον Ιούλιο, ανακοίνωσε η Υπηρεσία Δρόμων και Μεταφορών του Ντουμπάι. Το κινεζικής κατασκευής Ehang 184 μπορεί να μεταφέρει έναν ελαφρύ επιβάτη με τις αποσκευές του σε πτήσεις μισής ώρας.
      Πηδάλιο και άλλα όργανα δεν υπάρχουν στην καμπίνα του drone -ο επιβάτης απλά επιλέγει τον προορισμό σε μια οθόνη αφής και το σύστημα αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα.
       
      «Έχουμε ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με αυτό το όχημα στους ουρανούς του Ντουμπάι», δήλωσε στο Associated Press εκπρόσωπος της Υπηρεσίας Δρόμων και Μεταφορών, μιλώντας στο περιθώριο της Παγκόσμιας Συνόδου Διακυβέρνησης.
      Ηλεκτροκίνητο με τέσσερις έλικες
      Το πρωτότυπο του drone παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2016 στην έκθεση τεχνολογίας CES στο Λος Άντζελες. Λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούνιο, η πολιτεία της Νεβάδα έδωσε το πράσινο φως για δοκιμαστικές πτήσεις.
      Το ηλεκτροκίνητο Ehang 184 πετά με τέσσερις έλικες και αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι 160 χιλιομέτρων ανά ώρα. Η μπαταρία αρκεί για πτήσεις 30 λεπτών σε αποστάσεις μέχρι 50 χιλιόμετρα, ενώ το συνολικό βάρος του φορτίου περιορίζεται στα 100 κιλά.
      Πάντως το drone της κινεζικής Ehang δεν θα κρατήσει για πολύ τον τίτλο του πρώτου επιβατικού drone: ανάλογα σχέδια έχει ο Λάρι Πέιτζ της Google και η Airbus, ενώ η ισραηλινή εταιρεία Urban Aerοnautics ελπίζει ότι να ξεκινήσει το 2020 τις δοκιμές ενός επιβατικού drone στρατιωτικής χρήσης που μπορεί να μεταφέρει 500 κιλά.
      Πηγή: http://www.tovima.gr/science/technology-planet/article/?aid=862086

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Το αυτόνομο ελικοφόρο αεροσκάφος θα είναι διαθέσιμο προς ενοικίαση από τον προσεχή Ιούλιο.
      Το πρώτο αυτόνομο ελικοφόρο αεροσκάφος για τη μεταφορά προσώπων θα είναι διαθέσιμο για μίσθωση από τον Ιούλιο, ανακοίνωσε η Υπηρεσία Δρόμων και Μεταφορών του Ντουμπάι. Το κινεζικής κατασκευής Ehang 184 μπορεί να μεταφέρει έναν ελαφρύ επιβάτη με τις αποσκευές του σε πτήσεις μισής ώρας.
      Πηδάλιο και άλλα όργανα δεν υπάρχουν στην καμπίνα του drone -ο επιβάτης απλά επιλέγει τον προορισμό σε μια οθόνη αφής και το σύστημα αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα.
       
      «Έχουμε ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές με αυτό το όχημα στους ουρανούς του Ντουμπάι», δήλωσε στο Associated Press εκπρόσωπος της Υπηρεσίας Δρόμων και Μεταφορών, μιλώντας στο περιθώριο της Παγκόσμιας Συνόδου Διακυβέρνησης.
      Ηλεκτροκίνητο με τέσσερις έλικες
      Το πρωτότυπο του drone παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2016 στην έκθεση τεχνολογίας CES στο Λος Άντζελες. Λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούνιο, η πολιτεία της Νεβάδα έδωσε το πράσινο φως για δοκιμαστικές πτήσεις.
      Το ηλεκτροκίνητο Ehang 184 πετά με τέσσερις έλικες και αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι 160 χιλιομέτρων ανά ώρα. Η μπαταρία αρκεί για πτήσεις 30 λεπτών σε αποστάσεις μέχρι 50 χιλιόμετρα, ενώ το συνολικό βάρος του φορτίου περιορίζεται στα 100 κιλά.
