Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

? Πρόγραμμα τεε για ρύθμιση Ν4178 εχει πρόβλημα αυτό ή εγώ;


py8eas

Recommended Posts

Καλησπέρα σας. Με συγχωρείτε που δεν γνωρίζω την βαρύτητα και την σοβαρότητα της ερώτησης που θα παραθέσω, αλλά είμαι νέος και άσχετος και ελπίζω να κατανοήσετε και να μου απαντήσετε. Πήγα να δοκιμάσω την εφαρμογή του ΤΕΕ για καταχώρηση και ρύθμιση αυθεραίτων. Με το που πατάω το + (εισαγωγή νέας δήλωσης για επεξεργασία) μου πετάει αυτό: j90q3r.jpg

Το αγνοώ. Γράφω ότι με αφήνει να γράψω,στη διεύθυνση ακινήτου και στοιχεία υπολογισμού και αφού μου λέει το σύστημα πως πρέπει να αποθηκεύσω πριν κάνω γεωγραφικό εντοπισμό με το που πατήσω αποθήκευση μου πετάει αυτό:

9i4sye.jpg

 

Στο ΤΕΕ χρωστάω μόνο τη συνδρομή του 2016.

Τη σελίδα την έχω ανοίξει με Firefox από windows 7.

 

Τι συμβαίνει;

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

γενικά αυτό τον καιρό έχουμε θέμα με την εφαρμογή ειδικά τον γεωγραφικό εντοπισμό και για αυτό και ανακοίνωση του ΤΕΕ εδώ και λίγες μέρες για δοκίμασε Οπερα που γενικά εγώ δεν έχω προβλήματα τις περισσότερες φορές 

Link to comment
Share on other sites

γενικά αυτό τον καιρό έχουμε θέμα με την εφαρμογή ειδικά τον γεωγραφικό εντοπισμό και για αυτό και ανακοίνωση του ΤΕΕ εδώ και λίγες μέρες για δοκίμασε Οπερα που γενικά εγώ δεν έχω προβλήματα τις περισσότερες φορές 

 Το είδα και από το οπερα, δεν άλλαξε κάτι, τα ίδια βγάζει...από το εγχειρίδιο που είδα νομίζω πως πρέπει να μου πετάξει ένα αναδυόμενο παράθυρο που πρέπει να επιλέξω μια κατηγορία ρύθμισης/βεβαίωσης πριν ξεκινήσω κάτι; Αναρωτιέμαι αν είμαι κλειδωμένος επειδή δεν έχω πληρώσει το 2016, αν τρέχει κάτι με τους τοπογράφους τε και το τεε με τα αυθαίρετα ή γενικά έχει σκάλωμα η εφαρμογή αυτόν τον καιρό. Γιατί μου βγάζει μήνυμα πως δεν είμαι καταχωρημένος δηλαδή...

Edited by py8eas
Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...