Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μετατροπή σε ΕΓΣΑ87'


Recommended Posts

Καλησπέρα....

Είμαι νέος μηχανικός και μέχρι στιγμής ασχολούμαι με τοπογραφικά για συμβόλαια κυρίως.

Με ενδιαφέρει να μάθω ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος μετατροπής των συντεταγμένων μου στο σύστημα ΕΓΣΑ87'.

Διάβασα στο forum διάφορες απόψεις....όπως...χρήση GPS χειρός (το οποιό από οτι ξερω εχει ακρίβεια πανω από 3 μ.).....και χρήση των χαρτών της ΓΥΣ.

Τελικα τι είναι καλύτερο και τι χρησιμοποιείται περισσότερο.

Με ενδιαφέρει πάντα η ακρίβεια γι'αυτο δεν αναφέρω το google earth σαν λύση παραπάνω.

Ο εξοπλισμός που χρησιμοποιώ είναι ενας γεωδαιτικός σταθμός της Topcon οπότε δεν πέρνω μετρήσεις gps.

 

Ευχαριστώ....:)

Link to comment
Share on other sites

Για την μετατροπή σε ΕΓΣΑ έχουν αναφερθεί πολλά προγράμματα σε παλιότερα θέματα που είναι freeware. To GPS χειρός για τα εκτός σχεδίου είναι μια χαρά και μακάρι να είχαμε ακρίβεια της τάξης των 3 μέτρων. Μάλλον χαμηλότερη είναι. Αν ρωτάς πως να εξαρτάς το τοπογραφικό σου απ'ευθείας τότε πηγαίνεις ή με τριγωνομετρικά ή με αξονοδιασταυρώσεις ή σημεία του κτηματολογίου κ.α....

Link to comment
Share on other sites

To θέμα της εξάρτησης των τοπογραφικών στα εκτός σχεδίου και στα εντός που δεν υπάρχει κάποια ρυμοτομική μελέτη σηκώνει κουβέντα.

 

Η πραγματικότητα , τουλάχιστον εδώ στο Ν.Λαρίσης είναι πως τα τριγωνομετρικά της ΓΥΣ είναι λίγα και για να εξαρτηθείς από αυτά είναι μιά περιπέτεια εκεί που βρίσκονται. Των αναδασμών σε Hatt , αρκετά είναι κατεστραμμένα ή κουνημένα.

 

 

Έτσι οι περισσότεροι , μην πω όλοι , τη βγάζουν με χειρός. Το οποίο παρόλο την μικρή τους ακρίβεια κοντά στα 3μ με waas. δίνει την πληροφορία της περιοχής του αγροτεμαχίου. Που είναι σημαντικό αφού μπορεί οποιοσδήποτε

να το εντοπίσει με gps . Εξάλλου τα όρια είναι υλοποιημένα .