      Πάντως το drone της κινεζικής Ehang δεν θα κρατήσει για πολύ τον τίτλο του πρώτου επιβατικού drone: ανάλογα σχέδια έχει ο Λάρι Πέιτζ της Google και η Airbus, ενώ η ισραηλινή εταιρεία Urban Aerοnautics ελπίζει ότι να ξεκινήσει το 2020 τις δοκιμές ενός επιβατικού drone στρατιωτικής χρήσης που μπορεί να μεταφέρει 500 κιλά.
      Πηγή: http://www.tovima.gr/science/technology-planet/article/?aid=862086
    • Από Engineer
      Νέες διευκρινήσεις αναφορικά με τον κανονισμό πυροπροστασίας κτιρίων εξέδωσε το ΥΠΕΝ, σε απάντηση σχετικού ερωτήματος που δέχτηκε από το Σύνδεσμο Βιομηχανικών Αττικής και Πειραιώς (Σ.Β.Α.Π)
      Αναλυτικά, το ΥΠΕΝ απαντά και διευκρινίζει τα ακόλουθα:
      ΘΕΜΑ: Απάντηση σε αίτηση σχετικά με την εφαρμογή του π.δ 41/2018 «Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων»
      Σχετ: α) το με αρ. πρωτ. 2826/25-7-2018 έγγραφό σας (αρ. πρωτ. ΔΑΟΚΑ 60095/4005/2018)
      Σε απάντηση του ανωτέρω (α) σχετικού και αναφορικά με τα θέματα που θέτετε σε αυτό, σας γνωρίζουμε ότι:
      το εδάφιο «Τα ανωτέρω εφαρμόζονται και για μη φέροντα δομικά στοιχεία και υλικά.» της παρ. 6.3 του άρθρου 6 του π.δ 41/18 (όπως εστάλη από το ΥΠΕΝ προς γνωμοδότηση στο ΣτΕ και σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 132/2017 γνωμοδότηση του τελευταίου κατά τη διαδικασία έκδοσης του κανονισμού) αποτελεί συνέχεια της τέταρτης παραγράφου «Σε ειδικές περιπτώσεις … για τις συγκεκριμένες δοκιμές Εργαστήρια» και αναφέρεται αποκλειστικά στη δυνατότητα προσδιορισμού του δείκτη πυραντίστασης ή άλλων ιδιοτήτων πυροπροστασίας και των μη φερόντων δομικών στοιχείων, όπου δεν διατίθενται τα απαιτούμενα πιστοποιητικά, με βάση πρότυπες δοκιμές από διαπιστευμένα Εργαστήρια. τα υλικά επικάλυψης του εξωτερικού κελύφους των κτιρίων, πλαγιοκαλύψεις και επικαλύψεις οροφής, δεν συνιστούν φέροντα δομικά στοιχεία και συνεπώς δεν εξετάζονται ως προς την ικανότητά τους να φέρουν τα φορτία για τα οποία προορίζονται, για ένα χρονικό διάστημα που καθορίζεται από το δείκτη πυραντίστασης για κάθε χρήση κτιρίου. Οι ανωτέρω διευκρινίσεις, προβλέπεται να ενωσματωθούν και στη διευκρινιστική εγκύκλιο του π.δ 41/18 που επεξεργάζεται αυτή τη χρονική περίοδο η υπηρεσία μας. Συνεπώς, και δεδομένου ότι και τα δύο θέματα που θέτετε είναι ερμηνευτικού χαρακτήρα, θεωρούμε ότι παρέλκει η ανάγκη περαιτέρω νομοθετικής ρύθμισης - συμπλήρωσης του Κανονισμού Πυροπροστασίας Κτιρίων (π.δ 41/18).

