Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Σε διαβούλευση ο νόμος για τον έλεγχο και την προστασία του δομημένου περιβάλλοντος (αυθαίρετα)


armenopoulos

Recommended Posts

ξαναδες το 82

 

καταργησε το οριο των 4 στρ.που ειχε το παληο  αρθρο 5

ναι, ειναι για τα εκτος σχεδιου και εκτος οριων οικισμου.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 607
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

εκ πρωτης οψεως

 

-περα απο καποιες λανθασμενες διατυπωσεις, που, προφανως,  θα διορθωθουν κατα την διαβουλευση,

ωστε να μην χρειαστουν αλλες 50.000 σελιδες ερωτησεων...

 

αυτο που βλεπω ειναι οτι

 

"οσο γρηγορωτερα...τόσο φθηνοτερα...". :smile:

 

μια πρωτη καταγραφη

εδω

 

https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/30809

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

A) Μελέτη στατικής επάρκειας πραγματοποιείται για κάθε κατασκευή που ανήκει σε μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις

1. Κάθε στατικά ανεξάρτητη κατασκευή που είναι εξ ολοκλήρου αυθαίρετη

 

2. Όλες οι κατασκευές που έχουν υπαχθεί στο N. 4178/13 και με βάση ένα τουλάχιστον από τα υποβληθέντα ΔΕΔΟΤΑ που την αφορούν, κατατάσσεται σε μέση ( Μ) ή υψηλής (Υ) προτεραιότητας περαιτέρω ελέγχου.

 

 

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχα

 

Θα συμφωνησω οτι η υποχρεωση στατικης μελετης ειναι υπερβολικη σε καποιες απο τις περιπτωσεις που απαιτειται.

 

Με το ΔΕΔΟΤΑ του 4178 ενα κτιριο κατασκευασμενο πριν το 1995 εβγαινε παρα πολυ ευκολα "μεσης προτεραιτητας ελεγχου".Το 80% των κτιριων στην Αθηνα ειναι πριν το 95.Μιλαμε για εκατομυρια κοσμο.

Το μονο αποτελεσμα που θα καταφερει αυτη η υποχρεωση ειναι να πλακωνονται μεταξυ τους οι ενοικοι των πολυκατοικιων και να κυκλοφορουν στατικες μελετες σε εξευτελιστικες εντελως τιμες.Και βεβαια στην μεγαλη πλειονοτητα οι τυχον επεμβασεις που προκυπτουν απο την μελετη δεν υπαρχει περιπτωση να υλοποιηθουν για τον απλο λογο οτι ο κοσμος δεν εχει να φαει.

Link to comment
Share on other sites

Στις περισσότερες των περιπτώσεων ακόμα και η στατική μελέτη του κτιρίου δεν υπάρχει.

 

Καλά δε μιλάμε για τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην αυαθιρεσία. Μα είναι δυνατόν, μιλάμε για αυθαίρετη κατασκευή.

Link to comment
Share on other sites

Το  φθηνότερα  έχει  σχέση  με  το  ύψος  της  αμοιβής  και  όχι  με  το  ύψος  του  προστίμου.

 

  Ας  γίνει  ο  νόμος  πιο  σαφής  χωρίς  πεντακόσιες  τόσες  ερμηνευτικές  αναφορές  και  απαντήσεις  και  δεν  χρειάζεται  και  χωροφύλακας  ελεγκτής  δόμησης  από  πάνω!  Ας  εμπιστευθεί   επιτέλους  αυτό  το  άναρχο  κράτος  μια  φορά  και  τον  μηχανικό  επαγγελματία !!!

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει λέει ο έλεγχος από ελεγκτή δόμησης να γίνει πριν πληρωθεί το 30% του προστίμου.

Πως θα γίνεται αυτό; Αυτεπάγγελτα ή κατόπιν αιτησής μας;

 

Δε φτάνει να γίνεται ένας τελικός έλεγχος της δήλωσης όταν ζητηθεί έκδοση βεβαίωσης και αν υπάρχει υπαγωγή;

 

Τι να πω...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω διαβάσει το προσχέδιο του νέου νόμου, έχω gut feeling ότι όποιος προλαβαίνει να ρυθμίσει με 4178, θα πρέπει να το κάνει τώρα και να μην περιμένει τον νέο νόμο..

 

Θα πρέπει να συγκρίνουμε τα φύλλα καταγραφής αλλά και γενικά τους δύο νόμους στα σημεία για να βγάλουμε ορθή απόφαση.Εκτός κι αν έχεις κάτι στο μυαλό σου συγκεκριμένα.

 

Στον τύπο διαβάζω το εξής χωρίς να θυμάμαι την ακριβή απόδοση στο προσχεδιο:

 

- σε περίπτωση εφάπαξ καταβολής έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα του επομένου μηνός της ημερομηνίας υπαγωγής παρέχεται έκπτωση (είκοσι) 20% επί του συνολικού ποσού του προστίμου

 

και πιο κάτω ακόμα:

-Το ενιαίο ειδικό πρόστιμο μειώνεται (περαιτέρω):

α) κατά 20%, εφόσον η αυθαίρετη κατασκευή/ χρήση υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος έως την 08/02/2017.

 

Συζητάμε έτσι ότι η έκπτωση σε αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να φτάσει σε ύψος 40% ;;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στις περισσότερες των περιπτώσεων ακόμα και η στατική μελέτη του κτιρίου δεν υπάρχει.

 

Καλά δε μιλάμε για τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην αυαθιρεσία. Μα είναι δυνατόν, μιλάμε για αυθαίρετη κατασκευή.

 

Καλα εγω μιλαω και για πιο απλες περιπτωσεις που ειχαν κανα ημιυπαιθριο κλεισμενο και γενικα όχι αυθαιρετες κατασκευες μεγαλης εκτασης και ειχαν ενταχθει στον 4178.

 

Στα κτιρια πριν το 95 το ΔΕΔΟΤΑ του 4178 ξεκιναγε με μεγιστο βαθμο το 7.Και εστω ότι ηταν στην κατωτερη σεισμικη ζωνη (Ι) και το εδαφος είναι κατηγορια Β (που είναι η πλειοψηφια των κτιριων στην Αθηνα) και το κτιριο εχει και 5-6 οροφους που η πλειονοτητα των κτιριων στην Αθηνα εχουν.Χωρις πολλα πολλα πηγαινες κατευθειαν «μεση προτεραιοτητα ελεγχου»

 

Στα δε κτιρια πριν το 85 που ξεκιναγαν στο ΔΕΔΟΤΑ με μεγιστο βαθμο το 6 πανε όλα για στατικη μελετη.

 

Ουσιαστικα τα κτιρια προ 95 πανε σχεδον όλα για στατικη μελετη.

 

Απόψη μου είναι ότι το κομματι αυτό του προς ψηφιση νομου πρεπει να επανεξεσταστει.

 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μελέτη χρειάζεται στον παράρτημα με τους συντελεστές. Με τις αλλαγές που έχουν  κάνει με μια πρώτη ματιά νομίζω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει αύξηση προστίμου σε σχέση με τον 4178. 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.