Jump to content

Μονιμη κατοικια στο εξωτερικο και απαλλαγη απο τις εισφορες

Recommended Posts



Ειμαι μονιμος κατοικος εξωτερικου (Νορβηγια), και εχω φορολογικη κατοικια στο εξωτερικο.


Καθε χρονο στελνω Α1 εντυπο στο ΤΣΜΕΔΕ για  απαλλαγη εισφορων. Ομως τελευταια με ενημερωσαν στην Νορβηγια οτι πρεπει να ζητησω Ε104 εντυπο το οποιο θα μου λuσει το προβλημα για παντα.


Εχει κινησει κανεις διαδικασιες για Ε104? Ειναι αυτο που θελει το ΤΣΜΕΔΕ? Παρνω τηλ αλλα , οπως παντα, δεν απαντουν.

Edited by danton
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.