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Νέες διευκρινήσεις αναφορικά με τον κανονισμό πυροπροστασίας κτιρίων εξέδωσε το ΥΠΕΝ, σε απάντηση σχετικού ερωτήματος που δέχτηκε από το Σύνδεσμο Βιομηχανικών Αττικής και Πειραιώς (Σ.Β.Α.Π)
      Αναλυτικά, το ΥΠΕΝ απαντά και διευκρινίζει τα ακόλουθα:
      ΘΕΜΑ: Απάντηση σε αίτηση σχετικά με την εφαρμογή του π.δ 41/2018 «Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων»
      Σχετ: α) το με αρ. πρωτ. 2826/25-7-2018 έγγραφό σας (αρ. πρωτ. ΔΑΟΚΑ 60095/4005/2018)
      Σε απάντηση του ανωτέρω (α) σχετικού και αναφορικά με τα θέματα που θέτετε σε αυτό, σας γνωρίζουμε ότι:
      το εδάφιο «Τα ανωτέρω εφαρμόζονται και για μη φέροντα δομικά στοιχεία και υλικά.» της παρ. 6.3 του άρθρου 6 του π.δ 41/18 (όπως εστάλη από το ΥΠΕΝ προς γνωμοδότηση στο ΣτΕ και σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 132/2017 γνωμοδότηση του τελευταίου κατά τη διαδικασία έκδοσης του κανονισμού) αποτελεί συνέχεια της τέταρτης παραγράφου «Σε ειδικές περιπτώσεις … για τις συγκεκριμένες δοκιμές Εργαστήρια» και αναφέρεται αποκλειστικά στη δυνατότητα προσδιορισμού του δείκτη πυραντίστασης ή άλλων ιδιοτήτων πυροπροστασίας και των μη φερόντων δομικών στοιχείων, όπου δεν διατίθενται τα απαιτούμενα πιστοποιητικά, με βάση πρότυπες δοκιμές από διαπιστευμένα Εργαστήρια. τα υλικά επικάλυψης του εξωτερικού κελύφους των κτιρίων, πλαγιοκαλύψεις και επικαλύψεις οροφής, δεν συνιστούν φέροντα δομικά στοιχεία και συνεπώς δεν εξετάζονται ως προς την ικανότητά τους να φέρουν τα φορτία για τα οποία προορίζονται, για ένα χρονικό διάστημα που καθορίζεται από το δείκτη πυραντίστασης για κάθε χρήση κτιρίου. Οι ανωτέρω διευκρινίσεις, προβλέπεται να ενωσματωθούν και στη διευκρινιστική εγκύκλιο του π.δ 41/18 που επεξεργάζεται αυτή τη χρονική περίοδο η υπηρεσία μας. Συνεπώς, και δεδομένου ότι και τα δύο θέματα που θέτετε είναι ερμηνευτικού χαρακτήρα, θεωρούμε ότι παρέλκει η ανάγκη περαιτέρω νομοθετικής ρύθμισης - συμπλήρωσης του Κανονισμού Πυροπροστασίας Κτιρίων (π.δ 41/18).
    • Από Engineer
      Το ΚΔΕΠ διαθέτει σήμερα τρία drones στα οποία δοκιμάζει και αναπτύσσει μηχανολογικά στοιχεία, λογισμικό αυτόματου πιλότου, τεχνολογίες αυτόματης και ασύρματης σύζευξης drones με σταθμό εδάφους, καθώς και τεχνολογίες τηλεμετρίας, μεταφοράς και επεξεργασία εικόνας.
      Drones για τον έλεγχο των υποδομών της ΔΕΗ (Δίκτυα, Φράγματα, Ορυχεία) και γενικότερα υποδομών της χώρας (π.χ. γέφυρες, κατασκευές, πυρόσβεση, ασφάλεια και φύλαξη χώρων), τεχνολογίες προστασίας του περιβάλλοντος, ανάπτυξη νέων υλικών και αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας, είναι οι τομείς στους οποίους επικεντρώνεται η ερευνητική δραστηριότητα του Κέντρο Δοκιμών Ερευνών & Προτύπων (ΚΔΕΠ) της ΔΕΗ.
      Ο Κωνσταντίνος Σταματάκης, διευθυντής του Κέντρου μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ υποστηρίζει ότι το ΚΔΕΠ αποτελεί τον ερευνητικό βραχίονα του ομίλου της ΔΕΗ και παρέχει υπηρεσίες σε όλες τις μονάδες του ομίλου αλλά και σε τρίτους. Υπηρεσίες που περιλαμβάνουν δοκιμές στα εργαστήριά του, πιστοποιήσεις, έρευνα και ανάλυση αστοχιών, εκτίμηση χρόνου ζωής κατασκευών από χάλυβα αλλά και κτιρίων, διακριβώσεις οργάνων, ειδικές μελέτες για αστοχία εξοπλισμού, ανάστροφη μηχανική (Reverse Engineering), καθώς και επιθεωρήσεις των υλικών και του εξοπλισμού που προμηθεύεται η επιχείρηση, για τον ποιοτικό έλεγχο, σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τα διεθνή πρότυπα.
