Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
amair

Σχεδιασμός οδικού κόμβου.

Recommended Posts

Έχω ένα πολύ ιδιόμορφο κόμβο να σχεδιάσω και ψάχνω βιβλιογραφία αν γνωρίζει κανείς ;

είναι μια περίπτωση υφισταμένου δικτύου (που σημαίνει δεν μπορεί να αλλάξει γεωμετρικά χαρακτηριστικά).

Υπήρχε κόμβος αλλά για άλλους λόγους καταργήθηκε ένα φανάρι και δεν μπορεί να επανατοποθετηθεί και το ζητούμενο είναι να παραμείνουν οι κινήσεις που εξυπηρετούσε ο κόμβος χωρίς το φανάρι...

Ευχαριστώ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για δώσε μας λίγες περισσότερες πληροφορίες, διατομές, γεωμετρία καμμιά φωτογραφία .

Share this post


Link to post
Share on other sites

πλάτος κύριας οδού (εκεί που καταργήθηκε το φανάρι) από 14,50-17,00 μ, ανά κατεύθυνση δρόμος ταχείας κυκλοφορίας υ>90χλ/ωρα με μεταλλικό στηθαίο διαχωρισμού κατευθύνσεων.

Η κάθετη οδός είναι με μια λωρίδα ανα κατεύθυνση μέσου πλάτους 3,50-4,00 μ, αλλά εξυπηρετεί την έξοδο οικισμού. Η κίνηση που είναι προβληματική είναι η αριστερή στροφή από τη δευτερεύουσα οδο προς την κύρια.

Σκεφτόμουν τη δημιουργία λωρίδα επιτάχυνσης χρησιμοποιώντας την αριστερή λωρίδα της κύριας οδού και με τοπική στένωση της διατομής της και επαναφορά στη συνέχεια στο κανονικό πλάτος, αλλά δεν έχω εμπειρία και μου φαίνεται λίγο επικίνδυνο.

Σχέδια δεν έχω ακόμη γιατί δεν έγινε η αποτύπωση απλά πήρα ενδεικτικά πλάτη για μια προεργασία...

Ευχαριστώ για τη βοήθεια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αmair μην με ευχαριστείς καθόλου, γιατί εγώ άλλο κόμβο κατάλαβα...δυστυχως από συγκοινωνιακά δεν ξέρω πολλά πράγματα. Πάντως διάθεση υπήρχε...συγνώμη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρέπει να μας πεις πρώτα την κατηγορία των οδών που διαστυρώνονται, γιατι το αν θα μπει λωρίδα επιτάχυνσης. τρίχορδο τόξο σταγόνα κτλ. εξαρτάται και από αυτό

Εκτός αυτού βάλε και κανα σχέδιο. Είχα κάνει διπλωματική σε ισόπεδους κόμβους οπότε μπορώ να σε βοηθήσω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδιά σόρυ για την καθυστέρηση, πρόκειται για επαρχιακή οδό στην οποία συμβάλλει, δημοτική οδός , σχέδιο δυστυχώς προσεχώς...

ευχαριστώ πάντως. Τίποτα από βιβλιογραφία;

Share this post


Link to post
Share on other sites

αμαιρ,στο πρόβλημα σου ίσως θα μπορούσε να βοηθήσει το βιβλίο των γ.χρυσουλάκη και δ.δημητρίου "συστήματα κυκλοφοριακής τεχνικής και αστικής οδοποιϊας" τόμος 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χωρίς σχέδια κάπως δύσκολο να βγάλεις συμπέρασμα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι 2-3 σκετσάκια με παραδοσιακές λύσεις μέχρι να δεις την αποτύπωση και να αποφασίσεις ποιες είναι πραγματοποιήσιμες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε amair το ειδα λιγο αργα το θεμα κι ισως ηδη να εχει γινει ο κομβος...εγω τελειωσα συγκοινωνιολογος τελος του 2007 οποτε μου ειναι σχετικα προσφατα αυτα...θα ελεγα να μην κανεις στενωση της διατομης της αριστερης λωριδας γιατι αυτη ειναι η "γρηγορη" λωριδα και θα υπαρχουν προβληματα..μειωση ταχυτητας, πλεξεις κινησεων, πιθανοτατα κακη ορατοτητα..εγω θα προτεινα μειωση της διατομης της δεξιας λωριδας της κυριας οδου που ουτως η αλλως εκει οι ταχυτητες ειναι χαμηλοτερες και οι μεταβολες της ταχυτητας ειναι πιο ομαλες κι ακινδυνες.Ταυτοχρονα με τη μειωση της δεξιας λωριδας,μετατοπιζεις ταυτοχρονα την αριστερη λωριδα με διατηρηση του πλατους της και ταυτοχρονη μετατοπιση του στηθαιου.Ετσι εξοικονομεις καποιο χωρο και δημιουργεις μια λωριδα επιταχυνσης διπλα στην αριστερη λωριδα του κυριου δρομου..Ελπιζω να ειναι κατανοητο αυτο που σου λεω...Συγνωμη και παλι για την αργοπορια της απαντησης αλλα τωρα το ειδα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.