      Στην αιχμή της ερευνητικής δραστηριότητας του Κέντρου βρίσκεται η ανάπτυξη εφαρμογών που αξιοποιούν τις δυνατότητες των drones στον έλεγχο και εποπτεία υλικών και εγκαταστάσεων. «Τα σύγχρονα drones κάνουν χρήση και αξιοποιούν τις τεράστιες δυνατότητες επεξεργαστικής ισχύος των microcomputers, την τεράστια τεχνολογική εξέλιξη στους δορυφόρους και στις τηλεπικοινωνίες για τον προσδιορισμό θέσης, την εξέλιξη των δικτύων κινητής τηλεφωνίας και τέλος τις σημαντικές επιστημονικές γνώσεις και εφαρμογές στην τηλεμετρία, στην επεξεργασία και μεταφορά εικόνας και video, καθώς και στην ασύρματη μεταφορά δεδομένων», τονίζει ο κ. Σταματάκης. Παραδείγματα αξιοποίησης των drones για των εποπτεία δικτύων ή / και εγκαταστάσεων είναι ο έλεγχος της θερμοκρασίας με θερμική κάμερα, ο οπτικός έλεγχος για ρωγμές, οξείδωση κλπ., η ανίχνευση του φαινομένου «κορώνα» στα δίκτυα υψηλής τάσης που προκαλεί σπινθήρες και απώλεια ενέργειας, κ.α. «Εκτός από κάμερες για καταγραφή εικόνας και video τα drones μπορούν να εφοδιαστούν με θερμικές κάμερες, κάμερες υπερύθρων κλπ., αυξάνοντας θεαματικά τις δυνατότητες πρακτικής εφαρμογής τους», προσθέτει.
      Το ΚΔΕΠ διαθέτει σήμερα τρία drones στα οποία δοκιμάζει και αναπτύσσει μηχανολογικά στοιχεία, λογισμικό αυτόματου πιλότου, τεχνολογίες αυτόματης και ασύρματης σύζευξης drones με σταθμό εδάφους, καθώς και τεχνολογίες τηλεμετρίας, μεταφοράς και επεξεργασία εικόνας.
      «Με την υποστήριξη, όπως επισημαίνει ο κ. Σταματάκης, του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΔΕΗ κ. Εμμ. Παναγιωτάκη, το ΚΔΕΠ αναπτύσσει νέες δυνατότητές του και στρέφεται στην εφαρμοσμένη έρευνα προς όφελος του oμίλου και συνολικά της κοινωνίας». Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε ο κ. Παναγιωτάκης και ο πρώην αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού Ναύαρχος Γεώργιος Γιακουμάκης υπέγραψαν το 2016 συμφωνία συνεργασίας μεταξύ του Πολεμικού Ναυτικού και της ΔΕΗ επί εκπαιδευτικών, τεχνικών, τεχνολογικών, επιστημονικών και ερευνητικών θεμάτων.
      Το Κέντρο έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο συνδεδεμένων και συνεργαζόμενων εργαστηρίων, ερευνητικών κέντρων και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με στόχο αφενός μεν την επιστημονική συνεργασία και την διάχυση της γνώσης και αφετέρου την συνεργασία σε ερευνητικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους. «Είναι προφανές ότι υπάρχει ένας τεράστιος χώρος για συνεργασία και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες συνεργασίας που εμείς στο ΚΔΕΠ, και με την παρότρυνση του προέδρου μας, είμαστε διατεθειμένοι, να μεταφέρουμε τις γνώσεις, τις εμπειρίες και την αποκτηθείσα τεχνογνωσία σε αυτά τα θέματα, να συνεργαστούμε σε ερευνητικά προγράμματα, να διαθέσουμε χώρους και υποδομές σε νέους επιστήμονες και μηχανικούς στα πλαίσια ερευνητικών προγραμμάτων για την ανάπτυξη αυτών των τεχνολογιών, που θα τύχουν ευρύτατων εφαρμογών στο μέλλον, τόσο στον εμπορικό τομέα στην επιτήρηση και έλεγχο υποδομών, στις μεταφορές κλπ, όσο και στον στρατιωτικό τομέα», καταλήγει ο διευθυντής του Κέντρου.

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.